What's new

Hjemme hos Freeworld

Ludo

Member
Icmag udflugt.....destination FREEWORLD......!!!!!!:party: Ludo melder sig som bagtrop.......nok der de fleste vil befinde sig alligevel......lol:bump:
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Vil gætte på at han bruger rigtig gødning, og ik sådan noget hjemmelavet gøgl ;) Og så dyrker han i jord, og ik sand ;) ;)

Sorry Easy - Jeg ved at du kan ta det ;) :rasta:

Tark Doktoren : ) jamen det jo kun for sjovt og måske ikke.En mand gror altså kæmpetomatplanter-undskyld jeg skriver i Din tråd Free.Men går vel endda : - / og udelukkende i sand.Jeg kan ikke lære dig noget-i know-men-for det er 1 Men.En tomatplante er hurtigvoksende og sætter et hav af frugter-den skal nå en masse,på ikke ret lang tid.Når den kun står i sand-så må det kunne bruges til gromedie osse-vil jeg mene-.om manden tilsætter gødning ? men du kan jo osse gro i leca-eller bare i ren hydro med frithængende rødder.Troede cocos var nærende i sig selv-men kan læse herinde,der skal specialgødning til og vandes anderledes-men forstår ikke-hvad de "siger" helt-om run of osv..
Men kan da læse-de vil have lav PH værdi helst-regnvand forstår jeg nu er PH mæssigt ustabilt-har ellers en lav PH værdi jo : )

Men gider ikke bestille bare 2 flasker fordi jeg skal bruge andre ting osse.Så derfor taget,hvad der var på hylderne og Rhododendron er jo surbund-og lav PH så og gødningen er lavet til surbund-så der bare noget der siger mig-prøv og se,hvad der sker..og du må altså ikke tage mit gøgl seriøst-kan ikke gro ordenligt i det lille telt -så det bare for have noget "grønt" og kigge på.Pudsigt nok-så har de altså forrygende godt Doktor : )

Rødderne vælter ud af bunden og står under kun 2x18 w og de Pl-l rør er godt slidte nu..Men de skal bare holde hele vejen.ja de skal-det en go ryger SS-Sensistar..Go sovepille go smag.Har faktisk 10 l cannas til jord-vegge-blomst-vil ikke bare ikke bruge det.Ompotter bare lige inden blomst altid og helst mange gange ompotning.

Kan næsten regne ud,hvad det er for en serie Free-ja-de Tou,s-i visse sammenhænge..og så blive "kaldt" for nøddesamler.
Det nok det sidste jeg er.Var faktisk omvendt-men mine nødder var ikke hippe nok vel.Ja plantediskremanition findes.Måske fordi de flotte who know,s nå hål æft-jess..

Men du laver godt nolge "sataner" det helt vildt og se sådan nogle buds der og planterne ligeså..mægtig flot.Nøddesamler-ej..altså ikke dig.skal de bare ikke kalde mig.eller nej gå ja..
'
Go dag og håber det har en Go smag : ) :tiphat:
 
Så, endelig mulighed for at kunne poste lidt nye pics fra teltene, har haft bøvl med nettet.
Siden sidst er der røget 5 stk Hawaiian x 2Pounder i 12/12, og 2 stk SSSDH x NL.
Og i vegge skabet har jeg igår plantet 6 stk H.P Amnesia cuts ud i potter. Så er jeg i gang med at spire BuChu x Golden Cindy og SSH x NL fra Lala :)thank you:lala, du er en guttermand) og SSSDH x G13 fra Rez.
Jeg glæder mig meget til SSH x NL, tror minderne "ryger" lige tilbage til de gode gamle staden dage, hvor man sad og spillede backgammon på Nemo ell Bordfodbold på grotten med vennerne.

Et lille kig i Vegge teltet
SDC13821.jpg

SDC13827.jpg

SDC13828.jpg


Og Bloom teltet
SDC13830.jpg


Burkel x LT
SDC13838.jpg

SDC13835.jpg

SDC13834.jpg


SSSDH x NL
SDC13831.jpg


Hawaiian x 2P
SDC13829.jpg

SDC13839.jpg

SDC13845.jpg

SDC13843.jpg


Er tilbage en af dagene med lidt pics og en ny Smokereport
:wave:
 
L

lalandia

Hey Free..Det ser bare så smukt ud i mine øjne:watchplant: Jeg glæder mig ustyrligt til at se ssh x nl og høre din mening om hende. Moderen der er brugt i dette x er noget af det mest smag fyldte pot jeg nogen sinde har røget..Og så gør det jo ikke noget at hun sparker som en hest også. (der er vidst ingen tvivl om at ssh er en af mine favorit sativa'er) Desværre blev min reveg moderplante stjålet sammen med 2 sour bubble og en x18 han sidst på sommeren, men forhåbentlig kan jeg skaffe hende igen fra, hvor jeg havde den anden. Anyway brotha..held og lykke med sagerne...i'll be waching ya

:thank you:
 
L

lalandia

Hov.. den burkel x lt ser da rigtig dejlig ud mester..Glæder mig til at høre mere

Grow in peace
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser rigtig lækkert ud free :yes: smid endelig en masse flere billeder ind ;)

hvor mange tøser kan du snige ind i teltet under din 400w uden det bliver for meget? :)

:tiphat:
 
Tak skal i have X & Lala

Lala: Glæder mig også til at prøvesmage den, syntes den lugter lidt i retningen af stikkelsbær, virker dog ik så hårdfør og vil gerne ha lidt ekstra micro nutes.
Ærgeligt at høre med dine stjålne plater.....EFFIN tyveknægte skal bare op og dingle.

Xhashish: Jeg plejer at have mellem 6-8 stks, men kan godt ha 10-12 i 6L potter. Det kommer an på størrelsen af de potter man bruger....The bigger the better, and the more the merrier.
Vil dog gerne op og rocke en 600W :headbange

Ville lige smide lidt pics af sagerne

Nyspiret planter, de sorte pinde er SSSDH x G13, de grønne er BuChu x Golden Cindy og de røde er SSH x NL
SDC13929.jpg


H P Amnesia
SDC13931.jpg

SDC13930.jpg


SDC13925-1.jpg


Burkel x LT
SDC13909.jpg

SDC13912.jpg


BuChu
SDC13917.jpg

SDC13923.jpg

SDC13919-1.jpg

SDC13922.jpg


Hawaiian x 2P
SDC13932.jpg

SDC13914.jpg

SDC13915.jpg


Ha en forsat god dag og god ryger
:wave:
 
L

lalandia

Det er sq godt nok en hazy pheno du har fået af Bu'Chu der...(potentiel avlsmateriale??)

Grow in peace
 

Ludo

Member
Det er godt nok et show af format der løber af stablen her.......:groupwave:.....både i blomst og veg.....!!!!!
Jeg synes din BuChu ser sindsyg flot ud.......og Lala bekræfter......så den er vist ik længere......hehe:tiphat:
Kunne godt tænke mig at se dig svinge tryllestaven under en 600w........:blowbubbles:
 
Tak skal i have alle sammen, glæder mig i kan lide dem.
Ja, lala det kunne det helt sikkert være, godt jeg har en moder ;)
(du har smagt den, skulle jeg mene)
Og ja ludo, det ville jeg gerne også selv. Men skal lige ha ordnet en masse papirer til skattefar, men lige pludselig er der nyt telt og 600W.

Igår satte jeg to H P Amnesia i 12/12, en i 6L og en i 12L, og en BuChu i 6L
Så nu er teltet ved at være godt fyldt ud
2 stk Burkel x LT
2 stk BuChu
2 stk SSSDH x NL
2 stk Hy Pro Amnesia

Welcome smokers to my room of joy
SDC13940.jpg


BuChu
SDC13943.jpg

SDC13944.jpg

SDC13948.jpg

SDC13950.jpg


SSSDH x NL
SDC13958.jpg

SDC13952.jpg

SDC13963.jpg

SDC13971.jpg

SDC13957.jpg

SDC13967.jpg

SDC13966.jpg

SDC13956.jpg

SDC13969.jpg


Gik lige lidt amok med sssdh pics, det må i lige bære over med.
Hov....må da lige minde alle om i skal huske at rulle op i nogle pinde og så lige se Mr. Nice, superfed film, og længe leve Howard Marks:bow:
Forsat god aften og god ryger
:wave:
 
L

lalandia

Ach mein lieber got!! Ms. Bu'chu makes me wank my right arm off..cant wait till mine are big enough..Bu'chu that is.

Hmm..Opdager lige at jeg skriver engelsk..Lidt miljø skadet måske??

Grow in peace
 

Ludo

Member
Ach mein lieber got!! Ms. Bu'chu makes me wank my right arm off..
2.nd that

Stadig flotte planter....stadig flotte billeder......holder det aldrig op....forhåbenligt ikke.....hehe.....:thank you:

Hov....må da lige minde alle om i skal huske at rulle op i nogle pinde og så lige se Mr. Nice, superfed film, og længe leve Howard Marks
bow.gif
Respekt til Mr. Marks.......fed film, fed....masser af fed....hehe
Har den på dvd.......

Kan godt forstå du går ldit amok med sssdh-nl pics........der venter også sublim røg og buds med KÆMPE calyx'....så smukt......thumbs up for Mr. Lala......fed fyr.....fed.....masser af fed.....hehe(røget RHFBxLT#3 til morgenmad.....bær' over med mig....hehe)
 
Pas på Lala, de kloge siger man bliver blind af at hive i banditten
Ingen problemos lala, har overvejet at lave den om til engelsk.
Hehe ludo, no it´ll never stop :pirate:

Fik lige lidt handrubbed charas direkte fra indi, for lidt siden.

SDC13972.jpg

SDC13975.jpg

SDC13981.jpg

SDC13984.jpg

SDC13982.jpg
 
L

lalandia

Uhadada..det ser skummelt ud...og ja mester jeg er begyndt at bruge briller nu og det går ned ad bakke.

Smoke in peace
 
Kender det Lala, har lige været oppe og kigge på briller selv......
3000 kr det er sgu lidt offensive priser. Og jeg skal passe min sukkersyge bedre nu siger doktormanden.
Og ja Xhashish, det er også noget af det bedste jeg har røget længe.

Ville lige lave en lille pic update af tøserne, nu er de sgu begyndt at skyde i vejret. Buchu og Burkel x LT er omkring uge 6, og det varer ik længe før de skal til at flushes. SSSDH x NL og H P Amnesia er i uge 1 og 3, så der går lige lidt tid. Men satser på at de kommer til at fylde resten af teltet når den første Buchu og de to Burkel er høstet.

Hy Pro Amnesia
SDC14004.jpg

SDC14009.jpg

SDC14015.jpg

SDC14011.jpg

SDC14005.jpg

SDC14007.jpg


SSSDH x NL
SDC14027.jpg

SDC14029.jpg

SDC13996.jpg

SDC14002.jpg

SDC14001.jpg


Burkel x LT
SDC14016.jpg

SDC14018.jpg


BuChu
SDC14020.jpg

SDC14024.jpg

SDC14025.jpg

SDC14026.jpg


Glæder mig til inden alt for længe at kunne vise nogle høst billeder igen.
Forsat god aften og god ryger
:wave:
 
L

lalandia

Bare superdejligt Free. Meget mere er der ikke at sige til det. Kunne du måske sige lidt om duften af de forskellige?

Grow in peace friend
 
Top