What's new

Hjemme hos Freeworld

M

Mushy

Ser virkelig lækkert ud mester. Kunne være dejligt at smage den buchu der af Lala. Den ser sørme dejlig speciel ud.

Forøvrigt ser det ud til at du hlder dig en pertentelig renlighed...Respekt!

Glæder mig til at se amnesia i fuld flor. Have a nice one buddy
 
Tak skal i ha´ :tiphat:
Jo lala det ka du tro. Burkel x LT startede med at lugte af sure stikkelsbær. Men er her på de sidste uger blevet lidt mere sødlig. Glæder mig virkelig til at smage den, den producerer nogle rigtige sticky buds.
BuChu er total fresh mint/eukalyptus, det er jo bare en rigtig godbid.
Amnesiaen dufter stadig ik nok, til min næse kan kendetegne noget særligt.

Og Mushy jeg kan varmt anbefale at prøve BuChu ell SSSDH x NL, det er altså rigtig guf. Jeg ved ihvertfald godt hvilken breeders frø jeg helst vil ha i jorden....og i lungerne.
Og tak, prøver at holde så rent så muligt.

Mine SSSDH x NL , regner jeg med denne gang bliver nogle MEGA planter. Og glæder mig også meget til at se Amnesiabuds i teltet. Er begyndt at flushe Burkel, RHFB og BuChu i går aftes.

SSSDH x NL

#1
SDC14034.jpg

SDC14040.jpg


#2
SDC14034.jpg

SDC14039.jpg


Burkel x LT
SDC14074.jpg

SDC14048.jpg

SDC14047.jpg


BuChu
SDC14061.jpg

SDC14060.jpg

SDC14056.jpg

SDC14069.jpg

SDC14067.jpg

SDC14063.jpg


Forsat god dag og god ryger
:wave:

 

Ludo

Member
Du kan da vist godt li de chubby damer....hva Free...??!!?? hehe
Det er et mega nice show du gir os......1000 tak...!!

go karma din vej....og lidt til BuChu........yumyum:blowbubbles:
 
Tak skal i have allesammen, ja hun er totalt i toppen den dejlige BuChu, hvis jeg er ik er alt for skæv skulle hun vist være:
Sourbubble x ConnieChung
 
L

lalandia

Burkel x Lt ser ud til at giver godt..det' godt. SSSDH x NL bliver monster denne gang kan jeg lure. Det må jeg dæleme ikke gå glip af. Og Bu'Chu.....Shes my love.

Hun er: SourBubble bx1 x (L.A.Conf. x G13/haze)..(cc)

Keep it comming FreeBro
 
Ja Lala, Burkel x LT tog lige pludselig godt på i vægt.
Den er godt dækket med krystaller, med en dejlige sød aroma.

Og SSSDH x NL er allerede ved at være godt store og bushy, og de bliver dejlige at følge det næste stykke tid.
Glæder mig også meget til at se hvordan BuChu x GoldenCindy bliver, når den tid er, men nu skal de lige kønsbestemmes først.

Men først lige et par pics af lidt Hy Pro Amnesia Pheno

Veg 17/1
Bloom 30/1

SDC14080.jpg

SDC14082.jpg

SDC14083.jpg

SDC14084.jpg

SDC14086.jpg

SDC14087.jpg

SDC14088.jpg

SDC14092.jpg


BuChu
SDC14093.jpg

SDC14094.jpg

SDC14096.jpg

SDC14099.jpg


BuChu i uge 7
SDC14105.jpg


Burkel x LT
SDC14104.jpg

SDC14106.jpg


Og til sidst et kig i teltet
SDC14102.jpg


Forsat go´ nat
:joint:
 
L

lalandia

Smukt..bare smukt. Glæder mig til at se amnesia uden frø under din dejlige lampe. Jeg er stadig lidt forundret over den pheno du har af Bu'Chu, men hun smager jo godt og slammer da også fint. Det må være haze der skinner igennem og giver de mere åbne buds, hviket gør den lidt sjælden i mine buchu øjne. Alle pheno'er jeg har haft har været meget mere kompakte indica dom's. Men smuk er hun sq...Din Burkel X er pænt meget influeret af LT ser det ud til. Det er sq altid en fonøjelse af kigge med her.

Grow Free
 
Lige en hurtig update af teltet.
Chopper måske Burkel og BuChu i slutningen af weekenden:greenstars:
Burkel x Lt
SDC14119.jpg

SDC14120.jpg

SDC14124.jpg

SDC14148.jpg


BuChu
SDC14132.jpg

SDC14143.jpg

SDC14136.jpg


SSSDH x NL
SDC14125.jpg


H P Amnesia
SDC14149.jpg

SDC14127.jpg


Og Teltet
SDC14118.jpg

SDC14145.jpg

SDC14147.jpg


Glæder mig til snart at kunne vise nogle høst billeder
Forsat god aften og god ryger
:smoker:
 

Ludo

Member
Ser mega godt ud Free.........virklig dejlige billeder du tar........!! Jeg har to mødre af SSSDHxNL som snart skal lave cuts og buds......sublim røg, med en måned ca. cure er det en forvandling fra lidt plain citrus til.....wooow dat smelly niice......ja, kunne ik lige finde de rette ord på Dk....sry..!!
Men go søndag og god høst hvis det er den tid!!!!:tiphat:
 
Tak skal i have alle sammen det varmer mit hjerte i kan li hva jeg laver :thank you:
Ja, Ludo er også helt skudt i SSSDH x NL. Det sidste jeg havde lå også på glas i en måneds tid, før jeg for alvor gik i gang med det. Og har kun hørt gode ting fra venner der har smagt det, og vi taler altså kvalitets mæssigt langt over det uflushede Hydro græs man kan få på staden.
Dette er Top Kvali Conniseur røg! Good Work Lala.

Så blevdet endelig tiden i går aftes til at choppe 1 RhFB x LT og 2 stk Burkel x LT. Og straks blev en ny Hy Pro Amnesia Pheno 5 sta i blomst. Idag sætter jeg en RhFB x LT mere ind og så ved jeg ik helt om det bliver 2 stk HP amnesia eller 1 amnesia og 1 SSSDH x NL mere udover.

RHFB x LT
SDC14157.jpg

SDC14156.jpg

SDC14158.jpg

SDC14159.jpg

SDC14162.jpg


Burkel x LT nr 1
SDC14163.jpg

SDC14164.jpg

SDC14165.jpg


Burkel x LT nr 2
SDC14170.jpg

SDC14173.jpg

SDC14174.jpg

SDC14175.jpg

SDC14176.jpg

SDC14177.jpg

SDC14183.jpg

SDC14185.jpg

SDC14186.jpg


Regner med at BuChu bliver choppet i aften eller i morgen eftermiddag. Nu er snart også på tide jeg får røget noget BuChu igen.
Forsat god søndag og god ryger
:tiphat:
 
Hold kæft hvor ser det bare alt alt for godt ud.
Nu er jeg jo nødt til at gå ud og snuppe en kold afvaskning! Og så en tur i medicinskabet bagefter...
 
Top