What's new

Xhashish's TeltTur

Spotten

Member
Jeg synes altså ikke jeg kan se dine planter lider som du talte om! :)

Synes næsten de ser ud til at have det bedre end mine egne! :D
 

Xhashish

Active member
Veteran
Jeg synes altså ikke jeg kan se dine planter lider som du talte om! :)

Synes næsten de ser ud til at have det bedre end mine egne! :D

Har været en kombination af de har været rodbundne og for høj temperatur tror jeg , dog er der blevet plantet om, og skulle gerne modtage en coolshade inden længe :yes: :yes: , men det er ved og hjælpe på det nu :)
 
Det er fandme nogle flotte billeder!!!
Det er godt nok umiddelbart det mindst alternative, men billede nummer 2 er virkeligt flot. Ligenu ser det nærmest overnaturligt skarpt ud, for mig.
 

Spotten

Member
Ja der tog du sgu fusen på mig! :D Troede helt sikkert du havde skiftet baggrunden ud på en eller anden sjov måde! :laughing:

Rigtigt flotte skarpe billeder, ikke dårligt! ;) :good:
 

Ludo

Member
Det ser mega nice ud det der X......!!!! Love the Mountain-side looke it has....!!!
Og ja der kan ik gå lang tid inden der kommer styr på temps. med en coolshade.....!!:blowbubbles:
Lækkre billeder af dit outdoor....hehe det er altid smukt at se dem i naturligt lys.......!!!! keep 'em coming....

GO WEEDEND og en masse go gro karma til idg og teltet X..........:ying:
 

Xhashish

Active member
Veteran
Den dejlige lemon røg fik mig en tur på planteskolen efter noget mere citrus dog af en lidt anden slags :D

først købte jeg en lille plante MEN , da jeg kom hjem kunne jeg jo godt se at der ville komme til at gå laaaaaang tid inden det ville bære frugt ----- Så afsted til planteskolen igen, for at få fat i en lidt større version
wink.gif











Håber i nyder weekenden og solskinsvejret , mig og mine citroner gør i hvert fald :D

Edit, spend a quick time with a good friend from netherland, but only managed to snap 2 not so good pictures
first is moonligth speciel from dutch coffeshop, goes for 7.5 euro per gram. The love potion is 11 euro per gram.


Next is what left off 2 grams india charas, goes for 30 euro per gram at the same coffeshop


Found this picture also, strawberry haze , goes for 11 euro per g


..
 
Last edited:

Ludo

Member
Ohhh....it has begun by the looks of things........:dance013:
They look stellar your plants X.......!!!! Real nice tent to look at.........thanks for sharing......peace..!!!!:thank you:
 

Latest posts

Latest posts

Top