What's new

Brokkassen

N

NellaK

Lorte vejr !!!!!!!
MEN SKAM ROS til dansken! 130 mill til Afrikas kvinder og Haiti Det sku flot :D
 
L

lalandia

Du bliver glad til foråret, der dør nemlig en masse dræbersnegle her i vinter....
 

Easygrowing

Active member
Veteran
ja og pigerne har ikke alt det tøj på,det vil glæde NellaK,tror jeg da : ) oss mig-indrømmet.
men det jo ikke brok hmm..men så over de salter,for det kan hundenene ikke lide..nej.

Ja det var en flot indsamling,tænk om man oplevede det samme,vi får lidt sne og det meget for os-vi har det nemlig godt her i lille DK.i forhold til mange andre.
 
N

NellaK

Word easy Dk er fanme najs .....:D
Lala champ fedt de dør de dyr men jeg har endnu ikke haft props med dem endnu 7-9-13 Bank bank bank :D
Kunne vinteren derimod nakke et par hjorte samt nogen kaniner og andet skidt så ville det være nice hehe det vrimler med dem i min have...fedt til tide men ellers ikke i grow sesson damn it
 
N

NellaK

Loppen ryger lige i brok kassen ....Her betaler man 140 kr også er bandet 2,5 time forsinket på en ONSDAG!!!"!!Kunne være acceptablet en fredag eller lørdag men en hverdag hmm jeg mener vi er nogen der arbejder og kan ikke bare vente flere time på noget man bliver lovet før!
loppen stram jer an plz, eventuelt sug lidt mindre fede nu når folk betaler for en vare i siger i kan levere og det ville være top dollar hvis i rent faktisk kunne levere den vare TIL TIDEN ..Ihvertfald til næste gang man smider penge i jeres projekter....
 

Easygrowing

Active member
Veteran
jamen prøvede da engang,at bandet slet ikke kom,så sad vi der og gloede åndsvagt
men ja skæve blev vi alligevel
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Nogle mennesker kan man bare ikke nå ind til og så det jo bare det..

Hjælp siger jeg bare,hvor er den smiley med en,der banker hovedet ind i en stolpe
 
N

nizzle

og nogle mennesker har bare så travlt med alle andre, at de lige glemmer sig selv.
og nogle mennesker VIL have det på deres måde, ellers bliver de pigesure.
og nogle mennesker er bare negative overfor alt og alle,
og nogle mennesker burde ikke side på forum, hvis de ikke kan tåle læse lidt af hvert.
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Jeg er sgu meget tæt på at forlade det her lorte-fest....helt ærlig gutter!! Er i børn eller voksne mennesker?

en meget skuffet og sur toker..
 
N

NellaK

Benzin priserne ryger lige herind også :(
11 et eller andet hvad sker der lige for de tønder ??????
 
L

lalandia

Jeg smider lige lidt guf i brokkassen

IMG_3489.jpg


Tydeligt at se trichs og det hele...Lækkert ik?

Grow in peace
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Egon : )
Godt nok mange penge og skydere,mest syndt for løverne med så lidt plads osv.
Gad nu godt og have et stormgevær af og til,men dybest set bedst,jeg ikke har sådan et.
Nå kan skrive igen-tastetur tørt,men det kan godt nok kortslutte sådan et bare med lidt kaffe.Lagde det i ovnen men så blev det for varmt og kan det virkelig skrive igen-underligt-sådan noget lort,der ikke går i stykker,hvad fanden er det for noget : )

men måske lolli om ikke med løver og tigre,så måske med pingviner og Isbjørne i baghaven
 

Latest posts

Latest posts

Top