What's new

Hjemme hos Freeworld

Syntes lige jeg ville lave en billedtråd med alle de planter og projekter jeg har kørende. Så hvis folk lige har nogle guldkorn eller ideer skal i være hjertens velkommen til at smide nogle inputs.
Lige pt har jeg gang i to Blomstertelte på hver 1X1X1,8m, et af teltene kører jeg mit 400W Scrog og det andet er jeg igang med at blomstre min store Hawaiian moder. Glæder mig til at se hvad den yielder, indtil videre ser det lovende ud, men der er jo langt igen da den kun har været i 12/12.

SDC10708.jpg


SDC10706.jpg


SDC10705.jpg


Det bliver en skov af skud
SDC10732.jpg


Og lidt LST på mine små Hawaiian
SDC10733.jpg


SDC10734.jpg


Hawaiian Clone fire dage inden LST
SDC10693.jpg


SDC10692.jpg


Fik nogle PurpleStrain frø som min makker havde købt i Amsterdam sidste år, men han kan jo selvfølgelig ikke huske hvad de hedder:confused:
Men glæder mig til at se hva det er. Her er et af frøene i lilla seedpod.
Untitled-1.jpg


Det var alt fra nu, men vender stærkt tilbage.
:wave:
 

blackone

Active member
Veteran
De kloner du har gang i ser godt nok gode ud:)
Moderen er måske sendt lige lovligt meget på overarbejde med den lille potte - er det en 11Liters? Men mon ikke det går hvis du bare sørger for at den ikke tørrer ud.
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja nellak...det gør min fisse sgu ikke....efter 4 børn og flere kilometer pik. Har overvejet at proppe noget op i røven på hin, som en lammekølle eller en lille melon, sådan til at tighten things up!! Fortrækker lammekøllen dog......hvis man lader den sidde i et døgn er den klar til spisning. Rigtig mør efter langtidsstegning, bare vær forsigtig når den trækkes ud, da knoglen kan riv sig løs fra kødet. Så skal den bare skides ud.
 

KidA

Member
HAHAHAHA kæmpe griner !!

Flotte kloner gæder mig til at se hvordan de blir med lst..


kan ikke stoppe med at grine icetoker, så sindssygt flot skrevet.. Din kurn må stå model til lidt af hvert i jeres hjem... ikke at det er en dårlig ide den med lammekøllen dog..
 
HAHAHA.....go griner Toker, u nasty fuck. Godt med lidt god humor.

Fandt lige et par gamle billeder jeg syntes jeg ville dele.
De er fra sidste sommer, da jeg dyrkede mig lidt White Russian, Hawaiian og BubbleGum. I må bære over jeg lige går amok med billeder, men elsker sgu billeder

Først et lille close up af BG
P7052253.jpg

P7052258.jpg

P6282080.jpg



Og lidt tørret og fermeteret BG

P7282299.jpg

P7282301.jpg


Den første Hawaiian jeg fik fra stikling
P8082454.jpg

P8082447.jpg


P8082355.jpg



Og Serious Seeds White Russian, selvfølgelig en fantastisk dejlig røg.
P8082399.jpg


P8082373.jpg

P8082391.jpg

P8082394.jpg

P8082412.jpg

P8082363.jpg

P8082356-1.jpg

P8082360-1.jpg

P8082386-1.jpg

P8082380-1.jpg


Må prøve noget mere fra Serious på et tidspunkt, og så kommer de jo med Serious 6 om et halvt år, det blir spænende
Jeg ville lige slutte af med lidt aktuelle billeder af min Kloner i Lst og min Hawaiian moder i Blomst

SDC10796.jpg

SDC10787.jpg


The Beast

SDC10778.jpg

SDC10771-1.jpg

SDC10781.jpg

SDC10772.jpg

SDC10775.jpg


Håber i kunne li lidt billeder, ha en god aften og god ryger
 
N

NellaK

Ja nellak...det gør min fisse sgu ikke....efter 4 børn og flere kilometer pik. Har overvejet at proppe noget op i røven på hin, som en lammekølle eller en lille melon, sådan til at tighten things up!! Fortrækker lammekøllen dog......hvis man lader den sidde i et døgn er den klar til spisning. Rigtig mør efter langtidsstegning, bare vær forsigtig når den trækkes ud, da knoglen kan riv sig løs fra kødet. Så skal den bare skides ud.

Åhhhhhhh looool min mave , noget kølle "sådan til at tighten things up"

Anyways pas på med røven :moon:

http://www.1man1jar.com/

Btw elsker billederne m8 keep em comming
 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
IKKE klikke på nellak´s link!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For the love of god...you dont need to see that!!

Syg dreng nellaK.......fy

Super flotte billeder og buds.....vi vil ha mere!!!
 
N

nizzle

LOL NELLAK haha. ikke det jeg havde lyst til se midt i min morgenmad med spegepølse hahaha.. sindsygt !! :S
 

DK2670_01

Member
ja UPS det var vist ikke meningen at det glas skulle gå i stykker *LOOOL*
MEEEEEN syyygt hvad faen tænker folk dog på .. tsk tsk
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Ja nellak...det gør min fisse sgu ikke....efter 4 børn og flere kilometer pik. Har overvejet at proppe noget op i røven på hin, som en lammekølle eller en lille melon, sådan til at tighten things up!! Fortrækker lammekøllen dog......hvis man lader den sidde i et døgn er den klar til spisning. Rigtig mør efter langtidsstegning, bare vær forsigtig når den trækkes ud, da knoglen kan riv sig løs fra kødet. Så skal den bare skides ud.

Helt sikkert dagens griner!!!!!!!
"flere kilometer pik".....roflmao!

Stay Safe
 
N

NellaK

lool ja det max klamt ...så skal i se 2girls1cup LMAO men jeg skal nok stoppe med de link hehe
 
Fuck nej, folk er totalt syge.......og nej vi skal ik se 2girls1cup.
Haha, håber da ik du virkelig sad midt i morgenmaden nizzle.

Tak for de gode ord om billederne, skal nok rykke lidt flere ind.
 

DK2670_01

Member
tør slet ikke klikke på de 2 nye link, efter af have kommet til for sjov at trykket på det første ..... tænkte ikke helt over hvad "1 mand og 1 glas" kunne betyde ...... får stadigvæk flashes af det ind i mellem ...... ubehaaaaaageligt som asbjørn ville sige det :D
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Jeg kan ikke sove om natten.... ser bare glass, røv og blod over det hele!!! Fuck i er syge drenge...heheheheh
 

DK2670_01

Member
mit ynglings adderbader ord VAR ellers "heste-udflåd" .... NU er det helt klart 1man1jar der får kuldegysninger OG ubehagelige billeder frem
 

Latest posts

Latest posts

Top