What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Den svenska tråden

Marijuanaut

Active member
Hej gott folk :wave:
Tog lite nya bilder i dag..

gruppfoto





den här börjar bli otroligt fet...bara 5 veckor i blom :smile: ..får hoppas att den nya fläkten funkar bra så man inte får mögel igen !








Ha det gött !
 

Triple J

Member
Mycket fint klassfoto!
Här är en bonsaibelladonna
9724bonsaibelladonna.jpg

Hejhej. :wave:
 
G

Guest

Inte blir man ju direkt ledsen av att se på dessa bilder :D

Mycket fina plantor
 

Marijuanaut

Active member
Hej gott folk :wave:

har för fösta gången provat LST(inte LSD :D ) på alla utom 2 plantor
ska försöka fylla garderoben helt med små blomande buds...vi får se hur det går !









4 st Mazar...hoppas 1 blir hane..så man kan pollinera några av BxSH damerna



Kram på er !
 
B

bonecarver_OG

gott nytt ar alla!

jag borjar aret med 130 frön planterade! :D alla är inte i bildena. :D






 

crenata

Member
Gott nytt på eder alla!

Mkt fina pics ni bjuder på!

BoneC:

130?! Lite att selektera bland antar jag... :D

3:e bilden: Är det ballasterna till lysrören på väggen? Vaffö 3st eller e det nåt som inte syns?

Keep it GREEN!
 
B

bonecarver_OG

det e ballasten :D jag ska connecta den tredje imorgon :D

av de 130 fröna kommer säkert inte alla att gro :D vi far se vilka strains vi har till slut :D jag planterade 21 strains :D

peace
 
B

bonecarver_OG

hehe - jobbet börjar nu - när de börjar bli lite större! ;)

peace
 

crenata

Member
Hehe, fett! Mucho Fetto! :D

Tyvärr med facit i hand har jag dåliga erfarenheter av fler strains än en... Har nånting med röka och märkning att göra.

Har vid flera tillfällen lyckats blanda ihop allt vad krukor heter, en klassiker är när man är stekt och håller på att plantera om, efter mkt slit och möda märker man när jobbet är klart att man glömt märka de nya krukorna... DOH! :(

Hursomhelst: Lycka till!
 
B

bonecarver_OG

hehe de e viktigt att ha ordning :D

jag har planterat rätt stora nr med frön förut - men nu ska det bli fullt upp :D
 
Last edited:
G

Guest

tänkte bara kika in och säga hej till mina landsmän, kul att se er här på icmag.

bonecarver_OG: du får spanien o verka så trevligt, är det lätt att få bra jobb där? Jag tror jag skulle älskat klimatet....av en rad olika anledningar :)

fridens liljor,

U
 
B

bonecarver_OG

jobb i spanien beror pa manga saker -tur, sprak kunskaper, utbildning, etc.

:D
 

Marijuanaut

Active member
Tjusigt Bone..många fina sorter :yummy:

lekte lite med kameran som vanligt på söndagar..det blev några fina bilder av BXSH (skunk pheno) den börjar stinka ordentligt nu.. 4 veckor i blom :kos:







Ha d gött
 

Marijuanaut

Active member
2 av planterna jag körde LST på...den ena har blommat ca 2 veckor den andra satte jag in för 2 dagar sedan...har 3 st till..men dom får vänta tills det blir plats i garderoben....den eviga väntan :chin:

WWxB






BxSH (Lila)





simma lugnt :wave:
 
Top