What's new

Xhashish 2010 udendørs ( 2 Grow )

Xhashish

Active member
Veteran
TC - Ingen motorvej i nærheden, tvivler på han skulle være kommet så meget på afveje...
og Det er ikke i haven, det her er hjemme hos mig selv... som jeg sagde har jeg dog kun et par enkelte store planter herhjemme...
Det mærkelige var, den først fløj ind over rimelig højt oppe, så gik der lige et par minutter, så vendte den tilbage, fløj så lavt, så det larmede af helveds til , og hunden blev bange...

Cannaholiker
- Den er jeg med på, men den du linker til er udelukkende en de bruger til at måle fart fra motorvejen ...

Sad lige og søgte lidt på nettet her til morgen, og fandt dette billed, nøjagtig den samme helikopter
Et mini udpluk fra artiklen - Vi ved at dette har givet en del støj, og vi undskylder meget ulejligheden.Der var tale om en speciel situation, hvor opgaven var en fotoflyvning. ....
 
Uhh, du må sidde og trippe lige nu så :D Tror nu du kan være helt rolig, tror ikke politiet gider at spilde penge på at få en helikopter i luften bare på et tip, så sender de jo bare nogle folk ud på adressen og ser efter, da det jo er meget billigere og hurtigere. Hvis de har taget fotos så er det nok bare af noget kommune nybyggeri værk et eller andet XD
 

Xhashish

Active member
Veteran
Både og :D for som du selv siger, sandsynligheden for de skulle få en helikopter op for at kigge efter et par planter er meget lille, havde det været i haven havde det måske været noget andet, men her hvor jeg bor, kan jeg dårligt forestille mig det, og på den anden side, så kan jeg sku ikke se hvad de skulle have taget billed af, for der er absolut INTET nybyggeri her i nærheden, heldigvis er det kun et par planter jeg har herhjemme, meen alligevel...
 

Xhashish

Active member
Veteran
Forhåbentligt ;) kan sku ikke være rigtigt de skal flyve rundt og gøre folk utrygge på den måde hehe...
 

Xhashish

Active member
Veteran
TC - Cirka hver 3-5 dag, afhænger lidt af varmen, og omkring 10 liter per plante, rent vand, brugte noget gødning lidt efter de var kommet ud, men det slap riiiiimelig hurtigt op, og har ikke fået købt andet, så derfor bare helt alm. vand (=

Skal jeg vælge flydende Melasse, eller Klidmelasse ?? hvad er jeres erfaringer?
 

CFP65

Member
Den bagseed ligner godt nok CFP
Melasse: prøv maxøes i rødovre der sælges det i 15Liters dunke til ca 150kr
 

Xhashish

Active member
Veteran
CFP65 - hmm skal jeg ikke kunne sige, ved frøene er fra omkring 2006-2007
Med hensyn til melasse, har jeg fundet et sted der er noget mere lokalt end rødovre, så det bliver derfra, går ud fra det er flydende melasse jeg skal købe...

17-07-2010

Her er et par billeder fra idag, har desværre fundet en Svigerfars Hermo, dog kun en enkelt klokke, men ret øv alligevel, se billeder længere nede...

Afghan, skal trimmes lidt her en af dagene..


Bagseed, mest for at vise trimning


Kan ikke lige huske sort her


Her er den lille som selv poppede op af jorden




Gravid G


Bagseed


Bagseed


???? Meget sativa dominant




Svigerfars, begynder og fylde godt op med buds, billedet er fra et sideskud


Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


En anden Svigerfars


17-05-2010 Præcis 2 måneder siden -------


17-07-2010 - Idag der er sket en del på de 2 måneder :)


Det var alt for idag...
Hygge :)
 

DK2670_01

Member
det ser sku godt ud M8 :) ja der er sku sket meget på de måneder ;)

Tror ikke du skal være bage for at det er politiet i den helige-kopeter :D

Men jeg ville da også tænke lidt over om de mon kan ses på photoet og om de så gør noget ??

Jeg krydser fingre for dig M8 :D Jeg havde en af de store militær kopetere som både fløj i ring og hang over mit hus :( tror lige jeg havde nøjer på i flere uger *GG* Det var "bare" balade med en masse 3. generations invandrere som de så ledte efter :D puuuhaaaa ikke nogle varme kamerarere der :D men slukkede straks alle lamperne *GG*
 

Xhashish

Active member
Veteran
DK - Tak for din besked, hmm nej tror nu heller ikke det er politiet, men stadig en fotohelikopeter ;) af en eller anden art, og som du selv nævner, hvis nu de ser det på billedet... SHIT det lyder nøjeren, kan lige forestille mig det hehe, på renden til at gå i panik :D

18-07-2010

Ja her er så lidt flere billeder fra idag .....
Først et par oversigtsbilleder

Bed 1
Fra den ene side


Og den anden side


Bed 2






Afghan


Afghan


Afghan


Afghan


Bagseed i bur


Bagseed i bur


Bagseed i bur, her et billede af toppen


Gypsy


Gypsy


Gypsy


Gypsy


Gypsy


Gypsy


Og lige en mere Gypsy til sids :)


:tiphat:
 
O

opravdovýHrdina

Du skal sprede nogle Reputation omkring, før de giver det til Xhashish igen.
:good:
 

Xhashish

Active member
Veteran
22-07-2010

Her er et par billeder fra idag, der begynder virkelig og ske ting og sager (=
Er ligefør man bliver helt pjattet af at gå rundt i haven :D glæder mig utroligt til og se hvad de forskellige har at byde på, Den gravide Gypsy, dufter nøjagtig ligesom colavingummi , rimelig mærkeligt :D Bagseed fra min ven, dufter en blanding mellem nødder og citrus... nå men her er nogle billeder (=







Her er den som "selv" poppede op af jorden, en hun, ser ud til at komme okay..




Svigerfars indenfor, dog lige taget ud til et billede...








Jeg kan godt lide rødhårede tøser :D og hende her er ingen undtagelse :D






Og her det sidste billed for idag (-:



:)
 

Ludo

Member
Det er en sand billed-symfoni du dirrigerer her!!!!!:rtfo:
Får mig til at tænke......nu hvor de har besluttet en delvis legalisering af Cannabis i Oakland-California, så burde det blive vedtaget at ALLE growers skulle have lov til at opleve det smukke syn og den varme der breder sig i kroppen over at se på, og vide at man har groet, disse planter!!!!! Jeg glæder mig allerede til Xhash skal til at løbe rundt i haven med bamuspinde(på2-3m):plant grow: for at hans tøser ikke dejser om af de flotte former.....hehehe

You go Xhash:dance013:
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ludo & Minipurz - Bukker og nejer for jeres fine ord (= med hensyn til Bambuspinde, håber og satser på jeg kan undvære dem, og nøjes med at binde dem op ligesom jeg har gjort ind til videre... Har ikke lyst til at blive ruineret på at skulle købe bambuspinde der er så store - LATTERLIG pris.. selvom der er et par stykker der formentlig nok kommer til og skulle bruge dem, højeste plante er nu 260 CM ;)
Et par stykker er nået rigtigt langt, og håber på at kunne høste et par tøser inden for en lille måneds tid :)
Her er en svigers indenfor, syntes den ser okay ud, taget i betragtning af at det kun er 4x36 watt lysstofrør...



;)
 

DK2670_01

Member
ja det er utroligt som nongle sorter bare vokser enten uden særligt meget lys eller gødning, hvor andre igen bare SKAL have meget af det hele :)

Men det ser sku godt ud M8 :D

Bauhaus sælger nogle metalpinde der er belagt med grønt plast, de knækker ALDRIG og kan bruges igen og igen ;)
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ja det er utroligt så stor forskel der er, og ja det gødning de har fået er så MINIMALT det nærmest ikke kan have gjort noget...
Hvad koster de metalpinde? altså problemet er lidt, bliver formentligt nød til at bruge omkring 3 pinde per plante, altså sætte dem som en trekant rundt om planten, men dertil skal jeg så bruge omkring 250 af de pinde, og syntes jeg ikke liiiiiige mit bugdet rækker til, Næste år vil hovedsageligt være bure, da de også stabiliserer vægten en del ... Og tak for din besked (-:

 

Latest posts

Latest posts

Top