What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Det lille grow på prærien

Thanks!

Jeg har rystet på et stykke fint organza spændt ud mellem 2 blændrammer. Som sagt giver det et udemærket, men ikke videre rent produkt. Sidste år rystede jeg på det også, og var dengang rigtigt godt tilfreds. Det er jeg som sådan også i år (for det ER virkeligt godt, trods urenheder), men imidlertid går der jo sport i skidtet, og jeg kunne godt ønske mig at det var lidt finere. Næste år må jeg ud og investere.

Mht IPA, så synes JEG ikke at det efterlader nogen bismag, hvis man er tilpas omhyggelig mht at få det dampet ordentligt af. Det er klart nok at det kan smage anderledes end andre typer røg, men det tilskriver jeg snarere NETOP at det er et andet produkt, end jeg tilskriver det IPAen.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Okay :) men så længe man laver hash gør det vel ikke det helt voldsomme at der er lidt "fnuller" i ... Hvad har du så i tankerne til næste år? (= en lille pollinator ? de er efterhånden kommet ned i et forholdsvis nogenlunde prisleje for en lille en...

Tak for din forklaring , kunne være man skulle prøve det engang, kan i hvert fald næsten kun være billigere énd gas... Håber du smider nogle flere billeder op hvis du går igang med lidt mere udtræk ;)

Peace :joint: :tiphat:
 
Nej, det er ikke med i planerne at købe maskineri til det. Dels holder jeg ret meget af selve processen med at sidde og hygge med at lave det, og dels kommer jeg nok heller ikke til at lave nok til at jeg synes at det kan svare sig (ikke foreløbigt i hvert fald).
Tanken er såmænd bare at købe noget ordentligt filterstof og smide på rammerne - evt to kvaliteter, så jeg kan lave det gode og det ULTRAgode.
...Og nej, for mig betyder det heller ikke noget med lidt fnuller i det, men som sagt går der jo sport i den slags:D
 

manphredd

Member
Nice job mate. :) I have been a little bit interested in Nadia for a while, so it´s nice to see a journal on it here.

What do you know about Nadia? Is it a danish strain?

Anyway, nice work.
 
Top