What's new

ChemDog D IX1

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
ja lækkert gonz.....bare send dem herover før sept.....så får vi at se hvis de skifter farver op på det kolde loft.......hehehehehe. Den er sgu bookmarked................det kan i tro.

Super spændende strains..........det er sååååå fedt hobby vi har drenge/piger. I love it!!!!




[
 
L

Ludo

Lækker lækker lækker ting du har gang i der Gonz.... :jump: .....flotte stiklinger.....!!!!!!!!!!!!!!!
Glæder mig til "the final lap" ....de er super flotte dine planter....... :headbange
 

gonz_DK

Member
Tak folkens, i må endelig sige til hvis i er interesseret, Toker du er skrevet på.

Det skrider fremad med planterne, dog er der stor forskel på hvor langt de forskellige er i vækst, tror det er fordi de er startet fra frø så det er forskellige phenoer.



















 
K

kenned

Hey...
Igen, flotte planter.

Sorry jeg har været så sløv til at skrive, har ikke haft så meget tid..
Den ene DC jeg har har det vel sådan okay. Den vokser ret langsomt...

Ved du hvad det der IX 1 betyder/ står for??

hygge
 

gonz_DK

Member
kenned said:
Hey...

Ved du hvad det der IX 1 betyder/ står for??

hygge

Tak, ja det står for første incross.. Der er også nogen der hedder Chemdog Bx1 . Det betyder så første backcross..
 

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
lækkert *savle, savle*.
Held og lykke med dem Gonzo.
Glæder mig til at se mere.

Har haft mine oppe i rummet i vækst længe pga problemer med for lidt strøm og fugt i konstruktionen, men nu er der endeligt kommet strøm nok, så varmeapperater og affugtere arbejder i døgndrift så tingene er blir så jeg kan isolere færdigt og sætte i blomst snart.
Glæder mig til lidt lugt og buds snart.
Sorry for OT, men blir sku misundelig når jeg ser alle andres buds og jeg kun har et SOG i vækst, men heldigvis ser der snart ud til at være ændringer i den retning.

Held og lykke med din høst.
Vil følge med her.
 

Deus

Member
Ser satme godt ud kenned. Hvem ville ikke være interesseret i DC ? :jump:
Selfølgelig er der altid interesse for sådan en strain :D

Og smid gerne flere pics op så vi har mere at se på ;)
 

gonz_DK

Member
Deus said:
Ser satme godt ud kenned. Hvem ville ikke være interesseret i DC ? :jump:
Selfølgelig er der altid interesse for sådan en strain :D

Og smid gerne flere pics op så vi har mere at se på ;)
Dues, kenneds tråd er ikke den her, det er min og det er Chemdog jeg dyrker ikke Deep Chunk.

Hygge
g

EDIT: Jeg kan ikke stave..
 
L

Ludo

Ludo sidder bagerst i klassen og rækker en hånd op.... :canabis: jeg vil også ydmygt spørge om der kunne blive et par til mig........ :wave:
Jeg takker på forhånd og håber der er en tjeneste jeg kan gøre for dig i fremtiden..........
Og må lige igen komplimentere dine planter.......SMUKT.......!!!!!!!!
 
Last edited:
Hej G

Kunne du ikke lige liste de hårde data op om Chemdog sorten for jeg kan ikke finde ret meget på netttet..

Venligst Brightsnadow..

PS: ser smukt ud med alt det sukker.. ;)
 
L

Ludo

Pheno på bille de nr3 ser simpelthen ud til man får lyst at ta en bid af den.... :canabis: ....og tak for responsen......ser jeg meget frem til....!
Har selv et par små projekter i planer denne sommer så håber jeg kan gengælde den gode karma på et tidspunkt!!!
GO PÅSKE og GRO VIND :rasta:
PS: :off2: men jeg blir altid mega ristet når jeg sidder på icmag...har endnu ikke posted 50 gange så der skal gå de 5 minutter mellem hver reply.......hva skal man da lave....... :smoweed: ....så puha.....he he he
 

gonz_DK

Member
Tak, allesammen.

Der er lidt info her, men ellers så kig forbi Reservoir´s sub forum, der er en masse info ellers spørger man bare ham som har lavet frøende. Det er klasse.

ChemDogD Kush x ChemDogD Kush. The first Chemdog D incross.

Flower Time: 65 - 70 days
Seeds 10
Environment: Indoor, Outdoor
 
Oki og når det er en Kush er der take om en indica sort ik`?

Hvordan yilder den ca. ? og hvilken High ?

Jeg kender desværre ikke : Reservoir´s sub forum.. !?
Må man bede om en direkte link ;o)
 

gonz_DK

Member

Latest posts

Latest posts

Top