What's new

TechnoRocker's Udegrow 2010.

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
fantastisk projekt! ser meget frem!

held og bedste groheld tc dude!
picture.php
 
Mange tak for de fine svar, glæder mig også til at se hvordan de kommer til at gro på det spot jeg har valgt ud, de burde få lys pretty much hele dagen :)

ganjamann1

Forstår helt fint dit svensk og mange tak :)
 
Ved ikke lige hvad jeg har tænkt på da jeg har skrevet 50 stk. kloner da der kun var 30 stk.

Men der er 7 mere der har vist rødder og plantet om, dvs. 23 stk. kloner hvoraf 3 af dem er 2 Pounder x UK08 og resten er Danish Passion x UK08. Så er 7 af dem blevet smidt ud da de ikke havde slået rødder bortset fra 3, men det var så små rødder at jeg ikke lige gad at vente på dem :D Men 23 stk. planter er også længe længe nok til mig :)

Timeren er blevet sat på igen og lyset er sat til 18/6 og så er der kommet blæser på og den står også og blæser 18/6 på laveste styrke.

Det skal lige siges at alle klonerne er blevet plantet om i 0.4 liters fadølskrus og i så- og priklemuld.

 
Jeps, de klarer sig super fint, og gror rigtig godt, de har ikke fået noget gødning endnu så glæder mig til at se hvordan de eksplodere når de får gødning. Elsker bare udseendet af nyplantede kloner :D
 
29 Maj 2010.

Ja her er lige nogle billeder. Har lidt svært ved at få nogle af dem tilbage i veg, mener selv at jeg fik mødrene tilbage i veg inden jeg tog kloner og klonerne har fået 24 timers lys i snart 2 uger, dog syntes jeg stadig at de sidder nogle pistiller, men ikke i store mængder, i stedet for nye skud, bortset fra et par enkelte der ser super fine ud. Så håber jeg i kan svare mig på hvor nogle af klonerne strækker sig sindsygt i toppen og nogle ikke gør? For det har jeg ingen forklaring på. Syntes bare det ser grimt ud :D Nå, men de står i 0.4 liters potter de fleste og skal ud så snart de er kommet ordentligt tilbage i veg. Nogle i min have og nogle på et fint guerilla spot i udkanten af vores private skov, hvor jeg selvfølgelig forbereder jorden. De har også fået gødning to gange, bruger gødning hver gang jeg vander. 2ml H&G 1-Component jord til 1 liter vand, samt 1ml H&G Rodstimulator til 1 liter vand også og det er de rigtig glade for, de er i hvert fald begyndt på nye skud efter dette. Men billeder:












Mvh.
 
1 Juni 2010.

Ja så blev nogle af planterne plantet ud på et ”guerillaspot” (Det er stadigvæk i privat skov sådan ca. Tror jeg og har højst 300-500m derned XD) :) Jorden er super fin der hvor de står og kan evt. Udvide spottet hvis jeg har lyst. Der blev plantet 11 stk. ud på spottet. Den eneste ulæmpe er at de står så tæt på marken, så nu må jeg se om landmanden opdager det og hvad han gør ved det hvis han gør (Temmelig let at få øje på når man først kommer forbi) :D Hvis han tager dem op eller cutter dem så har jeg 10 andre som skal plantes ud i haven, så det er ikke det store tab :) Selvom det selvfølgelig ville være trist :D Er godt klar over de står temmelig tæt, men det må de leve med :) Derudover har jeg sat nogle AK-47 Automatic F2 frø til spirring som skal plantes både inde og ude (Alle bliver startet inde). Regner med at jeg planter de sidste 10 stk. planter ud i løbet af næste uge en gang. Nå, det var alt for denne gang, nyd billederne ;)











Mvh. TC.
 
Der kommer lige en lille update igen :D Var ude på spottet her til aften og der var skam stadig sol. Så syntes godt jeg kunne udvide, så smed 9 stk. mere derud og fik et lille "hegn" op. :) Så alt i alt 20 stk. Danish Passion x UK08 kloner og de sidste 2 bliver så givet ud. Så skal jeg selvfølgelig også have gang i de AK-47 Automatic F2 bare for sjovs skyld og for at få noget tidlig røg, der vil selvfølgelig også blive fundet et fint spot til dem :) Undskylder lige billedkvaliteten, har arbejdet hele dagen på spottet så magtede ikke lige at tage nogle ordentlig billeder så de blev lige hurtige :D





 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
det ser godt ud, men de står for tæt, med mindre det er et kryds der slet ikke busker eller grener
 
Det er Danish Passion X UK08, så de er sativa dominante, så chancen for at de bliver buske er vel lidt mindre og ved godt de står for tæt, men det må de lige leve med indtil videre, hvis det går helt galt med pladsen så graver jeg bare lige et par stykker op og planter lidt om :) Men tror de stod nogenlunde lige så tæt hvis ikke mere tæt i år 2008 og det syntes jeg gik meget fint, det var dog også Erdpurt x White Widow :)
Syntes heller ikke mødrene buskede helt vildt op indendørs i forhold til hvad det kunne have været :D
 

Xhashish

Active member
Veteran
for mig ligner det også de står meget tæt, prøvede noget lignede sidste år, og der blev jeg riiimelig overrasket efter en måneds tid.. men ellers ser det rigtig lækkert ud (=
bliver spændende og se med landmanden, for mig virker det godt nok som noget af et sats, men krydser fingre for dig (-:
 
De står også meget tæt, men havde fin succes med tætstående planter i 2008, dog ikke på samme spot eller samme sort så det kan jeg vel ikke bruge til så meget, men hvis det bliver et problem der bliver nødt til at blive gjort noget ved så bliver de gravet op og plantet noget længere fra hinanden, men nu må vi se om en måneds tid, burde jo kunne klare problemet inden det bliver et problem, er godt klar over at jeg nok vil komme til at hakke et par rødder over og de lige vil blive sat tilbage en lille uges tid eller 2, men det må jeg tage som det kommer, skal nu nok få dækket mit forbrug alligevel :) Det er et sats, men det må man tage med når man dyrker "guerilla", det første jeg gør hver gang jeg står op er at smutte de 200meter ned til spottet og se hvordan de har det og ser til dem ca. 3-4 gange hver dag så hvis de bliver cuttet ned så burde jeg have en nogenlunde chance for stadig at kunne få taget nogle kloner og smidt dem indendøre under min CFL så det ikke går helt galt, men nu må vi se hvordan det går :D
 

rkp6

Member
Hvis der bliver for trængt med plads kan du altid bøje planterne lidt til siden så der kommer nok lys til dem :) vil landmanden ik opdage spottet når han skal høste sit "grow" ? ;)
 
rkp6

Nemlig, det er ikke værre end det kan ordnes på en lille dag :) Jo, det er også det eneste jeg tænker på, men altså de står jo ikke på hans grund og ikke i hans mark, men lige i udkanten. Hvis han høster helt ude i kanten så får han alt det andet ukrudt med der står hen af siden, så kan ikke se hvorfor han skulle helt derud :) Men hvis han skulle opdage det så skulle han opdage det når han er ude og gøde/køre med gylle, så går og holder øje med hvornår han kommer igen så jeg kan se om han gør noget ved det, hvis ikke han gør det nu så gør han det vel heller ikke senere, men hans korn er forholdsvist kort i forhold til alle de andre marker rundt omkring så jeg kan kun håbe på at planterne når at blive så store at han ikke kan se at der er anrettet et lille bed, så det i stedet bare ligner buske :) Men han skulle være et overordentligt svin hvis han ville spilde sin tid på at gå ud og fjerne dem når de ikke står på hans grund eller påvirker hans mark eller høst overhovedet :D Men folk er idioter nogle gange desværre :)
 

Latest posts

Latest posts

Top