What's new

ChemDog D IX1

satyr

Member
Hey Gonz....fedt at se de billeder.......bliver helt varm over at se dit udendørs grow...

Men jeg har det som Rez......hvordan var røgen...?

Hvordan har du det med at anbefale Rez's varer til os andre ?

Ellers, kudos for tråden...og lever moderen endnu *LOL*.....
 

gonz_DK

Member
So it´s time for a smoke report, I have three mothers left so I´ll descripe the three phenos from there.

Pheno one.
smokereport002sm6.jpg


The smell, it´s hard to descripe but I´ll try. It has a slight sour diesel smell with a earthly hint.

The potency of this one, is very strong and it´s covert with resin. I´ll say its perfect for medical users.

The smoke is very smooth and kush like, but still, to many drags will close your throat. The taste is a little lacking when smoking but the potency will make up for it.

Pheno three.
This is my keeper( of the ones I´ve left) Finally one with some fruity taste and smell. It has a touch of lemon and like one and two it also has an earthly smell.

The potency is just about the same as one and two.

The smoke is very special on this one, very soft and smooth when inhale´ing with a gleam of lemon.

Pheno two is like pheno one, only stronger poyency, stronger smell and more taste, not much but still, its there.

smokereport007vk9.jpg
 
Last edited:

satyr

Member
Tilykke Gonz.....Jeg har luret på Double-D noget tid men din keeper får mig til at drømme........Kan jeg komme på listen Gonz ? grow og kort og kontant rygerapport.

Fedt
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
wonderful smokereport there gonz.....and damn tasty looking nugz you got there m8 :)

Love lemony weed..... sounds like a keeper!!!!!!


hygge

tom
 

gonz_DK

Member
Hjæælp, mine moder planter dør langsomt.

Er der nogen der kan genkende det her? Det skal siges at de næsten har været ved at dø af tørke, så mon det er efter veér !?


sygmoderchem001kf7.jpg


sygmoderchem002cn8.jpg


sygmoderchem004go7.jpg
 
Jeg tror det er efterveer.. kig på de nyeste blade for at se hvordan planten har det pt. og så vidt jeg kan se ser de pænere ud end de andre og det plejer at betyde at de er over det værste, men hvis for mange af bladene er beskadiget vil planten være længe om at komme sig, men de ser da ud til at være til at rede..

Men du kan jo også benytte lijligheden til at starte nogle nye Bonzai mødre og så beholde de gamle til de nye er klar.. !?

Ps: Jeg kender det godt det med at glemme at vande sin moderplanter.. :bashhead:

Bright..
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
gonz....... flush dem med rent vand og giv dem nogle dage til at komme over det....................giv dem så en svag blanding af gødning (a 1/4 styrke) når de behøver vanding igen(når de bliver helt lette). Hvis du skal kun bruge dem som mødre: topskær ALLE skud på dem...........efter c.a. 2-4 uger har du moderplanter som du kan tage 30-50 stiklinger af hver anden uge........

bare lidt tip fra en stoned toker....
 

Deus

Member
Ser fandme godt ud det der !
Og ja... Det der med at glemme at vande moderplanten, springer jeg sku lige med på :)

apropo det, må jeg hellere lige ind og vande :p
 

gonz_DK

Member
Tak for rådene, og ja det er en bitch at glemme at vande.

ICETOKER said:
gonz....... flush dem med rent vand og giv dem nogle dage til at komme over det....................giv dem så en svag blanding af gødning (a 1/4 styrke) når de behøver vanding igen(når de bliver helt lette). Hvis du skal kun bruge dem som mødre: topskær ALLE skud på dem...........efter c.a. 2-4 uger har du moderplanter som du kan tage 30-50 stiklinger af hver anden uge........

Topskær ? Altså toppe alle hovedstammer og side grene ?

Tak for dit vandings tip, de har det allerde meget bedre.
 
Top