What's new

Icetokers workshop

ZENBEE

Member
Im watertoking the CPH K, reflecting my latest Zen test... visit the hive for info on certain strainz
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
THe CPH kush was a hit.... my buddy got a variety of sat dom and indy dom plants!! we liked it a lot!!

Hej venner! Jeg har taget en pause fra mit kære hobby(sikkert en dum idea) men nu er jeg klar igen! Jeg spirer lige pt Tsi fly fra Mosca, sour diesel x happy bro fra Karma og hash virus fra Mrs Toker! Gad godt at have noge cuts men er lidt ud af spillet så det bliver fra frø!!

Fuck jeg har savnet jer alle, men jeg blev nødt til at tage pause p.g.a. personlige årsager... men jeg er klar nu!!!

rigtig go aften

icetoker
 
G

growcodile

THe CPH kush was a hit.... my buddy got a variety of sat dom and indy dom plants!! we liked it a lot!!

Hej venner! Jeg har taget en pause fra mit kære hobby(sikkert en dum idea) men nu er jeg klar igen! Jeg spirer lige pt Tsi fly fra Mosca, sour diesel x happy bro fra Karma og hash virus fra Mrs Toker! Gad godt at have noge cuts men er lidt ud af spillet så det bliver fra frø!!

Fuck jeg har savnet jer alle, men jeg blev nødt til at tage pause p.g.a. personlige årsager... men jeg er klar nu!!!

rigtig go aften

icetoker

ola toker .. welcome back onboard the cannaship :D

old crew still around and ready to sail into the waters of mighty buds !!

good to hear you are kicking it again bro ... :D
 
M

Mushy

Velkommen tilbage i varmen Ice

Er selv pt sat ude af spillet, men får snart mine mødre igen. Ellers kunne jeg sagtens have hjulpet dig, så du undgik frøene.

Ser meget frem til dine spektakulere fremvisninger igen:)
 
K

Karma Genetics

Welcome back brother, looking forward to your contrebution again.

You rock.
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Thanks for the kind remarks friends!! I feel so good to have decided to take up my fav hobby :) Both tents are cleaned and disinfectet, and 30 seeds have been sown!!!

happy growing

icetoker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Out of the 30 seeds i germinated 2 days ago, 8 of the hash virus have popped!!!! And they weren´t pre sprouted. Just popped into cups with vermiculate!!!!! 3 of the sd x hb are op and 2 Tsy fly´s are also up!!

have a great weekend

icetoker
 

Latest posts

Latest posts

Top