What's new

Finn'SCRog - GHS Trainwreck & Mystery Sativa

hey man not sure if a previous poster has said this[i dont speak finnish unfortunately]but the tops of the plants look quite similar to bleaching from the bulb,if it is that the next step is little tears in the plant tissue.

Like your scrog m8,you do em bushy!
 

bigtopsfinn

Member
Yeah I raised the light. It doesn't seem to be affecting more tops. Looks more like the bleached calyxes are growing in size. Thanks for the kind words :)
 

budimen

Member
Mä en ala mitään. Liian paljon ja liian hienoja. Mä olen nyt perisuomalaiseen tyyliin kade ja vedän pullon viinaa ja ranteet auki kuvitelmissani, mutta en kykene, kun kuolen nauruun. Ei olis pitänyt leikkiä tulivuorella.

Hienoja ovat ja on tossa kyllä aivan vitusti nuppua... Liikaaa...
 

prowler

Member
HEY!

Todella tiukan näkönen verkotus sulla kehissä! Mucho props. Oon ite vetässy kanaverkot pois kun ne on tehny tehtävänsä - suosittelen koittamaan. On meinaan todella vittumaista muuten tuo loppukukitus...
 

bigtopsfinn

Member
Thanks Budimen ja Prowler!

juu, mietinki leikata tuon scriinin pois, ehkä ei ole liian myöhästä vielä... mutta eihän tässä oo ku puolitoista viikkoa enään
 
N

nukkumatti

En näe kuvia..Onkos se vaan mun koneelta taas vaiko ?? :)Siis noita viimesimpiä..

Nukkumatti - Uus lamppu! Ei oo ku pari kuukautta käytössä...
?? What ..Vai onkohan taas lipsahtanut mielestä :D:D
 
N

nukkumatti

Mä en vaan näe :).. Sokiaksi tullut prkl! :D:D

Joo varmaan tosta hitistä ollut puhe..:)
 

bigtopsfinn

Member
Bloom Day 64 TW, 85 MS

Bloom Day 64 TW, 85 MS

Need to chop here in the next couple days. All of it needs to be dried and jarred in 8 days.

TW at 9+ weeks





MS at 12+ weeks

 

bigtopsfinn

Member
Kiitos StonedGolem ja Herbal :thank you:

Harmi vaan ku on niin kiire kaataa ja kuivata. Täytyy nyt miettiä haluanko lisää painoa ja tehoa vai parempaa makua...
 

bigtopsfinn

Member
Final Yield TW = 101 grams

Final Yield MS = 73 grams

So they are all dried and curing. TW is very dense little crystal covered nuggets. Not much in the taste category yet, but has a sweet smell coming out of the jar.

The Mystery Sativa is developing a really sweet ripe mango aroma. Fluffy but crystally nugs.




Couple TW nugs...





Couple MS nugs






And the jars... (TW in the two jars on the right)

 
B

BigHit

Hyvän näköstä!

Muuta sanottavaa en tähän nyt keksi mutta onnea sadon johdosta. :tiphat:
 

bigtopsfinn

Member
Kiitos SP ja BigHit, onhan tätä jo odoteltu :D

Harmi vaan kun yhtäkkiä muuttu suunitelmat ja pitää nyt lähteä kesäks ulkomaille. Täytyy ehkä kaivaa kuopan johonki methään näille...:thinking:
 

Latest posts

Latest posts

Top