What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Ulkokasvatus 2019

afgan11

Active member
Kolme femmattua autoa lähtee ulos sunnuntai-maanantai tienoolla. Esikasvatusta tulee noin pariviikkoa täyteen, takapihalla, sekä natikan alla. Ainakin kosteampi kevät täällä kuin aijempina keväinä. :)
 

rlsmooth

Well-known member
Kolme femmattua autoa lähtee ulos sunnuntai-maanantai tienoolla. Esikasvatusta tulee noin pariviikkoa täyteen, takapihalla, sekä natikan alla. Ainakin kosteampi kevät täällä kuin aijempina keväinä. :)


Itseä hieman vituttaa, kun en ole saanut penkkoja käännettyä ja multaa lisättyä spoteille. Vegekin on mennyt melko hitaasti, vaikka 315w alla ovatkin muutamat ak:t olleet, multa on melko kuollutta ja ei oo mitään bakteerilitkuja niin kasvavat hitaasti. Ens viikolla alkas suht lämpimät kelit, niin olis jo hyvä heittää ulos, mutta en oo ihan varma ovatko vielä valmiit siihen
 

amaThor

Active member
Mulla on nyt kaikki mitä pihalle menee vietynä, 6x super wild jotka saivat esikasvatusta... ja sitten loput on mitä sattuu sekoituksia, eli kaikki loput ulkokasvin siemenet idätetty ja koulittu pihalle ( aak, betty boo, blue streak2, diesel rydel ja jotain muita ) ens kesäksi pitää taas satsata ja ostaa hiukka siemeniä.

Superit ainakin näyttivät hyviltä ja ainakin osa koulituista siemenistä oli alannut kasvamaan.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Super Wild? Oisko Wild Super?

Suurimpiirtein mestat täys täällä missä asun, pariin joutuu laittamaan lisää autoja kun oli joku elukka maistellut taimista vihreät osat.. Hiiri varmaan kun oli sen verran korkealla aidalla varustettu mesta, ettei helpolla isompi eläin pääse käsiksi siirtämättä aitaa. Mnooh, vielä on aikaa.

Kesäpaikan mestat prepattu, mutta mitään ei vielä kasva kun sukulaisia ravannu mestoilla eikä oo kehannu mennä istuttelemaan. Taimipoltetta oli kookoksessa tai itse siemenissä ja pari nuorukaista kuoli ennen kun ehtivät elää. Cocot kyllä pesasin, mut siemeniä en, eli veikkaan siiduja. En tiedä auttaako jos siidua lilluttaa vesilasissa ennen kun heittää multiin/cocoihin, vai leviääkö vaan eteenpäin.. Pitää tutustua asiaan.
Joka kevät tuntuu jotain vastoinkäymistä olevan, ei auta kun puskea etiäpäitee :tiphat:

https://www.youtube.com/watch?v=x1xmXOP3lhM
 

amaThor

Active member
Saattaapi olla wild super, möksällä niin ei oo luntit hollilla... no noi kuitenki hyvällä alulla.

Keskiviikkona paikalleen koulitut taimet oli jo eilen iltaan mennessä kadonneet jonkun iljettävän paskiaisen suihin... vanhemmat taimet oli hengissä - olisko sitten muurahaiset tai muut tehneet kiusaa.

Kesäksi tarkoitetut siemenet loppu ja paras osio spotista hohkaa tyhjää... no pitää katsoa jos jotain ensiapu siemeniä vielä löytää.
 

Alkemisti

Member
Super Wild? Oisko Wild Super?

Suurimpiirtein mestat täys täällä missä asun, pariin joutuu laittamaan lisää autoja kun oli joku elukka maistellut taimista vihreät osat.. Hiiri varmaan kun oli sen verran korkealla aidalla varustettu mesta, ettei helpolla isompi eläin pääse käsiksi siirtämättä aitaa. Mnooh, vielä on aikaa.

Kesäpaikan mestat prepattu, mutta mitään ei vielä kasva kun sukulaisia ravannu mestoilla eikä oo kehannu mennä istuttelemaan. Taimipoltetta oli kookoksessa tai itse siemenissä ja pari nuorukaista kuoli ennen kun ehtivät elää. Cocot kyllä pesasin, mut siemeniä en, eli veikkaan siiduja. En tiedä auttaako jos siidua lilluttaa vesilasissa ennen kun heittää multiin/cocoihin, vai leviääkö vaan eteenpäin.. Pitää tutustua asiaan.
Joka kevät tuntuu jotain vastoinkäymistä olevan, ei auta kun puskea etiäpäitee :tiphat:

https://www.youtube.com/watch?v=x1xmXOP3lhM


On itsellä ainakin auttanut tuo vesilasissa liottaminen 24h ennen multaan tökkäämistä. Itävyys liki 100% tuolla menetelmällä ja nousevat pinnalle jos ei seuraavana päivänä niin sitä seuraavana.


Joo sissikukan kasvatus ei oo mitenkään helppoa aina niistä menee osa jonkun etanan ruoaksi. Ihmetyttää mikä siinä on kun on viherkasveja täys ympäristö niin silti pitää kiivetä siihen ruukkuun ja alkaa mutustaa hamppua. . on se vaan niin hyvää sit vissiin. .
 
Perjantai-lauantai yöllä tuli käytyä spotilla 3 promillen humalassa ja olihan ne neidot vähän 2 viikkoon kasvanut vaikka ollu vähä huonoja kelejä. Seuraava reissu sit varmaan 2-3 viikon päästä antamaan bloomia ja bondagee laitimmaisille. Kasveilla ikää 4 viikkoa ja 1 päivä joista ulkona 2 viikkoa ja 1 päivä.


33NMha1.jpg

afGP2f7.jpg

w0pIoK8.jpg

r6t0n0b.jpg

wriNyN0.jpg
 

psyphish

Well-known member
Veteran
Itseä hieman vituttaa, kun en ole saanut penkkoja käännettyä ja multaa lisättyä spoteille. Vegekin on mennyt melko hitaasti, vaikka 315w alla ovatkin muutamat ak:t olleet, multa on melko kuollutta ja ei oo mitään bakteerilitkuja niin kasvavat hitaasti. Ens viikolla alkas suht lämpimät kelit, niin olis jo hyvä heittää ulos, mutta en oo ihan varma ovatko vielä valmiit siihen

Oletko löytänyt bakteerilitkuja joista olisi jotain hyötyä? Olen testannut Advanced Nutrientsin Voodoo Juice, Piranha ja Tarantula sekä Plant Successin Orcaa. Myös Cannan Rhizotonicia olen testannut, en ole huomannut mitään hyötyä yhdestäkään noista tuotteista, edes vedensuodattimen käyttäminen ei auttanut. Tällä hetkellä kokeilussa Ecothrive Charge, olen sitä sekoittanut kasvualustaan sekä lisännyt kasteluveteen, sama diiliO, eli ei mitään vaikutusta.
 

henki

Active member
Oletko löytänyt bakteerilitkuja joista olisi jotain hyötyä? Olen testannut Advanced Nutrientsin Voodoo Juice, Piranha ja Tarantula sekä Plant Successin Orcaa. Myös Cannan Rhizotonicia olen testannut, en ole huomannut mitään hyötyä yhdestäkään noista tuotteista, edes vedensuodattimen käyttäminen ei auttanut. Tällä hetkellä kokeilussa Ecothrive Charge, olen sitä sekoittanut kasvualustaan sekä lisännyt kasteluveteen, sama diiliO, eli ei mitään vaikutusta.



Kokeilin voodoo juissia laitimmaisiin nft ja keskimmäisiin en laittanut. Selkeästi juuret kasvaneet kovemmin laitimmaisissa. Samoista kolmesta emoista pistot. Kokeilin vain kerran, toistan seuraavalla kerralla myös tämän toteamiseksi, mutta toistaiseksi olen vakuuttunut kalliiseen bonari lisäriin.

Ostaisinko toiste? En ennen kun vanha loppuu ja olen täysin vakuuttunut.
 

rlsmooth

Well-known member
Oletko löytänyt bakteerilitkuja joista olisi jotain hyötyä? Olen testannut Advanced Nutrientsin Voodoo Juice, Piranha ja Tarantula sekä Plant Successin Orcaa. Myös Cannan Rhizotonicia olen testannut, en ole huomannut mitään hyötyä yhdestäkään noista tuotteista, edes vedensuodattimen käyttäminen ei auttanut. Tällä hetkellä kokeilussa Ecothrive Charge, olen sitä sekoittanut kasvualustaan sekä lisännyt kasteluveteen, sama diiliO, eli ei mitään vaikutusta.

Kasvatan mullassa, pari viime runia hoitanut kastelut lähdevedellä. Käyttänyt hollantilaisen S@nnies shopin bactoa parilla viime runilla. Hyvää tavaraa, kasvanut ihmeellistä kasvustoa välillä ruukun reunoihin ja päälle. Nyt olen vegetellyt ulkopuskia sisällä ja vitun hitaasti kasvaa, kun ei ole bakteerikantaa mullassa..
 

Alkemisti

Member
Jätkällä on ajantaju hävinny ryypiskellessä! Jos noi on 4 viikkosia niin. . on kyllä ihme. Laittaisin 2 viikkoa lisää kepeästi en oo ikinä moista kasvua nähnyt muualla kun vedessä vilejellessä. . On ne kauniita kyllä, ja hyvän näköinen spotti sulla! Järven rannassa näkyy olevan, hyvä kun aallot hoitaa kastelun. . Oon miettinä kans kaislikkoon jos yhden spotin rakenteleis. . ;)
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Oletko löytänyt bakteerilitkuja joista olisi jotain hyötyä? Olen testannut Advanced Nutrientsin Voodoo Juice, Piranha ja Tarantula sekä Plant Successin Orcaa. Myös Cannan Rhizotonicia olen testannut, en ole huomannut mitään hyötyä yhdestäkään noista tuotteista, edes vedensuodattimen käyttäminen ei auttanut. Tällä hetkellä kokeilussa Ecothrive Charge, olen sitä sekoittanut kasvualustaan sekä lisännyt kasteluveteen, sama diiliO, eli ei mitään vaikutusta.

Mä oon hintsusti vastaan kaikkea tommosta tuotetta, jos nimi on joku Voodoo juice tai Piranha tai Tarantula. Ymmärrän, että markkinoinnin kannalta joku tämmönen brändi voi olla myyvä ja kun pistää hienot etiketit joissa luvataan kuu taivaalta, niin ehkä sekin jeesaa, ainakin plaseboefektiä saa rahoilleen vastineeksi? En tiedä kun en oo kokeillu, mut yleensä noi litkut on hiton kalliita vrt hinta/laatusuhde, vaikka tuskin niistä haittaakaan on..

Anyways, paras kama kuolleen mullan herättelyyn on madon kakka ja/tai kompostihumus. Jos ei itellä oo mahiksia semmosia duunata, niin ainakin piopisulalta saa.

http://www.viherpeukku.fi/product/596/biobizz-worm-humus-40-l

Ulkomailta saa varmaan halvemmalla, jos tuntuu että Suomikaupat ja varsinkin verottaja riistää hinnoissa.. Ja nehän riistää :tiphat:
 

KiefRichards

Active member
Hienoa jälkeä Mr. Morrison, parasta kasvua maitotölkeissä koskaan, tai tarkemmin ajatellen missään, varsinkin 13pv ikäisten kuva, hehheh. Itsekin Motonet ledillä vegetellyt(30w vaan) ja en moiti.

Ekaa kertaa metsässä aamulla ja olihan se pusikko taas kasvanut. Roiskasin 40l vanhan spotin päälle pikku möyhennyksellä ja siihen 1x aak47 fem ja 1x autofire99 reg joka näyttää urkilta, nämä n.4 viikkoisia

Toinen spotti 30m päähän, 50l 2x RK-62 fem alle 2viikkoisia, yksi 100l spotti vielä tarkotus tehdä neljälle rynkylle parin viikon päästä.

Hei jätkät, se on kesä:dance013: ja käristyskupoli rynnii mestoille loppuviikosta, kyllä muuten alkaa taas kasvaa!:tiphat:

Ps. uusi kamerakin löytyy jos vaikka sais kanaselle niitä kuvia...
 

rlsmooth

Well-known member
Perkele, kun on spotit myöhässä ja ei ole nyt sateitakaan luvassa, että voisi istuttaa. Tänään aattelin illalla viedä 4x45l säkkiä biolanin puutarhan mustaa multaa kasveille. Ei ole ennen ollut käytössä, luulisin, että tuon kanssa voisi muiden lannoitteiden eli kompostiherätteen, luujauhon, lepakon paskan ja salaisen hollantilaisen jauheseoksen määrää hieman vähentää? Pari ak: 47:kaa laitan tuohon noin 250-350l penkkaan ja toivon parasta..yleensä ongelmana tuolla hakkkuu- alueilla on jotkin lentävät ötökät, jotka syö lehtiä.


Pitää varmaan maitoa käydä suihkuttelemassa ja samalla ehkä chiliä sinne messiin jos ötököille ei sitten maistuisi..
 

henki

Active member
Huh, nyt melkeen kaikki olis pihalla. Erlyille löytyy paikkoja vielä, joten käytän hitaimmatkin, että saa paikat täyteen.

Ei ollu reilussa viikossa juurikaan afpenkissä tapahtunut mitään, mutta kohtahan on yötki lämpösiä ja päivä pitenee.

Ötököitä oli julmetusti jo. Kokoajan manitoi huulessa hätistämiseksi, muttei sekää täysin pelastanu.

Kuvat on kivoja, vaikka ei vielä paljon näkemistä olekkaan.

DF sekä DR

picture.php


WS18

picture.php
 

Alkemisti

Member
tervehdys ystävät!
@henki ws näyttää hyvältä ja autotkin siitä ne lähtee, olkoon äiti maa suopea meidän kasvatuksille tänäkin kesänä. !


tuli käytyä spotilla, siellä näyttäs kasvit integroituneen ympäristöönsä. .ja myös kasvua tapahtuu ja nythän se tapahtuu ihan silmissä kun tälläsia helleaaltoja pukkaa. :)


pikkasen jäi mietityttämään tämän spotin kasvien kohtalo kun ainakin tuo ensimmäinen ja toinen tekee valepalleja, ne on siis feminisoituja siemeniä ja lajike Super Silver Lime Haze CBD 1:1, ensimmäisiä karvoja pukkaa kanssa vaikka ei ole lähenyt vielä kunnolla edes haarautumaan, niin että jääkö ne nyt noin pieniksi .. kun on hyvä spotti mutta niillä oli vähän raffi lapsuus kanssa, eli kun ovat jo 20.4 nousseet mullasta. . niin mitäs se tekee 7 viikkoa tulee huomenna, niin vasta karvaa ja sitten noi valesiemenkodat epäilyttää että ei hermahda mutta on se käytävä ens viikolla taas joku päivä tarkistamassa tilanne.

 

Alkemisti

Member

Pehkuthyphoonit on kyllä hyvännäköisiä, kyllä sen nkee kun on vuosia tähän ilmastoon sopeutettuja niin kyllä ne siellä osaa kans kasvaa. pitäisköhän tämä risteyttaa TopTaon CBD Hazella? miten tossa pehkuthyphoonissa on taitaa olla aika lailla hybridi 50/50 indica sativa. joskus niitä kasvatin niin muutamat oli sellasia reippaasti päälle kaks metrisiä kuusia. :)
 

Alkemisti

Member
tosson viellä autopot, jonka navetan myöhemmin ja kiinnitän säiliöön. keksiikö kukaan millä sen veden pitää freesinä kun 100l siihen säiliöön kuitenkin menee ja aattelin että 3-4 viikkoa vois helposti olla huoltovapaata aikaa tuon spotin kanssa
 

Alkemisti

Member

TOSSON VIELä yksi autospotti, siin en tiiä meni sekasin regu DR ja feminisoitu Super Silver Lime Haze.
luulisin että yks noista on DR regu ja 2 Super Silver Lime Hazea, mutta sen näkee sitten tunnistaako niistä edes. . eiköhän
 

Latest posts

Latest posts

Top