What's new

Brokkassen

L

lalandia

Her er en "kasse", hvor du kan smide lidt af hvert. Din grimmeste plante, dit dårligste billede eller andre smuttere. Det er samtidig en tråd, hvor det er forbudt at skændes, da jeg er træt af nogle af de banale og usaglige mund huggerier der er i nogle tråde. Anyway smid dine "brokkere" her

fred :joint:
 
K

kallenavndk

avmyass.jpg
 
K

kallenavndk

Takker :D Meget uheldigt shot ser ud som den franske bulldog fødes i stor smerte eller kravler op ligeledes med stor smerte
 

flashog

Member
Jeg tog en gang et billede af en brødrister til en uni rapport, og så først lige inden jeg skulle aflevere, at man kunne se mit spejlbillede i brødristeren, og jeg var kun iført håndklæde, så der var frit udsyn, så at sige. Hehe. Jeg nåede dog lige at få smidt et andet billede ind inden afleveringen, og billedet skal jeg da også nok spare jer for :D
 

DKBuddy

Member
hehe flashog det kan altså have visse fordele at smide tøjet hvis karakteren lige skal ryge lidt op :laughing:

kom nu med billeder vi venter spændt !! :yoinks:
 
L

lalandia

Nu er det ikke for at lave en dyretråd, men min kat "Boogie" er altså rimelig wierd, og vil kun drikke af rindende vand...Så i brokkassen med hende.

007-10.jpg

008-11.jpg


Take care out there
 

Matsi

Active member
lol....grineren kat lolli :D

Nu vi er ved dyrene (tror jeg har vist dette pic i en anden tråd herinde ) Vores boxer, der sad som et menneske, med fast plads i sofaen :D Hvis vi sad på dens plads blev den fornærmet, og lagde sig ud i gangen i den modsatte ende at huset. Når så den kunne høre at man flyttede sig fra den knirkende lædersofa...ja så var den der :D

Den elskede at side og glo ud at vinduet :D





 

dragongrower

Active member
når det nu er brokassen, så vil jeg da brokke mig lidt.
Jeg synes det er alt alt for dårligt at folk bare laver krydser hele tiden, i stedet for at lave nogle ordentlige strains..!!
 

flashog

Member
Hvor er C99? Det vil jeg gerne brokke mig over! Folk taler altid om den, men man kan aldrig få den nogle steder!
 
K

kallenavndk

Op i brittas fittar kom får ni tittar..:D det sku da god Music ...:D


Men yeah Flere Ibls ...Med plutonium tvinger vi de andre i knæ ...Peace out
 
L

lalandia

Jeg smider lige klimatopmødet i brokkassen..Fucking 50-100mill. til en ikke bindende aftale, samt tæv og kolde baller til dem der virkelig ville gøre noget. Samtidig ryger SF samme vej efter at de offentligt forærer Tibet til Kina...For hvad?? et par handelsaftaler...Naaaarrr Villy, hvor fanden blev solidariteten af. Og dem har jeg stemt på hele mit liv..Skuffet.

Må de alle kløjs i julemaden mens jorden bløder
 

Latest posts

Latest posts

Top