What's new

Spotten's Buchu'Grow - Fra frø til røg

Spotten

Member
IMG_4510.jpg

IMG_4511.jpg

IMG_4512.jpg

IMG_4513.jpg

IMG_4514.jpg
 

Slowmo

Member
Held og lykke det ser sgu lækkert ud :) dejlig fede indica blade. det skal der nok kommer noget godt ud af.

Peace Out
Slowmo
 

Spotten

Member
Så fik jeg lige vasket mit "affald" fra sidste høst IGEN! :) Det er nu 3-4 gang jeg vasker det, denne gang fik det 2 timers vask og 1 time til at falde til ro igen. (Masser af is undervejs!!)

Fra højre til venstre (120) - (90) - (25)

Notér 120 indeholder også 160 da den blev droppet.

Notér 25 indeholder også 45 og 73 da de blev droppet.

IMG_4527.jpg


P.s ikke den bedste røg, men synd at smide ud! :)

EDIT: Den var så tør at jeg valgte at mixe det hele i en pibe med 2 smøger, Roor-Time! :rasta:

IMG_4528.jpg


Smager ikke synderligt godt, men virker "ok" af en 3-4 gangs vask.
 

Spotten

Member
Lige en "lille" update:

IMG_4533.jpg


IMG_4534.jpg


Den største er pt. 52cm.

Den lille ved siden af har været bagud fra starten, men det ser ud til den prøver at kompensere for dette nu! :)
 

Spotten

Member
Lidt nyt om growet!

Planterne har fået en del vand på det sidste og maks gødning (2ml B-52 + 2ml Grow pr.L)

De er pænt høje efterhånden, den højeste måler 55cm.

Jeg orker desværre ikke at tage billeder af dem allesammen igen (33stk), så i får lige et pr billeder i denne omgang kun!

Forresten er der fundet 2-3 tøser med preflowers.

Må forresten være dag 42!

IMG_4541.jpg


IMG_4542.jpg


IMG_4543.jpg


IMG_4544.jpg


IMG_4545.jpg


LED panelerne er sendt, de ankommer højst tænkeligt i morgen.

Puff in peace!
 

Spotten

Member
SÅ kom mine LED paneler endelig, dog havde den ene lampe fået EN på lampen!!

Jeg har snakket med afsender/forhandleren og de beklager meget og har fået tilsendt billeder af hvordan kassen jeg modtog den i havde et stort hul som havde ramt lampen, DOG virker lampen fint.

Det var endda UPS de havde sendt den med, og der var også en anden kunde i Danmark som havde fået et smadret panel samme dag som jeg, så det ville han straks gå videre med da de normalt har et rigtigt godt omdømme, altså UPS.

Gør det kort denne gang:

Den lille lampe er 90w med UV tilskud (jeg tror dog de har sat et forkert klistermærke på da jeg bestilte med IR så vidt jeg husker.) Den større lampe på 300w er med 2 knapper så den kan køre 150w også, velegnet til mindre stiklinge/vækst. Desuden er de begge med 90 graders dioder med optik, dog mener jeg kun det er den på 300w der er med disse "Sixth Generation 600nm LED chips". Samt er den store både med IR og UV tilskud.

Planterne i det lille telt kom bagud og blev høstet brutalt og smidt ud, der er fundet ca 11 hunner indtil videre i det større telt, så jeg satser på disse og vil tage stiklinge fra disse når der er gået et pr dage som så skal være i det lille telt med 90w LED.

Growet køres færdigt med HPS 600 watt, LED venter vi lidt med i det store telt! ;)

Nok snak, nu til billeder!

IMG_4550.jpg


IMG_4551.jpg


IMG_4552.jpg


IMG_4553.jpg
 

Spotten

Member
Tændt på halv styrke

IMG_4559.jpg


Tændt på fuld styrke

IMG_4560.jpg


Det lille telt klar til nye små Bu'Chu'er! :)

IMG_4564.jpg


Begge lamper blev leveret med solide gode ophæng, stålwire belagt med plastik og med kroge der er lukket helt så skidtet ikke hopper af! :thumbup:

Det store telt blev sat i blomst igår :

IMG_4565.jpg


EDIT: Har lige skrevet med forhandler igen, og det ER IR der er på den lille også, ikke UV selvom det kunne se sådan ud på det klistermærke bagpå hvis man ikke forstår at tyde det korrekt. IR skulle være godt i vækst til f.eks tykke stammer, det er hvad jeg er blevet fortalt, så nu må vi se tiden an.
 

Spotten

Member
Færdig med ompotningen til 11L
IMG_4583.jpg


Stiklinge taget og sat i det lille telt under 90w LED
IMG_4585.jpg


Et blad taget tæt på med mine nye tlf

20120724_040259.jpg


Lidt mere lir :rasta:

IMG_4587.jpg
 

Spotten

Member
Længe siden sidst! Opsummere lige hvad jeg har foretaget mig imellem tiden! :)

Så er der spiret 1 stk CHP! :) Den røg først en tur i fryseren et pr timer ved en fejl og så i køleren bagefter! :lol: Stakkels frø! :D

Så røg det i et glas med lidt vand og så på radiator, og 36 timer senere er skidtet spiret! ;) Planen med denne er at lave en CHP sammen med mine Buchu stiklinge og så når Buchu er høstet så evt. dele denne CHP op i flere og så lave et blandet grow med både Buchu og CHP! :)
 
Top