What's new

Xhashish 2010 udendørs ( 2 Grow )

Xhashish

Active member
Veteran
Lige et billede af et par frø jeg høstede idag,de er desværre ikke til noget da pollen stammer fra en der var hermo...


Lidt weekendguf, kan ikke lige huske strain, men det virker :D:D og stenhårde buds..




Sort Afghani med guldstempel









:tiphat:
 

Xhashish

Active member
Veteran
Lige et par billeder fra idag :)

Sv


Sv


Sv


Bagseed


Bagseed


Bagseed


3 Afghan


Meget struttende


???


??? men denne her er , kan ikke huske korrekt ord, men en af dem der kun gror 3 fingre på hver blad ... Den laver enormt mange trichs , og er meget klistret... men til gengæld, så stinker den helt forfærdeligt, af sure tæer/sure underhylere :D:D samme plante på de sidste billeder her (=












:wave:
 

jyden

Member
surre underhyler, ha ha ha, håber det kommer til at smage bedre end det lugter,

thumps up ellers, krydser fingre for der kommer lidt flere sol dage,
hygge
 

Xhashish

Active member
Veteran
Jyden - sørgeligt men sandt så lugter den temmelig dårligt , men er mega klistret, så ja håber ikke smagen er som den lugter i hvert fald ;) Og jo tak sol kunne jeg godt bruge noget mere af ...

Apropos regnvejr, så var jeg desværre nød til at høste en plante idag, på grund af begyndende mug en del steder, kunne nok have stået noget længere hvis vejret havde været til det.. og PUHA hvor havde jeg faktisk glemt hvordan det er at trimme :D og især en plante som den her med rigtig mange blade i forhold til buds...
her er et par billeder, har også en avis som er spredt ud og fyldt hel op med småbuds, som jeg ikke gad og trimme.. nåede ikke og få trimmet planten da den var lille, så en del popcornbuds... men her et par billeder fra det jeg fik trimmet (=














:wave:
 

DK2670_01

Member
kan ikke lige huske strain, men det virker
Hehe der gør det hele sku ;) derfor eeeeeelsker jeg denne dejlige plante :D

Den ser meget "Haze" agtig ud :) nogle af den kunne godt minde og havre :D God høst du får dig, glæder mig til at se hvordan afgan ender :D:D:D
 

Xhashish

Active member
Veteran
hehehe, har du ret i, dog stadig en del blandet :D
Jeps syntes jeg også den gør, bare lidt ærgeligt den ikke kunne få lov at blive helt færdig.. overvejer og bygge 2 store drivhuse næste år ... enten af stålprofiler med plastic som tag, ellers et skelet i træ, og klare trapezplader som tag..
Er også selv meget spændt på den Afghan, og også et par gypsy, som efterhånden er nogle riiiimelig store damer ;)
 

Xhashish

Active member
Veteran
TC - Jo tak :) Er dog pt. lige en smuuuule træt af regnvejr..... som ikke lige ser ud til at stoppe lige de nærmeste dage, så var nød til at nappe en tøs mere idag, da der også var begyndede mug i et par steder ... lige et par billeder ...









...
 
Skide skide skide lækkert endda. Mht bønnerne, så tror jeg det er den samlede indsats der har virket - vi er nok RET så mange der har bedt om bedre vejr på det seneste. Together we can do it:groupwave:!
 

Xhashish

Active member
Veteran
MANGE tak for de fine ord alle 3 :):)

Her er lige et par enkelte billeder fra idag, rimelig trist vejr... og det gør at jeg kommer til at høste et par planter i løbet af ugen, da der desværre er begyndende mug i nogle store buds... Tænker også snart om mange af dem i det hele taget kan nå og blive færdige hvis ikke de meget snart begynder rigtig og blomstre..

















Lidt røgelse mens regnen står på :)






:tiphat: :rasta:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Fuck det ser yderst flot ud.....kæmpe skud og smukke planter

elsker den ryger der...hjemmelavet?

hygge

toker
 
Top