What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

-->> REZ SD IBL RiRi CuT <<--

mriko

Green Mujaheed
Veteran
Ouaip, c'est un croisement maison, il y a quelques années j'arrivais à faire en sorte que mes plantes femelles produisent genre une demie-douzaine de fleurs mâles en tout début de floraison, c'était parfait pour faire de la graine féminisée facilement et rapidement !

Irie ! :wave:
 

šunka-maslo

Duv' conoisseur^^
ICMag Donor
Veteran
Ah nice gros :) Je vois !

Yes ca me fait penser que j’ ai une dixaine de SD Riri S1 au frais également :biggrin:
 

Jalapenos420

New member
Riri cut

Riri cut

Salut tous le monde , voilà quelque photos de riri ... ayant le cut en ma possession je partage quelque photos . Et deux photo de dry sift , la premier 90u et la deuxième 73u .
:tiphat:

20200505_192608.jpg

20200505_192617.jpg

20200505_193221.jpg

Screenshot_20200506-102647_Video Player.jpg

20200513_233010.jpg

20200511_124538.jpg

20200507_123313.jpg

20200513_172358.jpg

20200513_174319.jpg
 

jack1

Active member
Salut, jolie, ça faisait longtemps que j'en avais pas revu de riri.
C'est quoi le sachet accroché dans la box ?
 

Jalapenos420

New member
Salut, jolie, ça faisait longtemps que j'en avais pas revu de riri.
C'est quoi le sachet accroché dans la box ?

C'est un diffuseur de co2 .. je ne croit pas que cela et efficace. Mais mon growshop me la offert pour tester alor je les mis...

 

gaiusmarius

me
Veteran
Salut tous le monde , voilà quelque photos de riri ... ayant le cut en ma possession je partage quelque photos . Et deux photo de dry sift , la premier 90u et la deuxième 73u .
:tiphat:

View attachment 533332

View attachment 533333

View attachment 533334

View attachment 533335

View attachment 533336

View attachment 533337

View attachment 533338

View attachment 533339

View attachment 533340

great growing on that riri, she looks scrumptiously delicious. got a couple of riri ladies ripening too, but they don't look as nice as yours this round.
 

sentenz69

Member
Bonjour french friends, riri can make nice crosses. riri cut x bangi haze View Image View Image

Salut,

C’est magnifique :tiphat:
Tu veux bien nous en dire un peu plus sur ton cross ? Stretch, jours de Flo tout ça quoi ^^
Tu a fait une selecta je suppose.
Beaucoup de phénotype différent lors de ta selecta ?
Est elle sujette à l’herma vue la maman ?
D’avance merci ^^

Vibes :)
 

MAHA KALA

atomizing haze essence
Veteran
Salut,

C’est magnifique
Tu veux bien nous en dire un peu plus sur ton cross ? Stretch, jours de Flo tout ça quoi ^^
Tu a fait une selecta je suppose.
Beaucoup de phénotype différent lors de ta selecta ?
Est elle sujette à l’herma vue la maman ?
D’avance merci ^^

Vibes


Hi. Merci. it stretches more than diesel, it was grown from seed, from cut it would look more like sour diesel stature, but still more stretch. I call it enge haze. yes I keep one cut, phenotypes differ from more anise hazyness to sour gassy lemons.. phenotype I keep is quick one, done around 70 days. but there are longer flowering individuals, 80 days plus. my keeper tastes like anise liquor with diesel :D zero hermies for me.. vibes.




beautiful like usual mate , find any winner in them ?

thanks. sure I think I have potential winner, we will see yet. anise diesel liquor hazyness, stinky haze you know hehe


Very nice one Maha!

I guess it must be quite a change from the NLD you grow habitually


hey Pepé, its quite heady, though at the end its pretty devastating, just like jack herrer.. but its more racy speedy, more licorice/anise terps more speedy it is, more diesel more stony :D its commercial plant, super easy to grow, yields good. I think that speedy effect is remarkable for such commercial plant, I am sure you understand me :D cheers.


picture.php

picture.php
 

sentenz69

Member
Hi. Merci. it stretches more than diesel, it was grown from seed, from cut it would look more like sour diesel stature, but still more stretch. I call it enge haze. yes I keep one cut, phenotypes differ from more anise hazyness to sour gassy lemons.. phenotype I keep is quick one, done around 70 days. but there are longer flowering individuals, 80 days plus. my keeper tastes like anise liquor with diesel :D zero hermies for me.. vibes.

View Image
View Image

Hi,

Thanks for your answers, it's cool ;)
Your cross gives me mouth water to be honest.
Seeing your entire keeper also makes you want ;)

Vibes :tiphat:

Ps: La bise mon Pepé ;)
 
T

TakenByTheSky

Such a beautiful cut. The riri is the unofficial sour diesel of Europe.
 

coxnox

Well-known member
Veteran
Hard to pass after you but here is another cross of Sour D Riri, the Sour Diebble(SourD x Sour Bubble)made by Fifty...here is a clone put straight in 12/12 after rooting, she's at 40days of 12/12:
 

Latest posts

Latest posts

Top