As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together!
Join ICMag Discord here!
More details in this thread here: here.
ICMag and The Vault are running a NEW contest in October! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
hehehehehe....det blir sindsygt når de går blomst-amok Tok's.....!!!! De kommer til at : plodere hehehe......det blir smukt at følge......keep the green grass growing....!!!!
(ja....og tak for lån af cam..... det blir værdsat!!!!)
jamen velbekomme ven.... du ved hvordan det er : mi casa es su casa!!!!
Det kører skide godt i begge telts........ de små giver den gas på øko jord + alg-a-mic og root juice og de store kloner er fuldstændig over ompotningen...... så nu er det bare at "strap in" og følge med!!!
Det bliver i hvertfæld lidt jule-røg denne gang( .....tak for sidste år mr.L)
Vandede de små med lidt veg gødning i morges når de sov..... ser ud til at HFH´s arne cross har noget seriøst krudt i røven..... de stikker de andre lidt af
Hi Tokerman,
Jeg ville lige se dine sunde planter,og jeg blev ikke skuffet.
Altid flotte uden brændte spidser og lign.
Go weekend til dig Toker,og til alle andre der går og venter på de grønne planter skal få os til at nynne YEZZ-igen (når de er færdige that is).
....men den har stået i fællesskab med min timian og rosmarin, først ude på terrassen og så i udestuen. Frøene fik jeg hos esbe til canna-marchen.... og på posen stod "ude-frø" Så jeg aner ikke hvad for noget strain det er.... måske kunne esbe hjælpe med at identificere tøsen? Dufter meget specielt af frisk hvidløg og korianderfrø.... men når rubbed er duften mere hashy.
Den har kun fået gødning en enkelt gang og har været mere som pynt i udestuen........ glæder mig til at se om den kan også bruges til at blive skæv af hehehe
Nej det er bare HFH......... bred with love and care.....it´s just the love shining through.
Jeg har prøvet lidt hurtig tørret og må sige at den er virkelig go..... potent sativa high og hashy smag. perfekt til wake and bake!!!!
smider lige nogen semi tørrede billeder op senere i dag da jeg har travlt..... nu skal der fuld gang i julefrokost-forberedelse...... jeg får 15 skole drenge/piger hjem til julefrokost i morgen og jeg skal, for første gang......lave trad. dansk julefrokost mad. Det sværeste bliver nok at lade være at med at bruge chilli i alt...heheheheheh
Jeg er bleven chilli narkoman.... går jeg ud fra! Har lige fået hjem masser af frø. bl.a Bhut jolokia (rød og en gul variant),chocolate bhut jolokia, red savina habs, trinidad scorpion, 7 pods og chocolate habanerio. har allerde lagt lidt red savina til spiring