What's new

TechnoRocker's Udegrow 2010.

Xhashish

Active member
Veteran
Haha :D ja det sker forhåbentligt ikke , bare lige en tanke jeg fik :D
og til dit spørgsmål - tjae mere eller mindre, kun lige et par enkelte der lignede de var blevet voldtaget med et boldtræ, men står nu udemærket igen, efter nogle pinde og noget snor.. men de har virkelig nydt en gang vand, trods de blev vandet lige inden regnen hehe.....
 
Det lyder jo udemærket, hernede tror jeg også at alt vegetation har nydt godt af noget vand :D Kun en enkelt af mine AK-47 Automatics har lagt sig ned, kunne selvfølgelig også bare stille den op igen og sætte en støtte på, men lader den nu bare ligge, den er ikke knækket eller noget og skudene har sådan set vendt sig op af allerede så den bliver nu bare liggende. Ellers har der intet været her heldigvis :)
 

Xhashish

Active member
Veteran
Det var godt og høre (= ja altså skaden her er også minimal i forhold til hvad der kunne være sket, frygtede en del mere... er de ellers begyndt og blomstre de AK ??
Glæder mig til at se om nogle dage ;) hvad regnen har gjort ved dem (=
 
Tror jeg smutter ud i morgen og tager lidt billeder hvis det bliver fint vejr, ja de er skam begyndt at blomstre helt fint, kan da begynde at se nogle små bitte topskud, de er ikke store, men de er der da, men de har jo også lang tid endnu :D De andre er også ved at komme fint i gang.
 
L

lalandia

Krydset er bl.a lavet med henblik på tidlig blomstring....so far so good. Ærger mig sq lidt at jeg ikke har et par stykker selv så vi kunne sammenligne, men det må blive næste år, hvis du bliver glad for hende. Men jeg har hende som sagt, krydset med BubbleChung så lidt sammenligning kan vi da køre.

Held og lykke med sagerne
 
Det er jeg såmænd også spændt på at følge det kryds :D

Er også spændt på dine RDxWWxUlduz da jeg jo desværre ikke fik en moder af dem selvom det var planen, men vil følge dem.

En af de 20 der står ude i bedet er faktisk en 2 Pounder x UK08, havde bare helt glemt den XD Skal nok lige pege den ud ved næste update. :)
 
15 Juli 2010.

Gødningen er blevet sat lidt op igen og i næste uge vil den blive sat yderligere op såfremt de ikke viser tegn på overgødning, men lige nu nyder de det i hvert fald. Her er lige lidt aftenbilleder hvilket jo også er grunden til at de hænger lidt, men så kan man da se hvor der kommer forhåbentligt kæmpe buds. :D Den ene af de 20 er som skrevet ovenfor en 2 Pounder x UK08, men det er lidt svært at tage billeder af den enkelte plante, så det vil jeg lige arbejde med til næste gang, den ligner dog alle de andre og man ser nok ikke nogen forskel før de er et stykke inde i blomst. Men her er de så, mine små supermodeller. :D


19 stk. Danish Passion x UK08 og 1 stk. 2 Pounder x UK08.:



















AK-47 Auto's.:







Mvh. TR.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser super lækkert ud :) de ser sunde ud (= bliver utroligt spændende og se hvad der sker når de rigtig blomstrer :)
det med at få ordenlige billeder kender jeg godt :D

Har du nogle planer om at trimme dem lidt? tænker på de helt små skud i bunden...
 
Har tænkt på det, men er af den overbevisning at sunde blade osv. bare skal blive på da det ellers vil stresse planten unødigt alt efter hvor mange man fjerner og hvis planten mangler næring så vil den jo bare tage fra bladene og hvis man fjerner bladene nederst så fjerner man jo nogle næringsmuligheder og de vil jo så derfor bare begynde at tage næring fra de større blade. Har heller ikke rigtig set nogle overbevisende beviser på at cutte de små mindre skud der ikke får sol, vil give et boost til de større skud der får sol og meningen med dette er vel at gøre så næringen kommer i toppen i stedet for de mindre skud, men jeg har jo næring nok at give dem så det mangler de jo ikke. :)
 

Xhashish

Active member
Veteran
Bæreblade og alm blade er jeg helt enig med dig i (= har dog en anden overbevisning med hensyn til at nippe de små skud, ligesom man gør med mange andre planter.. kan godt følge dig med stress, men tror stadig der er minimalt hvad planten vil "stå stille" efter at blive barberet lidt :D Gør det selv, også for at slippe for de der mikroskud der dårlig er til at trimme..

Det lyder i hvert fald ikke til de er underernæret :D igen - lækkert ser det ud ;)
 
Sidder lige nu og læser lidt om trimning osv. meget spændene læsning og imponerende resultater, men som jeg også selv siger, de får jo næring nok så de behøver jo ikke tage næring fra bladene, så det kunne da godt være jeg skulle gå ud og trimme de små skud og blade inde under planterne der alligevel ikke får noget lys og se hvad det bliver til, i tråden trimmer de dog også bladene på de store skud hvilket jeg ikke har tænkt mig at gøre, men de små blade og skud indenunder, toppen lader jeg dog blive som den er, tror jeg vælger at trimme ca. 20-30cm fra bunden og op. Hvis der er nogen der har nogle indsigelser må i gerne lige skrive, da det er første gang jeg prøver trimning og efter hvad jeg har læst skal det ske 1-3 uger inde i blomst for at se nogle resultater. Her er tråden jeg læser i.

https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=174163
 

Xhashish

Active member
Veteran
Spændene tråd (= tror dog det er meget forskelligt hvordan folk vælger og gøre det , skrev med Localhero, han foretrak at gøre det inden de kom i blomst... De store bæreblade vil jeg dog også lade sidde, ser ingen idé i at fjerne dem.. har fjernet som du selv siger cirka 20-30 cm op, nogle har jeg endda klippet de helt nederste grene af, da de ikke så ud til at kunne bidrage med noget særligt :)
 
Syntes nu ikke jeg tør at trimme så meget som de gør i tråden der, for det syntes jeg godt nok er vildt :D Men fjener bare de lavtsiddende små skud og blade der ikke får noget sol og så lader jeg resten være som det er, så skulle det jo gerne give et slags tag af grønt hvis det bliver gjort ordentligt. Så må jeg se om det giver noget. :D
 

Xhashish

Active member
Veteran
Har det på samme måde, nogle af dem ligner de har gået helt i selvsving :D
smid endelig et par billeder efter tøserne har været til frisør ;)
Er det første gang du dyrker lige der?
 
Ja lige på det sted er det første gang, men det har været det sted med mest sol indtil videre, selvom jeg har fået rigtig gode resultater i år 2008 på et sted med en del mindre sol uden nogen gødning, der blev de dog også dyrket i købt muld og fra frø og en anden sort, her er der jo ikke rigtig gjort noget ved jorden andet end den lige er blevet renset for rødder osv. men de klarer sig fint og er i år blevet en del større inden de er gået i blomst i forhold til de andre år, skal også have fjernet noget ukrudt ude på stedet igen, bliver gjort i morgen samtidig med at jeg få trimmet dem lidt og så skal der nok komme lidt billeder, før og efter. Elsker at arbejde med stederne og pleje tøserne og som regel plejer de også mig til den rigtige tid :D
 
16 Juli 2010.

Pruningday! Skal ellers love for at mine babes fryser nu, øv de er nøgne, men det betaler sig forhåbentligt i sidste ende. :) Som i kan se er toppen overall ikke meget forandret hvilket vel er meningen med det hele så de store skud er der skam stadig. Den eneste plante jeg har valgt ikke at prune/cutte er den største, da jeg simpelthen syntes det ville være synd. Det var ikke rart at ligge og klippe alt det af, men det har helt sikkert pyntet og det der er blevet fjernet var helt sikkert ikke blevet til noget stort. Some must die so others may live. :D Nu må vi se hvordan de udvikler sig hen over de næste par uger. Det er blevet gjort her tidligt ved 7-8 tiden så håber da de ser nogenlunde ud senere i eftermiddag. :D Tøserne belønnede mig med en dejlig duft derude, nøj det var lækkert og et lille bitte nold fingerhash, hvilket jeg syntes var for fint til at smide ud så jeg spiste det. :D
Syntes det ligner nogenlunde det jeg har set rundt omkring så helt forkert kan det vel ikke være. :D

Start inden ukrudt blev fjernet.:













Efter ukrudt er blevet fjernet.:









Dette er hvad der røg af også kendt som cannabis-massakren.:



Og så til sidst, nøgenhed med et hint af pænt.:













Det ser ud til at blive en solrig dag i dag, så fortsat god dag og weekend til jer alle. :)

Mvh. TR.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Det ser sku godt ud (= så fik du lige svunget frisørsaksen ;)
men tror bestemt de vil nyde og have fået lidt mere luft, og ukrudtet er blevet fjernet så det ikke suger næring... glæder mig til at se hvad de siger til det, og ja man får rimelig hurtigt samlet en ordenlig bunke :D

Hvor tit vander du enlig? :)
 
Ja, tror nu også de vil nyde godt af det, det gjorde jo ikke rigtig andet end at suge næring til ingen nytte. Lige nu tror jeg at jeg vander ca. hver 2-3 dag, men der er også rigtig meget sol og ingen regn lige i de uger her hvilket jo er godt nok, bruger gødning hver gang og vandede dem i går. :) Bedet for 20 liter vand hver gang dvs. ca. 1 liter til hver plante hvor hver liter lige nu består af lidt over 4ml House And Garden 1-Component og 1ml House And Garden Rod Stimulator. Begynder at give dem lidt PK 13-14 når skuddene har taget form og så tilføjer jeg Bud XL imod slutningen. :)
 

Latest posts

Latest posts

Top