What's new

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

Pahvi

Member
Bassbababa said:
Maanmiehille ja naisille ensimmäiset räpsyt komerosta. Pientä vajaria taitaa nuo bogglet kärsiä, jos oikein tulkitsin niin mg:tä ne imee niinkuin Farmer John on jo aiemmin ilmoittanutkin. Jetit on vähän ruippanoita. Laitan tarkemman raportin myöhemmin.

http://www.icmag.com/ic/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=6241

Mulla sama vika eli mg puutosta havaittavissa. Mikä lannotesarja sulla on käytössä?
Mulla AHH hydro litkut ja tuntuis olevan joka kasvatuksessa pientä mg vajaa toimintaa havaittavissa. Onko sit miehessä vai litkuissa vika..?
Bio-novaa ajattelin seuraavaks tyypata.
 
Last edited:
G

Guest

Bio novathan meillä siellä pyörii, itse kyllä pidän noista kun alkaa pikkuhiljaa saada tuntumaa noihin litkuihin muutaman kasvatuksen läpikäyneenä ja tovereita avustettua. Hirvittävä punkki-invaasio käynnissä jota mäntysyövätetään. Varmaan viikon päästä pitäs alkaa verkkoa asentelemaan jahka tuholaiset saahaan pois tarhasta. Jos on 5.7 alempi ph niin mg:llä on vaikeuksia imeytyä, tai niin ainakin tuolla sairaat kasvit aiheessa lukee joten lehtiruokinta voi olla nopeampi korjaamaan tuota puutetta. Meillä on kyllä ph vähän turhan nousussa jatkuvasti, joka toinen päivä saa olla korjaamassa. Hyvää kasvamista,senttejä päivässä ja tuo isompi BG miten tuuhee turilas se onkaan. <3
 

Pahvi

Member
No toivottavasti pääsette niistä punkeista eroon, sitkeitä ne perkeleet :wallbash: Pitääkin ruveta pitämään sitä ph:ta enempi sielä 6 tuntumassa.
Yleensä ollu pikkusen reilu 5 tuo ph, et ehkäpä se mg puutokset on sitten ollu
siitä johtuvaa. Kiitoksia vinkistä :)
Nyt on kohta puoli kronikilla 4vk vegeä takana ja rupee tuo mg vajarikin näyttää pikkusen paremmalta mikron lisäilyn jälkeen



Ja ens viikolla ehkäpä kukkimaan :)
 
G

Guest

Joo, itekkin oon pitänyt siin 5 tuntumassa ja huomaa et on turhaa 3lit33 .. eli kyl se 6 vaan ja varman päälle, tiedä häntä. Tota noin onko sulla bassbababa 2 waterii vai 2 aquaa?
P.s Pahvi kuinkakohan nopeesti sitä vetyperoksidiä pitäs hommata? Nii meinaan sitä vihreetä "sammalta" mitä mulla on siel iha vähäsen, huuhtelin kyl nyt farmeja kunnolla etz, jaa se 4's icekin oli lähtenyt nousemaan. Kuvia en laita ennenku on sen arvosta omasta mielestäni :moon: . Joo'o luulin et ne putsaus ja desifiointi ohjeet oli pientä överiä, mut jos tarkkaan muistelen nyt nii aina mullon jotain shittiä ilmenny toho kookos&sora comboon alussa, sitku kasvi on vähän isompi peitän molemmat farmit loppuun tolla soralla, jääköön sinne mätänemään. :rolleyes: . Ei kjeesus sentään ... that chronic is huge! Will be waiting forward seein e'm big Hooka'S und Cola'S :respect:
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Bassbabababa, ei sillä mäntysuovalla niistä eroon pääse, ja neemilläkin kestää viikkoja........miulle et mitään punkkisia pistoja sit tuo heheheheh :D
 

Amd

Member
aah, neljä chronic-muffinssia, kuppi javaa ja ensiluokkaista kukkaa....eiköhän tää aamu tästä lähde.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Ah, jointti shivaa, Silver Haze kuivana, aurinko paistaa ja seuraava sato on fantastinen :yummy: ei voisi paremmin mennä :p
 
Last edited:

Pahvi

Member
Hahah, on jätkillä kyllä mehevät aamupalat :D Mulla toi aamupala keskittyy
lähinnä kupposeen kahvia :) Jees, tänään lähtee puskat kukitukseen ja
sihauttelu breikki tekee tänään alkuaan. Eiköhän se tästä :)
 
G

Guest

Farmer John said:
Bassbabababa, ei sillä mäntysuovalla niistä eroon pääse, ja neemilläkin kestää viikkoja........miulle et mitään punkkisia pistoja sit tuo heheheheh :D

Tupakkavesi. Toiminut mulla parhaiten.
 

mr.propper

Active member
Täällä on aina ötökät lähteneet mäntysuopa kuurilla. :)
nikotiini on kyllä hyvää myrkkyä ötököitten poistoon joutuu vain pitämään jonkun viikon kasveilla varoaikaa.
 
G

Guest

Itsellä oli just jotaki ötöjä yhdes Durban Poisonissa n. viikko takaperin, lavuaari täyteen vettä ja reilusti mäntysuopaa perään - kasvin dippaus sinne ihan kokonaan (muttei multaa siis), sit lehtien hieronta/sively et ötöt pois ja tämän toistin kolmena päivänä peräkkäin ja ei oo enää ötöjä näkyny.

Suihkuttelusta en tiedä, mutta tuo ainakin tappoi omat ötöt. Sellasia jotaki valkoisia seittiä tekeviä pikkusia vaaleita juttuja oli.

Aiemmin ei oo ollu ötökköjä, eikä toivottavasti tuu tulevaisuudessakaan.

My 0.02€, v1
 

Pieturänni

Member
Mites on lähteekö spider mitesit chilivedellä?
Joskus jostain kuullu et 5-6 habaneroa + pari kuppii vettä + tehosekoitinta perään ja eikun sumuttelemaan... kokemusta kellään, lähteekö öllit?

Meitsillä pienet mustat vittupäät ei meinannu lähtee millään pois viimeks. Kaikkien litkujen ja myrkkyjen 'sekakäytöllä' sain jokaikisen pirulaisen hävitettyä, mutta oli kyllä aikaa ja hermoja vievää hommaa...
 
G

Guest

Farmer John said:
No neem toimii vielä paremmin. :wink:

Neemillä joutunut annostelemaan useammin kuin vahvalla röökivedellä.
:dueling: <----mun mielestä toi olis parempi jos ne miekkailis peniksillään, kuten apinat avarassa luonnossa. :biglaugh:

Mutta korjata pitää omia puheitakin sen verran että paras tähän mennessä oli mixi johon tulee rööki+kevyesti vapotettua lehteä joka vihertää+vähän mäntynestesaippuaa.

Kaksi suihkutus kertaa sumutinpullolla koko kasvi läpikotaisin ja ötökät katos. Tuntui toimivan myös niihin munavaiheessa oleviin jotenkin koska ei tarvii uutta.

Tuli muuten mieleen että toivottavasti costa del solilla ei olis mikään älytön ötökkäpopulaatio joka vaan odottelee että pääsee syömään ulkokasvit...onko sulla tietoa enemmän Farmer John?

Malagan alueelle olis tarkoitus suunnistaa asumaan, mut englannin kielellä löytyy ikävän vähän paikallisista kasvattajista tietoa hempcitya lukuunottamatta. Espanja ei vielä riitä muuhun kuin kuvien katsomiseen.

Muistelisin et sulla oli joku tuttu myös espanjassa.....vai oliks se pohjoisemmassa barcelonassa tms

Kasvukautta jos on mahdollista venyttää jopa 10kk/vuosi jos pakko on, niin luulis että siinä myös muutama ötökkä lisääntyy. Helvetin Heinäsirkkaparvi tai jotain vastaavaa.


Siinä muuten syyllinen mun ekaan hamppu-ötökkä ongelmaan. Salvia Divinorum from parveke. :badday:
 
G

Guest

Jos vesiviljely setupin siirtely on mahdotonta ja ötökät meinaa syödä kaiken, veteen lisättynä Raid toimii ilman sotkuja tai isompia hajuja.

Varoaika vaan saa olla purkin kyljen mukaan. Ja toki kunnon huuhtelu jos tota käyttää. Toimi mullassakin veden kanssa, eikä kasvit osumaa ottaneet.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Juu, se tuttu heppu, täältä forumilta tuttu ei oikeasta elämästä on nimimerkki minister??? kysymysmerkit tarkoittaa jotain numeroita joita en muista, ei kuitenkaan 420 tms. hän taitaa asustella siellä hyvillä mestoilla ja olla kovasti sen pään asioiden kanssa tekemisissä..:wave:
 

Latest posts

Latest posts

Top