What's new

ChemDog D IX1

MRBIg$

What the f*** you mean 350$ a oz
Veteran
HELL YA GOT THEM ALL

HELL YA GOT THEM ALL

just got the CHEMDOG D BX1 CHEMDOG D BX2 and the SNOWDOG BX1 looks like there going fast better hurry. :dueling:
 
Last edited:

gonz_DK

Member
Lige et par billeder til at hygge sig på.

budshot105sw7.jpg


budshot108ja3.jpg


budshot085gr8.jpg
 

gonz_DK

Member
Hehe eb, det kunne være fedt at gå i maffes fodspor, og vinde!

Et billede af min smukkeste moder, syv toppe har hun. Så det kribler i fingerne for at sætte hende i blomst, men bare rolig det sker ikke.

moderrum009xa0.jpg
 
Last edited:
K

kenned

Flot billede!
Er det den plante de andre blomstrene chemdogs er fra??

mvh
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
nice nice! kunne være flot med en mat sort baggrund og guld rammen!
 
esbe said:
nice nice! kunne være flot med en mat sort baggrund og guld rammen!

Ja eller Blå baggrund.. Nogle af de bedste canna pics jeg har set har blå baggrund ;)

bladenes grønne farve står rigtig godt til blåt.. :joint:
 

gonz_DK

Member
Hey fellas, jeg har brug for lidt hjælp her. Er i tvivl om det er lys nok til de stiklinger, som kommer til at stå i drivhuset !?
Jeg vil mene at det lige er lys nok, men er slet ikke sikker. Hvad mener i ?

moderrum015dm9.jpg
 
Jeg vil mene at du hurtigt får et andet problem nemlig co2 mangel når du lukker dit drivhus så hermetisk..

Cloner har godt af høj fugtihed de første par. dage og der efter er rigeligt lys og Luft og lidt gødning meget vigtigt da clonerne skal gro og lave røder..
 
Last edited:

gonz_DK

Member
Det er heller ikke hermetisk lukket, der kan stadig komme luft ind af den anden lem, plus at det heller ikke lukker tæt til bunden.
 
gonz_DK said:
Det er heller ikke hermetisk lukket, der kan stadig komme luft ind af den anden lem, plus at det heller ikke lukker tæt til bunden.

Oki min fejl ;)

hvor kraftig er den er den CLF ?? Kunne du evt lyfte drivhuset lidt så det ike står i skygge af de andre planter ?

PS: jeg hænger personligt ikke lamper op i brandbare matrialer/snor ;)
 

gonz_DK

Member
Hey REZDOG, thanks for stopping by man, I´ll never grow anything else than your genes, the results I had until now, is stunning.

Jokercow, det vil jeg også sige, skulle bare lige være sikker.

Jeg hæver den lidt, som Bright forslår, så den ikke står i de andre planters skygge.
Og selvfølgelig skulle du nævne min nødløsning, Bright. Min sparepære er på 110w, men skifter snart til en 250w Philips HPI-T pære. Så inden da, er der blevet købt, en jernkæde :wink:

And some Miss Mod, I also plantet because I had the space. It was a freebie, only got three of em´. Thank you SB




 
Last edited:

gonz_DK

Member
Mere kommer her.

Chemdog D clon pheno, Lugten er blød, rund og alligevel meget kraftig. Den mørke grønne farve og de lange fimrehår, er de klare kendetegn for denne sort.
budshot3009ej8.jpg


Den her pheno, er hundrede procent, en frugt pheno. Lugten er så sød og frugt agtig at man skulle tro man stod med favnen fuld af nyplukkede jordbær.
budshot3017rw3.jpg


Dielsel pheno, den karismatiske grønde pot lugt som alle hamp planter har, er her så forstærket at det går over i en benzin dielsel agtig rivende i næsebor lugt. Fantastisk.
budshot3039tn7.jpg
 

Deus

Member
nyplukkede jordbær... mums... Den må man sku næsten forsøge at dyrke på et tidspunkt hvis den er som du siger den er :p
 
Top