What's new

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Z

zomb

Hello fellow ganjafarmers and sensimilla freaks, Zomb da bomb is back! What up Esbe, lalandia, blackone, bean, nizzle, easy, coloritgreen, smeden, toker, finger, dyr, paddi mfl- Er der grønt?
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
WB zomb.....:tiphat: :dance013: :jump:

Du har sgu da tæppebombet det danske forum her ved din tilbagekomst :smoke out:


P :smoke:
 
Z

zomb

WB zomb.....:tiphat: :dance013: :jump:

Du har sgu da tæppebombet det danske forum her ved din tilbagekomst :smoke out:


P :smoke:

Må indrømme der gik lidt sport i den, og måtte simpelthen igennem hele rækken, hehe. Det var givende, spændende og hyggeligt, men håber da også jeg fik afleveret lidt den anden vej. Havde helt glemt der fandtes et forum for netop mig. Livet kan sgu være stresset from time to time. Anyways, glad to be back:dance013:

Nu er det kedeligt indtil der kommer lidt den anden vej, men ICMag er jo giga så tager da bare på opdagelse
 
Hej Allesammen!

Jeg har lurket i et par måneder og har fundet megen hjælp til mit første grow - tak for det!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg finder det ikke nødvendigt at oprette en tråd - håber det er ok!

Hvornår bør jeg høste denne plante?:



Håber billederne er tilstrækkelige til at I kan give et kvalificeret svar.
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
velkommen! umiddelbart vil jeg sige 2-3 uger, men smid lige en bumke billeder mere, incl close ups og full plant shots
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Breden...Spaceman Spiff...gentagelse... :tiphat:

Velkommen på ICMag :gday:
Vi glæder til at se og høre meget mere fra jer :):):)


P :smoke:
 

Bigstalk

New member
Hej danske ICMag'ere

Jeg har fulgt forumet her et stykke tid og nu er det vist på tide jeg selv begynder at bidrage.

Mvh. Bigstalk
 
L

lalandia

Jamen du skal da være velkommen Big...Glæder os til at se hvad du roder med

Grow in peace
 

Rastasium

New member
Sv: NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Sv: NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Så må man jo hellere få sagt pænt Goddag, inden den forestående udesason. Håber det bliver bedre end sidste år, hvor det hele gik op i regn og blæst. Satser på primert at få opformeret nogle frø. Der kommer nok en tråd når planterne begynder at ligne noget.
Mange hilsner til alle mine lidelsesfæller, og må jeres ganja guder være med jer ude som inde.
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Velkommen Rastasium :tiphat:

Jeg glæder mig til at følge med i dit udendørsgrow (guerilla/have??).....specielt hvis der følger billeder med :jump: :jump:


P :smoke:
 

Rastasium

New member
Sv: NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Sv: NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Det er planen at fyre nogen autoer af, til lidt tidligt røg/frø. Har nogle auto mary fra sidste år som jeg håber vil spire.
Har i år anskaffet nogle guerilla gold frø som skal prøves af, og laves frø på.
Så er der noget blue streak x lemon thai, der også kan få lidt GG pulver :rolleyes:
Der skal vel også lidt blandet ud i nærmiljøet, men ved ikke helt endnu hvad der bliver til.
Lidt billeder skal der nok komme, hvis jeg kan få lært mig at uploade den slags.
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
velkommen! gg kan performe skønt i dk! håber at du bliver en aktiv og delende bruger!
 

Justchill

New member
hej med jer folken, jeg tænkte lige at jeg ville lave mig en bruger herinde og få gang i min growtråd :D

i må have en herlig dag!
 
Top