What's new

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Jeg har desværre ikke nogle grow billeder lige pt, men her er lidt af resterne fra i sommers. Desværre ikke en særlig god høst da jeg først kom igang i starten af Juni.

stash.jpg


Det er en Sativa hybrid jeg ikke lige kender oprindelsen på, og der er desværre flere phenotyper blandet sammen i glasset, så det er ikke til at vide hvad man får. Det er sket et par gange at jeg har fået fat i et voldsomt trippy bud, hvor jeg har været skæv i næsten en hel dag (Jeg drikker det oftest i chai, så virkningen varer lidt længere)
 

Lillefar

New member
Lillefar tjekker ind :wave:

Kort fortalt er jeg en rar pædagogstuderende knægt på 24. Jeg er ikke far endnu, men mon ikke det skal lykkedes kæresten at få mig overtalt :kiss:


Jeg har fået overtalt min gamle far til at det er en god idé, jeg får en stump af hans have i år så jeg slipper for at med-finansiere bandekrigen.
Jeg må ærligt indrømme jeg næsten går og sjat-tisser af ren spænding for hvordan mit 1. grow kommer til at spænde af!

Jeg får nok behov for en del vejledning, og håber derfor jeg kan få lov at suge på jeres mangeårige erfaring :tiphat:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Velkommen til Lillefar :)

Du har en intelligent far.... ik engang slipper du fri for med finansiering af bandekrigen/terrorisme men skønner dit helbred og så snakker jeg engang ik om kvalitet´s forskellen!!!!!!! Men pas på... du bliver bidt!!! :)

Vi vil gør vores bedste til at svare på dine spørgsmål... men jeg anbefaler at du også bruger tid på at " browse " icmag, og på den måde suge til dig masser af viden!! Brug søg funktionen hyppigt.... og husk hvis du er i tvivl med noget så spørg!!! Better to be safe than sorry!!! Ikke som drengen som hældte kokosmælk i planten for han havde hørt om at man kunne dyrke bedre i coco :) heheheh

glæder mig at følge dit grow..... giv din far et kram!!!! Go karma

icetoker
 

Keep_rolling

New member
Hej alle sammen.
Jeg er ny her og vil gerne sige pænt god dag, jeg har brugt jeg ved ikke hvor mange timer og røget endnu flere pinde mens jeg har siddet og læste mange af jeres spænde artikler.
Jeg ved ikke hvor meget jeg selv kommer til at vise her inde da jeg dyrker få planter som har det med at herma (lorte svin af en plant!!!!) men det er fordi jeg ikke kan finde en måde at kontrollere temperaturen på min grow-terrasse lige pt. pga. vejret. Så glæder mig til det bliver bedre vejr !!!
Endnu en gang, tak for alt jeres hjælp indtil videre !
ps. er rimelig ordblind, så hvis i får en god grineren på et tidspunkt over min stavning, er jeg glad for at latter er en god medicin :)
J
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Velkommen til keep :)

Kan du fortælle lidt mere om dit grow.... har du planter ude så tidlig (grow terrasse)

mht til din ordblindhed så skal du bare vide at de (herinde) er sgu fanme vant til lidt af hver.... med mig (kommer fra island) og de andre som er nogen gang en tand for skæve til at skrive fornuftigt på dansk.heheheheh dont worry bro!! Og hvis vi kommer til at grine er det ren bonus!!!!

hygge og velkommen

icetoker
 

Keep_rolling

New member
mange tak ice, godt at vide at I tager det som en bonus :)

Jeg har en lukket terrasse, hvor jeg har spæret den ene ende af så de kan stå under en lampe og hygge sig. Problemet er endelig bare vejret og at det skifter så meget i det for tiden. Jeg har bare haft en del pot stående, mest fordi jeg ikke gider støtte invandrebander og rockerne. så har jeg bare dyrket så jeg kan holde mig selvforsynende i den kolde tid :) har nogle små G13 haze, purple bud og dragon haze på vej. de står og hygge i vegg-skabet på værelset mens vejret bliver mere ensartet :)

J
 
Jeg er nødt til lige at påpege, at du skriver rigtigt godt af en ordblind at være. Faktisk skriver du bedre end mange ikke-ordblinde!
Godt gået og velkommen!
 

420empire

Well-known member
Veteran
Hey alle.

Er forholdsvis ny herinde, har dog været aktiv på DCF over længere tid går under navnet Trylle. Har mest bare luret rundt på de forskellige fora herinde, dog mest Organic grower forum ;) er øko freak, så hvis det gælder for min mad at der skal også være det røde øko stempel på urten hehe. :). Håber vi blir flere.

God ryger

- Trylle alias 420empire :)
 
L

lalandia

Velkommen til..Du vil ikke blive skuffet herinde, det er jeg sikker på. Masser af økogrowers her.

Grow in peace
 

420empire

Well-known member
Veteran
Det lyder dælme dejligt, og tak for den fine velkomst ;) Forresten er der ikke nogle der har erfaring med med denne lyskilde TNeon 2 x 36W 865. Bruger den selv, men tror måske den ikke giver noK ?

Fred :)
 

juicie

New member
Nå men vil da lige præsentere mig selv, jeg har haft brugeren herinde et stykke tid men har været inaktiv pga rygepause så har ikke dyrket et års tid men jeg har stadig alt mit udstyr så regner med at gå i gang når den værste sommervarme har lagt sig :)

Jeg har (igen) kort været på DCF men jeg bliver altid ret hurtig træt af tonen derinde, også fra ham THC, som jeg synes har en skidt og uheldig måde at formulere sig på.. Hans person giver mig ikke lyst til at bidrage til det fællesskab så prøver lykken her, evt med lidt billeder når tiden kommer :)

Jeg har som sagt stadig alt mit udstyr, dog håber jeg flytte her over sommeren så jeg kan få et sted med bedre plads og forhold til et grow.

Jeg har alt ud over mit telt tilbage, 600w cooltube, ebb/flood system med plads til 30 planter osv.. Jeg overvejer at købe så jeg har to telte der kan køre forskudt af døgnrytmen og så med 2-3 uger i mellem sig.

Når jeg gør noget prøver jeg at gøre det så godt som muligt og det ses på min udstyrsliste, så jeg glæder mig til at komme i gang igen og måske dele et par billeder herinde.

I mellemtiden vil jeg prøve at se om jeg har billeder fra tidligere grows

Juicie
 

NytGrow

New member
Halløj!
Jeg er nyoprettet her på stedet, som indtil videre har været meget inspirerende og lærerig læsning! :)

Jeg er i gang med mit første grow (guerilla) som jeg ønsker at I også får indsigt i :)
Har oprettet en tråd som jeg vil sørge for at opdatere med billeder.. Indtil videre har jeg mest spørgsmål i den :p
https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=211912

Håber i vil kigge forbi en gang i fremtiden -når mine planter for taget sig sammen til at komme op - og smide råd, vejledning, ros/ris i tråden :D


Fantastisk flot forum forresten..
Peace
NG
 

Ludo

Member
hej allesammen.....velkommen og ha det hyggeligt.....det har jeg....hehe

jeg har også et rødt stmpel på røven....kiggede lige efter......den er go nok....!!!!!:moon: look

:ying:THC skal ryges....ikke høres på......fy Ludo....:whistling:
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
velkommen miagi og setyr, håber at i bliver aktive brugere af dette forum!
 

Latest posts

Latest posts

Top