What's new

Indendørs Super skunk.. 600w blomst.

babba

Member
ja vi var og jeg vil holde på vi har ret ... du kan køre pk fra uge 3 i bloom det gør jeg og det virker skulle jeg hilse og sige .. men det er jo en smags sag men det er jo sådan at det er p og k blomsten bruger til at lave blomster så ved at det er tilgengeligt under hele blomstringen får du optimale toppe .. men stede du kan jo spørge ludo eller tom .. de er jo gode til det med jord og ludo bruger til tider canna ...
men ellers dejligt godt med noget opdate her i den sløve varme ..
fred
ps husk at de stoffre du helder i din jord er over 60 dage om at komme igennem planten
 
Last edited:
Hey Alle. Så er det tid til update, jeg har ikke fået gjort det i lang tid.. har haft for tralvt...

Men her kan i så se dem, de tager fortsat godt på i vægt, og håber da de fortsætter det sidste styke tid....













De skal nok have ca 3 uger mere... men det var alt... peace
 

babba

Member
3 uger nok nærmer 4 men lad ikke kalenden styre det se på den vendt til de er godt medtaget .. du ved hvad jeg mener .. vi har snakket om det .. det er ikke til at få den gode smag frem hvis de blever taget fortidligt jeg vil sige om 14 dage flusher du .. kommer snart og ser det
fred
ps det er ved at være clon tid så kom lige forbi mig ...
 
Hey babba..
Du ved jeg vil virkelig gerne have cloner, men jeg kan jo ikke køre grow de næste 1,5 måned... desværre.. men jeg kommer snart forbi, hvornår passer det....?
 

babba

Member
nå nej men så må jeg jo bare finde en anden aftager jeg har lidt mange mødre der trænger til en stusning og jeg hader jo at smide grønt væk og har dårligt plads til flere i haven under 12.12 teltet .. ses i morgen
fred
 
Top