What's new

Icetokers workshop

superpedro

Member
Veteran
Lækre grønne farver, ser ud til at være godt på vej.

Prøvede dit alko-mix.
Lavede et rom-shot med ½g pot ryst i går aftes... vågnede først da de sendte tv-shop på fjerneren.:yes:

Hygge
 

KidA

Member
wow sikke et lineup toker, det bliver en fornøjelse at følge med i, ligesom resten af tråden er det.. Good luck!
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Pedro: Tak ven!!! Ja det er sgu heavy sager de udtræk.....puha!!! Men godt puha :)

Kid: Godt at se dig igen ven!!! Ja jeg er meget spændt på at se hvad jeg får...sikkert noget mums og slik hvis jeg kender de 4 breeders.

Lidt fra bloom skabet:

Mota og strawberry D:

picture.php


Mota:
picture.php


picture.php


SD:

picture.php


picture.php


THe DD´s:

picture.php


picture.php


Stretchy bitches these DD´s....im glad i topped them:dance013:

But my fav. is the Motavation.....soooo beutiful and frosty!!!! Smells a little like Royal Dane...and that´s not bad!!!!!!:tiphat:

peace

toker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
hej bro!

Nej DD er Dansk Diesel fra Zen seeds........Dansk frø firma!! Sour Diesel ibl x Sour diesel ibl.

Dufter rigtig sour diesel!!!! Mums!

toker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
POP..

picture.php


picture.php


They are under 250w MH, with the lamp over 1m over them. It gets lowered gradually when they get "real" leaves.
 
Det ser fremragende ud Toker, du er så vild. Det er dejligt at se rene og pæne gro rum, og de ser sgu friske ud de planter.
Har aldrig smagt DD, men det lyder nice. Diesel er dejlig i alle dens afskygniger, har kun smagt NYCD fra Dutch Quality, og det var rigtig rar røg. Så har jeg lavet et frø grow med Joint Doc´s Diesel Ryder, så har 150 Diesel Ryder der skal ud her til sommer i et Guerilla Grow.
Var det nogle SSSDH frø jeg syntes jeg så. Har du gang i den forvejen, eller er det noget du skal til?
Keep up the good work Toker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Tak free:tiphat:

Ja de er sssdh fra ojd....glæder mig vildt til at se hvad jeg får.

Byttede telts i dag...de DD var vokset over lampen i det 180 cm høje så jeg skiftede til det andet som er 20 cm højere.

Motavation
picture.php


DD.....lille pheno

picture.php


DD....store pheno

picture.php


Er det bare mig eller er den endlig begyndt at skifte køn den trans tøs der..

picture.php


picture.php


ha en go aften

toker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hehehe easy dude.... du er sjov!

Kom så....hvad tror i? Ligner det ikke nosser der eller er jeg blevet syndyg af at vente efter dem?
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
det er sq svært at se, mon ikke du kan se mere meget snart! bedste ønsker!

motavation ser dank ud! ja, og det gør dd også, hehe
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja det hae du ret i esbe bro!! jeg har lige været ude at vande og nu er jeg 100% sikker....she´s a he!!!

Motavation er rigtig lovende....mest resin og stinker meget mere end de andre. Synes duften minder mig lidt på Alegria og det er ikke skidt i mine bøger!


Fuckede dog helt op med mine seedlings.....kun 14 ud af 50 kom op!!! Dumme mig at bruge genbrugt coco.....for meget gødning tror jeg :-( Men så gør jeg det bare igen på den gamle måde ( pre-soak og torv-potter). Surt med de frø som blev ødelagt...men heldevis havde jeg lidt tilbage så nu er 35 frø i pre-soak.

hygge

toker
 

DK2670_01

Member
SUUURT M8 men husk de fejl man laver én gang gør man ikke igen ;) Håber ikke det var de bedster sorter der gik tabt :(

Hvad er ellers dine erfainger med kokus kontra jord ?
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja de bedste sorter men heldigvis havde jeg flere in - stock så de blev spiret "the old way" med torvpotter og forspiring.

Nu er det fuld sving i gruppesex i teltet. Transverstiten har masser af nosser og de åbner sig godt ( nogen hhar haft problemer med at de ikke åbnede sig med brug af sts/cs

Tager billeder i aften eller imorgen....men først er det påskelammet som skal ordnes på weberen!!!

Jeg vil dog sige at den Motavation er dank ass weed........duten er out of this world!!!! glæder mig til at teste det kryds...mmmmm

toker
 

Easygrowing

Active member
Veteran
hm ja det var ikke mange 14-50 hm : ) genbruger selv jorden som jeg har groet i og skyller den igennem for gødning osv,til netop og spire i,det går da ok ? men ja nok noget andet med kokos.De har en god jord lige nu hos Dagli-brugsen 2 x 80 L-100 el 120 kr i grøn sæk Djurlands spaghnum med en PH 5.8-6.2 ca..Altså bare hvis du har sådan en i nærheden osv.Har dog lige hentet 1oo L så-prikkel,det nok det bedste .

Nå men så skal i vel feste rundt om weber,en : ) jamen Bon Appetit da
 

CFP65

Member
har samme problem med STS/CS der kommer masser af boller på planterne og de åbner sig fint men det ser ud til at der ingen pollen kommer ud af dem, jeg tror at de er golde
 
M

mosca negra

Hola IceToker!

Jeg ville være enig med dig om, at Movt er nogle Dank røv ukrudt!

Magt til folket, Icetoker - jeg kan ikke vente med at se de magiske du laver med din Motavation krydser!

Skoal!

Mosca
 

Latest posts

Latest posts

Top