What's new

TechnoRocker's Udegrow 2010.

Mange tak lala, må også sige det et lækkert kryds du har fået lavet, mine er sindsygt sticky og hvis du lige ryster dem en gang så lugter de rigtigt godt, gør de også selvom man ikke ryster dem, men en rystetur gør det lige ekstra lækkert. :D Regner med i hvert fald 1 måned har de endnu, så de skal nu nok nå at producere nogle dejlige lækre buds. :) Flatland Basic får thumbs up herfra. ;)
 
L

lalandia

Jeg har kun dyrket hende inde desværre, men der var hun sq også fin nok. God sativa stener. Hvordan er det gået med 2p x uk08 ??

peace
 
Ja det ved jeg da ikke, fik jo kun en enkelt klon af denne af en eller anden grund og den står også ude i bedet med de andre, har helt glemt den. Skal lige se om jeg kan få peget den ud hvis jeg kan huske hvor den står. :)

EDIT: Har fundet den og snupper lige et par billeder af hende ved næste update. ;)
 
Bad news bad news, bondemanden har været ude og pløje og har selvfølgelig lige taget det stykke med mine planter med, han har åbenbart godt vidst at de stod der for det er kun lige der han har taget det, der er ikke en tilbage, men sådan er det jo. Sådan er det når man dyrker guerilla, men har ikke mistet modet og vil prøve med noget AK-47/Blueryder eller nogle udendørs sorter inde under min 250watt CFL og evt. købe noget blomstringslys. :)
 
Tjaa, men sådan er det jo. :)

Alle er revet op med rod undtagen den store som han ikke kunne rive op så den er bare smadret i bunden og smidt ind i brændenælderne, haha (den store som ikke rigtigt var gået i blomst). Alle de andre er der ingen spor af og bondemanden burde jo ikke vide hvad der er hvad, så det er sådan lidt mystisk at alle der var noget på er taget og den der ikke var noget på er efterladt, men det er lige sket her for et par timer siden. :)
 
Fuck mand!!!
Hvor er det bare surt, men godt at du kan holde modet oppe. Der er jo heller ikke så meget andet at gøre.

Jeg fik rippet 10 planter sidste år, så jeg ved hvordan det er!
Øv bøv...
 
Han har smidt dem ud på marken og pløjet dem over så de har fået sig en fin begravelse haha. :D

Nej, vi fandt en enkelt, men den var så fyldt med jord på buds osv. at det højst sandsynligt ikke vil give noget af sig, men den er hjemme ved en ven nu.

Må bare i gang indendørs hurtigst muligt. :D
 
L

lalandia

ØV ØV ØV ØV.....og nu havde jeg lige rost bonden.

R.I.P tc's planter
 
Ja, det er noget underligt noget, men nu går jeg en god tid i møde med indendørs planter. :)

De var nu ellers fine i år og med sensommeren kunne det lige have givet noget ekstra, men sådan er det jo, sket er sket og så må vi videre. :)
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
super nedtur, satans landmand, han bliver brændenælde i sit næste liv for den brutale nedslagtning af uskyldige kvinder. gode gud
 
Haha, ja en ven og mig gik faktisk ud og spurgte en anden landmand der også var i gang med at pløje på en anden mark ved siden af, om han kendte noget til det, men det var åbenbart ikke samme mark og han var nu også flink nok. :)

Jeg kunne godt tænke mig at prøve og sige til landmanden at jeg skyldte en narkobaron penge og var blevet beordret til at dyrke planter til at dække min gæld og at gælden nu var hans fordi han havde fjernet dem for lige at se hvad han ville sige til det haha. :D

Men den går nok ikke. Hvis han bliver dræbersnegl i sit næste liv så klipper jeg ham over og brænder ham. 2 gange. :D Men nu venter indendørs og det glæder jeg mig sindsygt til. :D
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Det da ikke rigtigt ? jo det er...
Må han falde ned i sin egen gylletank,han kunne have ladet dem stå-ku han.
Og de var bare så flotte-vred på dine vegne TR meget...

kan man bare ikke
 
Syntes også godt han kunne have ladet dem stå eller kontaktet mig og givet mig en chance til at få dem plantet om i nogle spande eller sådan noget, men nogle folk er bare vrede inden i når de ser noget der ikke lige passer dem. :)

Sket er sket og så er det jo bare videre, får ikke mine planter tilbage af at blive sur eller snakke med landmanden, så det er bare i gang igen. Der er masser af gode år til at dyrke endnu. :D
 

blackone

Active member
Veteran
Øv hvor var det super ærgerligt - især når de er så langt i blomst. Fik du ikke også neglet planter sidste år af din "ven"?
Jeg er sku ked af at se på det - havde glædet mig sådan til at se hvordan det gik andre der også startede fra klon.

Men om ikke andet så har du da lært noget for du har tydeligvis gjort adskillige ting rigtigt m.h.t. at dyrke flotte sunde planter. Hvilken sort af dem du dyrkede syntes du var mest lovende?
 
Det var ikke en ven, bare en bekendt og det var ham der havde snakket over sig, så jo, sidste år fik jeg også hapset mine planter. :)

Af de 20 stk. der var derude, var 19 af dem Danish Passion x UK08 (flatland basic) og en enkelt af disse var 2 pounder x uk08, men de lignede alle stort set hinanden i blomstringen osv. dog havde Danish Passion x UK08 noget større og tykkere skud. :)
 

Latest posts

Latest posts

Top