What's new

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

CubCat

Member
salvia <3 muutaman kerran laajentanu sillä tajuntaa mutta mistään ei koskaan ole saanut elävää joten kerroppa mistä tilasit tuon kaunokaisen :p
 
Last edited:
G

Guest

CubCat said:
salvia <3 muutaman kerran laajentanu sillä tajuntaa mutta mistään ei koskaan ole saanut elämää joten kerroppa mistä tilasit tuon kaunokaisen :p

Skotlannista.

Ja se oli jo 3-4 vuotta sitten.

Kasvaa ulkokasvatuksessa ja sisäkasvatuksessa todella hyvin ja ei kiinnitä huomiota. Partsisatoa tuli kesästä jopa 200g lehteä. Ilman isompia panostamisia, näkösuojaks hamppuja ajatellen ne laitoin partsin päätyihin.

Tässä sama kasvi ...siis sama. Mitäköhän vittua mä ajattelin.



Niin siis alkuperäisen kasvin pistoista noi kaks lähti. Ja tän jälkeen alkuperäinen kasvi kuoli ja nää kaks jatkoi kasvua. Kerran vuoteen suosittelen et laittaa piston kasvamaan kuolemaa lähestyvän tilalle.

Siemenii ei tuu pahemmin joten legendan mukaan kaikki olis samaa yksilöä läpi vuosi tuhansien. Hoffmann&Wasson on toi klooni. Tohtorit varmaan moni tunteekin.

Ihan hemmetin nöyrä ja mukautuva saa olla ton kans.
 
Last edited:
G

Guest

Farmer John said:
Juu, se tuttu heppu, täältä forumilta tuttu ei oikeasta elämästä on nimimerkki minister??? kysymysmerkit tarkoittaa jotain numeroita joita en muista, ei kuitenkaan 420 tms. hän taitaa asustella siellä hyvillä mestoilla ja olla kovasti sen pään asioiden kanssa tekemisissä..:wave:

Kiitos vinkistä.
 

Matti

Member
Onkos jollain tarkkaa vaakaa?
Voisitteko mitata paljon menee grinderissä käynyttää kukkaa rkl-kokoseen mittaan. Helpottaisi, kun itse yritän vähän saada selvillä paljolla tuota on itselläni.
Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssss!!?!?!?!? :yummy:
 

Amd

Member
ja tähän sontaan päädytään varmaan täälläkin...jos ei ole sanottavaa, niin voi olla hiljaa.
 

Matti

Member
Älkääpäs kuulkaapas....
Siis mistä te suutahditte? Siitä, että kysyin vai siitä, että vielä vastasin roger that?
Pyydän anteeksi ja lupaan tulevaisuudessa käyttää hakua hanpufoorumilla ennen kuin kirjoitan tänne mitään. Ok?
 

Matti

Member
tulumi said:
jätä minut pois
tai jos teitittelet niin sitten...

itse vastasin lähinnä amd:n viestiin
ettei kyllä ole sen parempi kuin muutkaan.
jne
paremmin olisi pitänyt taas kohdentaa.

ja tiedon olisi löytänyt het heti pian h-voorumilta mikäli olisi lukenut tai edes selaillut uudet viestit läpi
viestini laittohetken jälkeen
kuvaakin puntarista löytyi että sillä minä. :)
en vaan jaksanut silloin akuun luritella enempiä niin vinkkasin vain hvoorumista...

mutta jos puhuttais välillä jostakin mukavemmasta

vaikka talvesta? :)


Ai tulumi(tai joku muu) olit jotain kirjotellut h-foorumin puolelle näistä grammajutuista? No täytyy tarkastaa, itse en huomannut mitään semmoiseen liittyvää, kun viimeksi selasin uudet viestit siellä. :)

Niin ja eikö tämä ole topic kaikelle turhalle, eli tänne saa latoa kaikkea "turhaa"
No joo annetaan olla. Love and unity for icmag_fi. :)

Talvi on kurjaa aikaa omasta mielestäni. Tai ei siinä muuten mitään mutta on niin hemmetin kylmä ja pimeetä. ):
 
Last edited:
O

Osku vaan

Terve kaikille

Terve kaikille

Juu eli terve vaan kaikille. Rakentelin tossa ittelleni jonkin sortin HUUMEtehtaan. Juu laitoin kuvia tonne galleriaan (kännykuvia). Jos saatte jotain selvää kuvista ja on jotain parannusehdotuksia niin sanokaa. Aurinkona on 250 Wattinen natikka ja silleen. Lajikkeena on 4 kpl. Female seedssin Easy Budia jotka ovat viä pieniä, mutta ei kauaa. Pitää vaan odottaa :lurk: Ainiin kaapin sisämitat on 60*60*160 senttiä. 4 isoa ruukkua mahtuu hyvin, oiskohan nuo jotain 12 litrasia tai jotain.


 
G

Guest

Osku vaan said:
Juu eli terve vaan kaikille. Rakentelin tossa ittelleni jonkin sortin HUUMEtehtaan. Juu laitoin kuvia tonne galleriaan (kännykuvia). Jos saatte jotain selvää kuvista ja on jotain parannusehdotuksia niin sanokaa. Aurinkona on 250 Wattinen natikka ja silleen. Lajikkeena on 4 kpl. Female seedssin Easy Budia jotka ovat viä pieniä, mutta ei kauaa. Pitää vaan odottaa :lurk: Ainiin kaapin sisämitat on 60*60*160 senttiä. 4 isoa ruukkua mahtuu hyvin, oiskohan nuo jotain 12 litrasia tai jotain.

Hienolta näyttää. Toi on aina hauskaa kun löytyy astiat jotka on kuin tehty sitä omaa kaappia varten. Ainoa suositus olis se että toi 250W:sen vaihtaisin 400W:seen. :yummy:

Hyvä tosta tulee.
 
G

Guest

tulumi said:
ei talvi kurjaa aikaa ole
se on asennoitumiskysymys
ja koska on pimeää on hyvä poltella kynttilöitä ja pesässä puita ja vähän muita...)

Mulla talvi on liian raskasta sen pimeyden takia. Melatoniinituotanto kun on päällä koko päivän, niin se syrjäyttää dopamiiniaktivaatiota.

Mutta tiedän kyllä ton hienon puolen talvessa, sitä vaan ei jaksa niin kauan mitä se kestää. Liian raskasmieliseksi menee kun jatkuu ja jatkuu..

Natikka kyllä auttaa siihen melatoniinin "ylituotantoon" myös talvella. Aamulla kun kävelee pesemään naaman ja astuu 400W pikkuauringon säteisiin, niin herää kyllä hyvin.

Sitä natikkaa vaan ei saa pään päälle kannettavaks malliks, paitsi kun saan muuton espanjaan hoidettua. :dance: :jump:
 
G

Guest

Jah-Jah said:
mikä 250W :ssa on muka vikana :frown:
En mä tiedä? Mun mielestä se 100g budia minkä aloittelijana tolla saa kyllä on ihan jees. :yummy:

Oletko sä kans syysdepiksen kourissa kuten moni tuntuu jo olevan?
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top