What's new

Brokkassen

Xhashish

Active member
Veteran
Gårsdagens REGNVEJR !!!!

ikke at jeg som sådan har noget imod regn, men efter at have rendt i 2½ time med en vandkande i hver hånd og have vandet, så er det satme ikke regnen man bliver allermest taknemmelig for at se...
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Jeg BROKKER mig over at nogle danske medlemmer nøjes med at smide et link i "Presseklip-tråden"

Brug dog et par minutter på at kopiere artiklen, så vi ikke skal spilde vores tid på at åbne et eksternt link - et link der fører til en artikel som læseren måske allerede har set!

Som et dårligt alternativ kan man i det mindste skrive hvad artiklen handler om!

Der er masser af gode eksempler i tråden på hvordan det bør gøres - så fat det dog!
Tag hensyn til medlemmer med langsomme forbindelser/pc´ere :cool:

Hehe....lidt brok i sommervarmen...som opstod efter at ha åbnet et link til endnu en interessant artikel som jeg allerede havde læst :bump:
 

Ludo

Member
stil dig i kø piradio....!!!!
Og så lige et kæmpe FUCK AAAAAAAF til serveren.......jeg gider fandme ik bruge 2 timer på at lave en lang og nice tråd til jer og så får man TIME OUT!!!????!!!!
Kan det virkligt passe at et forum med så mange posts er så intollerante overfor omhyggelig og grundig engagement når man vil skrive en post.............?????????????:moon: :moon: :moon: til ic i dag!!!
så kom jeg da af med det, men der blir ik en ny tråd før senere eller i morgen
 
Last edited:

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Ludo - Velkommen i klubben :bump:

Det er altid en god ide at kopiere det man har skrevet inden man sender
Hvis man har glemt det, kan det af og til reddes ved at trykke "Tilbage" :jump:

P :rasta:
 

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Jeg vil gerne lige brokke mig over det danske politi.

...og den lovgivning, som politikere og regeringer fastholder, som de så trofast følger og håndhæver.

Hvad er meningen med at - LOVLIGT - bryde ind i en anden persons hjem, som et pak tyve, for at stjæle nogle planter, som blev ulovliggjort for snart et halvt århundrede siden af nogle ignorante idioter, som nødigt ville se bevidstheden og hjerterne vokse og lyse i mennesker?! Nye tider, nye tanker, nye holdninger og nye love!
 
L

lalandia

Jeg vil gerne brokke mig over at googlemap's kørselsvejledning sender mig 240km den forkerte retning, for derefter at sende mig op i 2056m højde til en grænseovergang der har været lukket i 2 år...og så det hele i 40 graders varme....skam sig gooogle
 

Easygrowing

Active member
Veteran
hm du skulle bare have vendt monitoren lolli,så havde det passet-håber ikke det rigtigt.det langt forkert.
 

DK2670_01

Member
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ .... gaaaaaaaaaab det går langsomt .... så er den nede så er den oppe så er der sikkerheds advarsel så er den nede så er der sikkerhedsadvarsel og så igen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
lalandia said:
Jeg vil gerne brokke mig over at googlemap's kørselsvejledning sender mig 240km den forkerte retning, for derefter at sende mig op i 2056m højde til en grænseovergang der har været lukket i 2 år...og så det hele i 40 graders varme....skam sig gooogle
Det er hvad jeg kalder seriøs brok...hehe


P :rasta:
 

Easygrowing

Active member
Veteran
at mine højtelskede højttalere er gået i monsterudo.Dem købte jeg da gik i malerlære og lånte til dem i banken til dum rente og efter 21 år-så står de af øvvvv...begge basser er gået hele vejen rundt i membranen og de ligner noger fra en tegneserie af...de kunne ikke tåle en hård omgang smashing pumpkins åbenbart--så må købe nogle nye basser..
: ) underligt nok,kan de spille,det skratter bare-det gør et af deres numre faktisk,men nu gør alle det går sgu ikke..men gummeit var faktisk forvitret for en del år siden og bare man pillede ved det,smuldrede det-tidens tand-men spille kan de ellers.så that,s life.
 

CFP65

Member
at min Adjust-a-Wing var lige ved at brænde hele hytten af, fordi fatningen er noget skod, med papledninger i, plastkasen hvor den keramiske fatning sidder skruet fast på var ligesom ledningerne smeltet smeltet.
problemet er at ledningerne fra fabrikken er sat i fatningen med en lodning, der smelter og derefter vil der enten opstå kortslutning (hvis man er heldig) ellers vil der stå en lysbue mellem ledningsstupen med den smeltede lodning og polen i fatningen, hvilket betyder ild i teltet. ledningerne er fra fabrikken flertrådede (billigt lort) istedet for solid core.
simpelthen konstruktions fejl.
skærmen er fed men fatningen er livsfarlig
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Jamen det har du rat i...... geniale ideer (stoner ideer) bliver udført af dumme kineser fordi de kan gøre det billigt........ hvorfor har jeg et 11kg brændslukker og røgalarm i mit growroom????????? Go figure!!!!


icetoker
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Pudsigt du er ude for det CFP..
Ved en tilfældighed målte jeg min igennem med en polsøger inden ibrugtagning,for havde ellers bare sluttet den til,det bør man kunne med en lampe til dengang ca 1200 kr..Polsøgeren sagde ingen gennemgang så igang med og skille det hus ad,som du er inde på og det var en ledning,som enten ikke var skruet ordenligt fast,eller aldrig været skruet fast..i det tilfæde ville det ende i kortslutning eller strømmen rende ud i skærmen
Ok lampe ja,men lidt skrøbelig i det,der ikke meget godstykkelse i den og 170 kr for sprederen-lidt spild.
Men for dårligt ja afgjort.
 

Latest posts

Latest posts

Top