What's new

Icetokers workshop

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja pedro det ville være sjovt at høre...... men du kan rolig regne med alle de chili cuts som du har lyst til:tiphat: no problemo

Nu er min lille udestue/OD HFH Hashplant bleven tør og kommet på glas.

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Den er sgu sjov at ryge den her.... dufter af en underlig med go blanding af hvidløg og krydderurter(timian/rosmarin og evt salvia) og smager af det samme med en smule diesel. Virkelig sativa high, uden paranoia og burn out men du fjoller rundt og laver opvask, støvsuger og skifter lorteble med smil på læberne:jump: Virker super godt på suremule( min depression) og kan sagtens bruges som aftenrøg men virker dog best som en daytime eller wake n bake røg.

Godt gået HFH:thank you:

toker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Tak free:thank you:

Nu er de test planter endelig røget i blomst:tiphat:

picture.php


sour jack´s (karma)
picture.php


HappyKush (karma)
picture.php


picture.php


power house x (amnesia haze x arne) (HFH)
picture.php


cheezy diesel (HFH)
picture.php


Jet Fuel (HFH)
picture.php


picture.php


hygge

icetoker
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
skøn update, tak! ser meget frem til at se blomster! bedste ønsker min ven
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Tak ven :)

Værsgu esbe....blomster til dig:
picture.php


jacky o:

picture.php


picture.php


sssdh:
picture.php


picture.php


c99:
picture.php


picture.php


picture.php


tsi fly:
picture.php


picture.php



de har været lidt over 3 uger i blomst nu.

hygge

icetoker
 
K

Karma Genetics

Looking good there ICE, looking forward how these turn out in your second run.
 

Ludo

Member
hohoho....looks like christmas is comming early this year......hehe
They have exploded since I saw them last.....!!!!! You rock......:headbange:rtfo::headbange
Damn I'm glad to have bio medz.........:thank you: no regrets only love.....!!!!!!

freeworld: ang mængde af gødning, så er jeg rimelig sikker på der blir kørt omkring 20ml BAC Bloom og lidt BAC Bloom stimmulator og måske en lille sjat molasse.....bruger det selv!! Er jeg helt faldet af pinden eller hva Tok's????(lige et hurtigt svar til freew.)
 

superpedro

Member
Veteran
Smukt smukt smukt...:blowbubbles:

Selv en dyrker der er til rene nærings salteog vand må ta hatten af for dine bio skills.

At kunne lave lort om til den fineste ryger fortjener lidt hype, især i betragtning af hvor meget omtale ham Jesus-fyren fik ud af at lave lidt vand om til vin :D

Hygge

må vi se chilli?:prettyplease:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
LUDO: Yes christmas IS coming early this year........ hell it´s been christmas at your place for a looooong time bro :) :) :) bio-claus!!! Bro i am so happy that you listened to my whining and gave bio a chance...... and now have a very low maintenence grow that kick´s ass. Good on you :)

Og du har ret ang gødnings sp. 20 ml max af bloom + stim .... men nu får de også 10ml af pk tilskud (b.a.c. pk) men uden molasses da der er masser af den i selve gødningen( b.a.c. er bygget op af diverse sukkerarter, hovedsaglig molasses....... men jeg giver det til de små før de får gødning og så en lille sjat når jeg flusher dem ( hjælper mikro-gutterne med at få spist resten af gødningen). B.a.c. betyder faktiskt: Biological activated coctail.....så det hele går ud på at stimulere mikro-livet omkring rødderne til at omdanne den organiske gødning til et form som rødderne kan optage. De bruger faktisk ingen enzymer..... men i steden for bestemte stimulatorer som får baktereierne selv til at lave de stoffer planten og rødderne skal bruge.

Super: Hail the shit!!!! Ja lorten er go....... lort og sukker er endnu bedre ;-) Jeg kan varmt anbefale b.a.c. til enhver som vil prøve organic men uden alt besvær med jord blanding og også uden at det tømmer tegnebogen :) Kan bruges til jord og coco og er meget drøj da man kun bruger max 30 ml(jeg har aldrig givet mere end 20 ml) af bloom i forhold til 50 ml hos bio biz, canna og flere.

Nu mangler vi bare en forhandler her hjemme til b.a.c. ;-) Kom nu drenge ;-) ( i ved hvem i er..heheh)

hygge

icetoker
 

DK2670_01

Member
gad godt at min SSSDH kunne vokse lidt mere som dine ;) ellers godt at se der er gang i teltet :D

B.A.C.:bow: dine blomster vil :kissgrin: hvis de kunne :good:

Ja undskyld men jeg eeeeeesker bare denne dejlige gødning, det skal dog lige siges at den gødning (A+B) til hydro og kokus ikke er lige så drøg som den TOTALT organiske gødning til jord ;) Deres stimutatere er MEGET drøje, fx skal man bruge 2 ml pr litter af advanced hydroponics jungle juice (til 350 kr pr ½ liter) mod b.a.c. 2 ml pr 10 litter (ca 500 kr pr 300 ml). B.A.C. har også lavet noget de kalder fyngi funges eller i den stil, det er KANON godt og bare 3-4 gram i hver potte og du behøver SLET ikke at tænke på PH værdien overhoved :jump::jump:

:whistling: b u d g r o w ... kan godt overtales hvis man spørger pænt :whistling:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
ja de trives godt selv om de har det lidt koldt:comfort:

De er begyndt at strække sig lidt de små....... gule topper i mørket afslører det godt:dance013:

picture.php


HappyKush (HB x SFV ogkush) og SourJack (sd x karmas jack)
picture.php


og små søde skud fra de store

c99
picture.php


jacky o
picture.php


sssdh
picture.php


tsi fly
picture.php


....det eneste som irriterer mig er det skød reflector jeg har til de store.... hotspots fra helvede og mørke områder....og jeg skal vente i par uger efter jeg har råd til ny....... lorte SU heheheheh

hygge

toker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
GDK: Ja det er den.... pineapple goodness, muy potente men lav yield(who cares hehe). Denne gang næsten helt uden stretch(for helvede) pga kulden..... gad godt at have den lidt større men min sssdh får så bare mere plads......

hygge

icetoker
 
Top