What's new

Indendørs Super skunk.. 600w blomst.

Hej alle. Jeg har nu besluttet mig for at lave en tråd.. Det er mit første inde grow, jeg syntes det er gået godt taget det i betragtning...

Men nu er de ca 3 uger inde i blomst..

Her er et lille billedshow fra deres indtil videre fantastiske liv.. :rasta:

Her er de spirret og står under lysstofsrør.




Nu er de så blevet sat i mit rum, og her er billed 3 dage senere


Og her efter 1 ugen i rummet.







senere....







det var det.. jeg tager lige nogle bedre billeder snart... ses :joint:


 

babba

Member
det var godt stede.. du fik åbnet en tråd om den lille hemmelige kælder det er nice... du kan nemt vende billederne inden du op-loder dem ..
kan de ellers være der.. efter vi fik fucket timer op ... tror de blev vegget en uge eller 2 for meget hehe :bashhead: hvad fan man er vel lidt skæv hehehe
fik du ramt dem med pk eller er det ikke kommet med posten inu ..
hvad siger du til golf søndag ...
fred
 
babba said:
hehe bright får hold i narken ...:1help:
du har ret jeg må lige skole ham ..
fred
Nemlig.jpg


LOL.... Tror jeg keder mig lidt.. :rasta:
 
Update

Update

Hey Alle.
Så er der fluschet idag... Og rammes med pk 13/14 imorgen...
Jeg havde lige lejlighed til at tage billeder, så her kommer en smøre til jer...

Håber i kan li det...
Det er et par super skunk Budshot.. de er jo kun lige begtndt at skyde, men glæder mig meget


Her kanman se at super skunk har afghani i sig...















Det var alt for idag... Glæder mig til at se hvordan de reagere på pk13/14..
Men syntes det er lidt store planter, ville gerne have holdt dem lavere... Men førstge gang jeg gror inde.. så er bare spændt på hvad det ender med...
 

babba

Member
de er fine .. men de har strukket sig meget siden jeg så dem sidst hva´nå men det gør det jo det græs.. husk at fjærne de nederste skud der ikke får lys så bruger planten sin energi på de skud der får lys ..
vi kan jo lige kikke på dem i morgen eftermidag ...
fred
 
FatcatInc: nej de dyrkes ikke i badeværelset, jeg skulle bare flusche dem, og det var nemmest et sted med et afløb...

Babba: Ja, de har strukket sig meget, jeg får måske problemet med højden, er lige kommet hjem derfra, og kunne se det ene topskud som er på højde med pæreren var en smule brændt på spidserne, så jeg rokerede lidt rundt, og fik det skud lidt længere væk + jeg hævede lampen. de havde nemlig strukket sige 3-4 cm siden igår!!!
Igår da jeg havde planterne oppe, fjernede jeg alle visne blade, små skud og andet, men joo du skal snart give dem det ekspert eftersyn, kunne godt tænke mig at vide om de bliver for høje!!!!!

paece
 

babba

Member
flush og flush det er vel bare lige og vande igennem med vand så man får det overskydene salt i jorden ud .. så der kan komme nyt til det anbefales at vande grundigt alser flushe ca hver 3 uge med rent ph just vand ... og så gøde med den bloom han har brugt hele tiden + pk .. tror jeg -- har jeg forstået rigtigt ??
fred
 
de er slet ikke blevet fluschet endnu, og på det seneste har jeg brugt "lidt" meget bloom gødning. Derfor tænkte jeg at inden jeg giver dem noget nyt, skal jorden og rodnettet fjernes... men kan godt være det er forkert!!!

Bare en lille teori jeg ville prøve af...
peace
 

babba

Member
jeg kommer der ud i morgen og bukker dem for dig så .. ok .. kik i min tråd så justerer vi dem sådan ses
fred
ps det er rigtigt hørt at de skal lige vandes i gennem en geng i mellem for at rense røderne så gøder du bare på ny .. så du jo hørt lidt efter .. hehe

 
Last edited:

babba

Member
jeg går ikke ud fra du vil fjærne rodnettet som du skriver .. he for så dør de sku ..
fred
 
Hey Dhor.
nu skal du høre, jeg går og tror at pk skal bruges (som sagt) til at kickstarte topskudene..
Her er en af planterne inden jeg gav pk 13/14...

Så kan du evt lige skrive om det er for tidligt eller hvad???

Tror vist mig og babba var enige om tidspunktet for det...
 
Top