What's new

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

M

Mushy

Nytilkommen

Nytilkommen

Hej alle.

Er glad fordi jeg kan dyrke/ryge, og taknemmelig for mulighederne og bekendtskaberne herinde.

Ser frem til samarbejde og udvekslinger!

Glædelig jul-og må høsten komme vel i hus!:tiphat:
 

Spotten

Member
Velkommen til mig!!

Velkommen til mig!!

Hejsa.

Jeg tilslutter mig herinde

Siden her ser også noget mere seriøs ud, men det må tiden vise! :)

Jeg er "Mr.GreenThumb" hvis nogen skulle være i tvivl, nu kendt som Spotten igen.
 
Last edited by a moderator:
L

lalandia

Velkommen til spotten...jeg er sikker på at du vil finde icm mere seriøst.

Grow in peace
 

Spotten

Member
velkommen, håber at du bliver en aktiv del af forummet!

Mange tak! :)

Det håber jeg da også, skal bare lige finde hoved og hale på tingene før jeg poster løs! :-D Er lidt uoverskuelig en side lige pt. men det kræver nok man lige kigger det hele igennem et pr gange! :)

Ved ikke engang hvor jeg skal starte, havde planer om at lave min egen tråd herinde, ... men jeg frygter lidt de sorter jeg har, ikke er "velkomne" herinde! :-D

Hvor skal man f.eks bevæge sig hen for at lave en ny tråd som er sådan en "se mit grow" tråd?

Er ikke så skidegod til engelsk, så jeg må nok spørge en del for ikke at træde nogle admins over poterne! :)
 
Last edited by a moderator:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
bare opret en grotråd her i dansker afdelingen, på dansk. jeg er sikker på at du ikke træder nogen over fødderne hvis du blot ikke nævner frøbank navne
 

Spotten

Member
bare opret en grotråd her i dansker afdelingen, på dansk. jeg er sikker på at du ikke træder nogen over fødderne hvis du blot ikke nævner frøbank navne

Mange tak for din hjælp, det lykkedes mig endelig at finde ud af hvordan! :tiphat:

Skal nok passe på med "reklamer", orker ikke at blive udelukket herinde også!
wave.gif
 
Last edited:

Spotten

Member
Fandt ud af hvorfor min tråd blev slettet....

Jeg lider selv af skizofreni / skizotypi / skizoid (de kan ikke bestemme sig), så er lidt nærtagende til tider når folk SVINER mig til uden grund.

Alt godt igen, ønsker bestemt det samme som alle i andre, fred og masser af røg!

Krige burde afskaffes hvis i spørger mig, men det sker nok aldrig, desværre.

Min "Grow-Tråd" vil jeg snarest gå i gang med, jeg skal lige have uploadet billeder igen da jeg slettede dem allesammen (MANGE) da jeg ikke finder det passende at min ejendom skal ligge på DCF når jeg ikke længere er velkommen pga uoverensstemmelser med admin derinde.

Her kan man følge mit grow : https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=201340

:dance013:
 
Last edited:
Hej til jer alle :)

Så er jeg endelig kommet online i forbindelse med dyrkning.
Jeg har dyrket on/off siden 97, primært udendørs. Jeg har dog prøvet et par indegrow i jord med god succes.
 
L

lalandia

Velkommen hertil Z-B...Hold dig endelig ikke tilbage med billeder hvis du har nogen.

Grow in peace
 
Top