What's new

Xhashish 2010 udendørs ( 2 Grow )

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
I´m strapping in for the ride!!!!! Glæder mig utrolig meget at se hvad du tryller frem denne gang ven...... yeah!!

weekendkarma

toker
 

Xhashish

Active member
Veteran
den var mig nydelse. nok så hyggelig sikkerhed du har hos avl
how was that?
:laughing:

:joint:

Well, Must I comment on that? :D , Looks alot like a crazy translater hehe, unfortanely mr. Charles Ingalls is pretty much rigth in his saying... Dircetly translated -- It was me pleasure, quite so cozy security you have at breeding , But nice try :laughing:
Better stick with the english i think hehe, Have a nice friday highday my friend :yes: :ying:


I´m strapping in for the ride!!!!! Glæder mig utrolig meget at se hvad du tryller frem denne gang ven...... yeah!!

weekendkarma

toker

Hey toker, tak fordi du kigger forbi her (= tror dog det bliver til jeg kommer forbi en have her når forået starter i forbindelse med min telttur ;) desværre har jeg ikke mulighed for at have den samme have som sidste år, så sæsonen bliver nok ikke lige så crazy som sidst , dog dermed ikke sagt der ikke skal trylles lidt i haven - for det skal der bestemt :) Og god weekend til dig også :thank you:

That was Justin_Credibly bad:dance013:

Hehe, thats plain spoken charles :D
 

Justin_Credible

Mary, Mary, Quite Contrary....
Veteran
Well, Must I comment on that? :D , Looks alot like a crazy translater hehe, unfortanely mr. Charles Ingalls is pretty much rigth in his saying... Dircetly translated -- It was me pleasure, quite so cozy security you have at breeding , But nice try :laughing:
Better stick with the english i think hehe, Have a nice friday highday my friend :yes: :ying:

:laughing:

Nope, that was not what J.c meant to say man...sorry. It close tho.
:joint:
 

sirstonealot

Active member
sorry if this has been asked but my danish is not great, what is the machine you use for trimming and where did you get it!

PEACE SS
 

Ludo

Member
long time no see....from me.....lol....
Håber alt er vel og du hygger dig med en go klump......go karma herfra....Ludo
 
Top