What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Det lille grow på prærien

L

lalandia

Håber dine Nadia klare hele turen...det er en dejlig plante/røg..smukt overall

Grow in peace
 
Tak alle:tiphat:

Høsten er uden tvivl et af de tidspunkter jeg som canna-dyrker holder allermest af. For det første fordi der er meget få ting der er hyggeligere end en trimmeaften med kæresten, joints og god musik. For det andet på grund af den forventningens glæde man har over alle de lækre sager der nu kommer til at fylde skabene. Mest af alt er det dog et fedt tidspunkt, fordi det jo typisk markerer at man har nået sessonens mål, og alt er gået godt - det er en lettelse.

Når man føler sig tvunget til at høste 2-3-4 uger for tidligt, fordi man har haft ubudne gæster i haven, er det dog knap så fedt!!!
Og endnu ufedere er det så når det viser sig at ens frygt åbenbart har været ubegrundet.


Her er historien:
I fredags tog jeg ud i haven for at kigge til sagerne, og synet der mødte mig var ikke rart.
Alle de planter jeg har i potter/baljer/spande var væltet omkuld, og lå spredt rundt i haven. En enkelt plante i jord var knækket midt over, og lå smidt i den anden ende af haven. Dertil lå der en bunke cigaretskodder og 4 tomme dåseøl på et bord!!! FUCK!!!
Jeg ryddede op, og skummede i ren frustration, mens jeg overvejede hvordan jeg skulle håndtere det.
Beslutningen blev at jeg flyttede spandene til et andet sted i haven (gemte dem lidt), og høstede en lille smule (nok ca 1/15) så ALT arbejde ikke var spildt hvis de skulle komme igen. Og det er de indtil videre ikke gjort:jump:.
Jeg håber og satser på at faren er drevet over, og at det bare var et par fulderikker der ikke kunne styre branderten. Teorien passer meget godt, taget i betragtning at ALLE krukker (også dem med "almindelige" blomster) og en grill var væltet, og at der ikke var taget noget.


Nu til et par billeder fra igår:
Planterne har det fint, og det varer ikke længe inden høsten så småt begynder. Der er noget spredning i hvornår de er færdige, men det passer mig helt fint - så når man ikke så let at få vabler på fingrene:-D

Nadia:
p1010152c.jpg


p1010153k.jpg


p1010158u.jpg


p1010159y.jpg


p1010161ok.jpg


RD - med fuldfed top:
p1010165e.jpg


p1010166a.jpg


p1010171r.jpg


p1010175k.jpg


Nadia:
p1010176z.jpg


p1010180km.jpg


p1010181y.jpg


Nadia i fine efterårsfarver:
p1010184h.jpg


p1010187o.jpg


Den mystiske Janosh (ukent sativa). Som før nævnt var den noget sen til at blomstre, men efter den er kommet igang, spurter den bare derudaf - og så pakker den trichs i ganske fine mængder. Jeg er rigtigt godt tilfreds med denne, og glad for at jeg har lavet frø på denne sort (på teressen, dusted med RD):
p1010205x.jpg


p1010204v.jpg


p1010197v.jpg


p1010192y.jpg




Det var alt for idag:thank you:
 
L

lalandia

Ser fint ud charles...sikke nogle spassere at gå sådan amok i DIN have...De skulle fandeme se at blive klippet og finde sig et arbejde.

Grow in peace
 
Ja! Måske nedrivningsbranchen kunne være noget for dem?

Jeg forstår mekanismen bag det med at rippe et grow man har opdaget - det kaldes hensynsløs grådighed - men det her fatter jeg intet af:
En aften går man ind i en random have, sætter sig ned og drikker en håndfuld billige dåseøl, for derefter at gå igang med at hærge. What's the point?
...Eller også gambler de og venter på at de er færdige.
 

DK2670_01

Member
ulækker tanke at de kan holde øje og "tage changen" som du siger .... bad karma

Meeeeen vi håber da på det bedste og håber det var var nogle tåber :D
 
Tak tak:tiphat:

Jeg tror nok at det skal gå, selvom jeg dog er blevet en smule paranoid af det her. Jeg er lige kommet hjem fra en formiddagsudflugt til haven, og alt ånder stadigt fred og ro. Pheew!
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
smuk modning du har gang i! surt at høre om hærværket, håber at du kan bevare den positive stemning.
 
Det satser jeg bestemt på at kunne - er af et generelt positivt gemyt. Kan man være andet når det ser sådan her ud på ens prærie?

trichsrd.jpg


...Og tak:tiphat:
 
Thanks man:tiphat:
I wouldn't go as far as calling them trees though - they are a bit too small to qualify for that.
But hey, I'm only supplying two sets of lungs with smoke (myself and the missus'), and this is more than enough!

Oh, and "tillike" is "tillykke" ;-)
 
Ser sgu godt ud, ked af at høre om de narhoveder der ødelægger din have. Det er lige så det svier inde i min hjerne af raseri når jeg hører om sådan nogle mennesker. Jeg tør væde med at de kommer tilbage, hvor jeg bor bryder de også ind ell. også røver de dig bare. Kender flere der har været udsat for hjemmerøverier. Men jeg krydser fingre for dig.
(grav et hul foran ingangen og læg et sømbræt med 7 tommers søm og dæk det til) HAHAHA så ka de lære at la være med at rode i andres ting.
:tiphat:
 
AHAHA - godt tip der! Men måske også lige drastisk nok?
Anyways, så tror jeg ikke de kommer tilbage. Var det deres plan, ville de nok netop ikke have efterladt så mange spor - så var de nok nærmere bare listet af igen, så jeg ikke skulle blive skræmt til at flytte/kappe planterne.

Og, hvis de vil gøre det, skal de skynde sig. På søndag starter jeg buskryderen og fælder første plante (RD). YAY!
 

Bodhita

Member
Could you say approximately where in Denmark this is? Does for example Copenhagens weather allow for these kind of plants? Beautiful stuff. :)
 

blueschato

Active member
Veteran
Thanks man:tiphat:
I wouldn't go as far as calling them trees though - they are a bit too small to qualify for that.
But hey, I'm only supplying two sets of lungs with smoke (myself and the missus'), and this is more than enough!

Oh, and "tillike" is "tillykke" ;-)


hahahah:Dyes can be enough for me to!!!

thanks you correct me .....'tillykke':wave:
 
Top