As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together!
Join ICMag Discord here!
More details in this thread here: here.
ICMag and The Vault are running a NEW contest in October! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
ye ye lala man......... beuty lies in the eye of the beholder..... du ved godt mine skød planter duer ikke til noget.... de er bare til pynt!!!!! Jeg ryger dem slet ikke........
Den var go ik? jeg lærer jeres sorte humør ik? ik? hehehe
i kan ikke forstille jer hvor mange gange jeg har været misforstået siden jeg flyttede hertil i 2004............... folk tror jeg er en idiot som er selvglad og arrogant....men jeg er bare en glad person som kan godt lide kannabis og mennesker...bare ikke de er kedelige!!! Og jeg siger hvad jeg mener....måske i en glorified version men jeg mener det!
Jeg prøvede forresten at opløse olie i 80% rom, men det gik ikke helt efter planen. Den er blevet grumset og bundfælder. Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker, med det er jo nok fordi der er små 20% vand i.. Mon ikke alt spritten opfører sig som en olie når der opløses olie deri, og dermed udskiller vand?
rart at vide pedro er selv på jagt efter en vodtka på over 60%, men den er svær at finde OG spild af tid kan jeg læse Så napper jeg sku den finsprit jeg så, men den var også kun på 60% ?
Men når du nu siger BAC´s PK ? er det så ikke "F1 extreame (superbud) booster" du mener ?
Og det andet der går i røderne og æder de sidste gødnings rester, er det ikke "Final Solution" ?
det er hvad jeg bruger og kan ikke finde andet på deres hjemmeside
Deres "Pro active" er også godt til jord men er lidt lige gyldigt til hydrosystemmer syntes jeg
ye ye lala man......... beuty lies in the eye of the beholder..... du ved godt mine skød planter duer ikke til noget.... de er bare til pynt!!!!! Jeg ryger dem slet ikke........
Jeg er ked af det men det ser ud til at være slut med billeder denne gang :-( min object er gået i stykker (18-50) og jeg har slet ikke råd til en ny en før jeg vinder i lotto.
Det er fandme nogen lort da jeg har 11 test planter i blomst......
.....nu må vi jo se!! Jeg fik den til at virke ( lavede et google søgning på problemet) så jeg smuttede ud til plantene og fik taget nogle billeder..... nu er batteriet ved at lade op så vi finder ud af det i dag om mit forsøg har virket!!
Ser skide godt ud bro........Damn den TsiFly giver mig mundvand bare ved tanken..........ohhh yeehaaa peach/abricot flavor for sygt...!!!
Jeg er meget spændt på dine HappyKush....da min var en han....som lever endnu, men isoleret et andet sted....
Håber du kan komme frem og tilbage i det her vejr.....go karma til dig og familios......and bless your grow...
Sjovt hvor forskellige de er nu og i sommers pga temperaturs forskellen..... nu er det rigtig koldt hos dem så de er mere kompakte og leafy..... makes sense når man ser en grønlænder(med fuld respect for vores brødre i nord-vest, de er bare bygget til kulden), ik?
den c99 er virkelig lækker røg....det har du ret i lidt surt at den har slet ikke strækket sig så den vil ikke give så meget.....men de buds der er der bliver nogle tykke sataner!!!!!!!
jeg smider flere tsi fly, jacky o og ssssssdh billeder op i morgen
hihihihihihihihi.......og de dufter stadig himmelsk.....!!!! Kunne undværre slik en hel aften og istedet bare dufte til TsiFly.........det er sindsygt...jeg har sagt det før...men det her er SIIINDSYYYGT så godt den dufter.....you rock bro.......du er jo også i dit rette element, så du kan sikkert gro i minusgrader......hhehehehe