What's new

Xhashish 2010 udendørs ( 2 Grow )

DK2670_01

Member
du må også lige fortælle os hvad der er hvad ;) jeg regner med at det "røde" til højre er din ICE :D og til venstre noget qwiso blandet med ryst måske også fingre hash :D eller er jeg helt galt på den ?

Den kugletrimmer tager godt fat i budsne og de buds der har fået streds af en art, skal man ikke putte i den ;) Men man spare altser RIGTIGT meget tid med den trimmer OG så er trimmet perfekt til enten ICE eller olie bagefter ;) det er virkeligt potent "råstof" der kommer ud af det trim :D:D:D

Men igen 3-3500 kr er jo også en sjat, og skulle jeg vælge en ny nu ! ville jeg dog vælge den model der har en plexiglas top, så kan man nemmere se om de er trimmet nok uden at skulle løfte toppen af ;) men med denne her tæller jeg bare ca 40 omgange så er de klar :D
 

Xhashish

Active member
Veteran
Lala - ;) :)

Ludo - Tror helt bestemt jeg kommer til at hygge mig her i de ellers kolde tider ;) Og endnu mere hvis jeg kunne tage mig sammen til at komme igang indenfor :D
Der kommer mange flere billeder når jeg først lige får taget mig sammen til rigtigt at komme igang med bubblebags (= Det er nu dog ikke rød libanon selvom den ligner lidt derhen af, dog stadig utrolig lækker røg, dejlig mild og ryge men lækker virkning (=
Stammer er blevet hakket lidt ud og smidt på kompostbunken ;) havde læst lidt med man kunne bruge dem til diverse ting, meeeeen tror nu der er rigeligt med trim til at lege med :)

Med hensyn til trimmer var jeg så utrolig heldig at få lov at låne en gennem høsten (= Som Dk siger tager den altså meget fat, og jeg syntes man skal have nogle rimelig kompakte skud før man ikke får et chok når man åbner låget , fluffy sativa og små buds bliver revet i stykker, Og du skal stadig fjerne de små stilke der sidder nederst på buddet når du har kørt dem i trimmeren, MEN når det er sagt så trimmer den faktisk rigtig pænt, trimmet i bunden er som DK nævner SUPER da den tager lidt hårdt fat , Håndtrim vil altid være at foretrække, men den sparer VIRKELIG meget tid .. De 3500,- er selvfølgelig også en betydelig sjat penge, men vil sige kvaliteten virker god, og tror den holder i mange år , Plus man selvfølgelig kan købe lidt "gejl" som el motor med timer og lidt forskelligt :D Strenge koster 10 kr stykket , men når man lige finder ud af hvor store buds og sådan den kan tage, holder de rimelig lang tid :)
Forresten så her er et billede af den grinder ;)



Dk - Du er ikke helt galt på den :D til venstre lidt blandet, "beskidt" BHO , lidt saksehash, og lidt ryst :D De 2 andre noller er som du siger ICE ;) :D og i midten en klat BHO :D
Skal dog snarest igang med at eksperimentere med lidt QWISO og formentlig også nogle cookies hehehe :)



:)
 

Ludo

Member
Det blir sgu dyrt i udstyr og gejl for mig her på det næste......hmmhmm
Mega nice grinder du også har.......her sidder jeg og 'smadrer' mit fine weed med en plastik grinder....lol men den er nem at gøre ren med iso og er som ny en dag eller to....så er det igang igen med iso....men der kommer noget fint hash af det.......:bump:

Tak for svaret med trimmeren....den står så øverst på indkøbslisten........og overvejer som du siger dk....en med plexi-top for at ku se hve dælen der sker med de 'stakels' buds....hehe...lidt ekstra trim er helt ok med mig.......mer bho og ice som i nævner....!!!
go weekend.....hold varmen og hold vejert....så skal det nok gå alt sammen......:wave:
 
L

lalandia

Yep Ludo det var tider med rød libanon...Kradsede pænt meget i halsen, men fantastisk virkning imho

Smoke in peace
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ludo - Tror desværre det er lige meget hvilket hobby man vælger, så kommer det til at koste dyrt i sidste ende, men svært at finde en hobby der giver så meget igen som denne ;) Grinderen er nu en vens, købte selv en metal en med filter (=
Og god weekend til dig også :)


Her kommer en lille opskrift :D

BHO COOKIES

Forberedelstid 30 min
Bagetid 12-14 Min


Ovn - 200 Grader

Til 15 Cookies

60 Gram Smør
70 Gram Sukker
100 Gram Hvedemel
½ Tsk. Bagepulver
½ Tsk. Vaniliesukker
8 Tsk. Kokosmel
1 Æg
50 Gram Mørk Chokolade ( jeg brugte mørk toblerone da det var det eneste jeg havde)
1 ½ Gram BHO



Smelt smør og put BHO i , varm det sammen under omrøring


Når det er smeltet sammen og ser sådan her ud, nedkøles det


Put sukkeret i, SI derefter melet i, røres godt rundt, derefter tilsættes ægget, og der røres igen, det skulle nu se sådan her ud


Nu tilsættes Vaniliesukker, bagepulver og kokosmel, og der røres godt rundt, til sidst tilsættes chokoladen og der røres igen, dejen er nu færdig, og skulle se sådan her ud


Så formes der 15 klatter, på et stykke bagepapir på en bageplade, og prøv at del det rimelig lige ud :D bages i Forvarmet ovn ved 200 Grader i 12 - 14 Minutter, de varme kager stilles til afkøling på en rist, og så er det bare at smage :):):)

Velbekommen -





:tiphat:
 

Xhashish

Active member
Veteran
freeworldorders - Tak :) ja der er ikke andet for énd at få forklædet på og så igang i køkkenet ;) :D

Easygrowing - Ja en kop guldkakao og en småkage er ikke af vejen i denne kolde tid :D

Charles Ingalls - Igen Mange tak charles :):):)

DK2670_01 - Tak ven (= 1 kage går det lidt i øjnene og man bliver rimelig afslappet, 2 kager så forlader man ikke sofaen :D og ved nummer 3 falder man i søvn :D:D:D nu skal jeg bare igang med at eksperimentere med lidt varmebehandling ...

Her er lige et par closeup fra noget der ligger i krukkerne , lig mærke til trichs øverst i højre hjørne på det første billed - mam mam :D













:)
 

Xhashish

Active member
Veteran
lige lidt flere blandede billeder (= Prøvede for første gang et spejlreflekskamera igår, DAMN det er noget sværere end jeg lige troede :D - Men her er et par forsøg :)





















Og lidt blandede "olje" billeder :D fra mit alm. digital kamera (=













Syntes man kan få Budder/pulver agtig konsistens ud af BHO'en hvis man lader den sidde i fadet efter gassen er fordampet og venter med at skrabe til dagen efter ...





:tiphat:
 

rastaidd

Member yeahyeah!
Veteran
Thanks alot my friend :yes: , wish that i could smoke some with you ;) :tiphat:

maybe my friend!
I take it as an offer! :D
in December will be in Denmark for the New Year!
in Copenhagen!
I am preparing for the cold and who knows maybe we will meet for a joint togheter! :bump:
 

Ludo

Member
Yup X.....når BHO blir til butter er det vist et tegn på høj kvali!!!!! Så nice gået der..!!!
Bliver også nødt til at rose dine BHO billeder.....de er sindsyg flotte....fed vinkel og smukt med det baggrundslys...!! Og ja...det med spejlrefleks....jeg siger også altid til Toker han skal ta billeder når han er her med sit cam....selvom jeg har hans kamera er det ingen garanti for at der blir gode billeder...!!! det er somom man blir straffet meget hådere når der er en større opløsning og skarpere detaljer.....Men alligevel fin start med de budshots må jeg sige.....og nice buds hehehe:bump:
Fik også skudt et par flasker gas gennem extractoren i går.....mums...go ryger og go karma.....hygge:wave:
 

DK2670_01

Member
det ser sku godt M8 :D

hvis jeg tog de samme billeder med mit qwiso vil det kun liiige være lidt brunt *GG* slet ikke som det rav du har der ;) flot arbejde som ludo siger :D

Jeg tør bare ikke det BHO mere, og da jeg ikke skal ryge det er qwiso finr for mig :D

Der går ikke klang tid så har du "fanget" ideen med det spejl ;) så får du gode billeder, hvis du tager et par extra *GG*

god ryger der
 

Xhashish

Active member
Veteran
Rastaidd - Oh sounds cool :yes: yeah then it's maybe not so impossible that we meet ;) yeah hope that you are well prepared, cause it's Freakin cold here :D

Ludo - Thaaank you :tiphat: Kvaliteten fejler ikke noget skulle jeg mene :D Dog er der stadig en del forskel på virkning alt efter hvad jeg har trukket på... af trim bliver jeg som regel rimelig høj af olien, og på rene buds er det som regel næsten lige godnat (= Prøver nu og cure noget trim , og se om det vil gøre en forskel ... Du har helt ret i hvad du siger om kameraet , plus man skal have en virkelig steady hånd , ellers er man helt fortabt med mindre man har en tripod :D forståeligt du overlader det til toker - virker til han har godt styr på sådan et ;)
Hehe mums :joint: ja man kan blive helt afhængig af den trækning :D:D dog en del koldt og stå udenfor og lege nu hehe :)

Dk2670 Tak ven :) Ja qwiso er helt fint hvis man ikke skal ryge det , foretrækker dog gerne ting der er så rene som mulige når de endelig skal ryges :D kunne formentlig også få en del mere udbytte i en hjemmelavet extractor uden filter - men til gengæld også helt sort og ligner qwiso :D Har endnu ikke fået leget med iso , men det kommer nok når jeg også skal igang med bubblebags :) Kan godt forstå du ikke er meget for BHO , må ærlig indrømme jeg også har rimelig nøjeren på når det bliver lavet, men holder på at hvis man tager sine forholdsregler så burde man være rimelig sikker :D

God weekend :rasta: :tiphat:
 
Top