What's new

Catch of the day

jyden

Member
Hahaha ja den er altid god,

jeg lavede på et tidspunkt en drik vi kaldte spasser-snaps, havde noget hindukush der var høstet for tidligt, puttede det i en flaske hapsburg absinthe og lod det stå et par uger, virkede som en hammer.
hygge
 
L

lalandia

Har lige lavet en vodka på røget lakrids og Danish Passion...Tog et par glas igår og sov til kl.12 idag....Jeps "hammer" er hvad det er

week end karma alle
 

superpedro

Member
Veteran
He he, okay det er sgu cool det der Toker. Den kunne være et hit hvor man ikke kunne komme til at ryge. Kunne jeg trække på 65% rom?

...og så er flasken formet så man kunne smugle den med i spjældet hvis man skulle ende der :D :D
 
N

NellaK

Jeg har stadig home made canna pussy juice aka Canna vodka som jeg vil arbejde videre på i år :) For jeg kan kun give lala ret i det er virkelig strong shit
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Yes pedro helt sikkert ven.

Jeg laver en tutorial i aften hvis jeg orker...heheheh fucking body stone.

Kan i forstille jer en tur i biografen med en lille spray flaske på lommen......lol
 
L

lalandia

Ja ja Nelliegal....min kone får også sprøjteorgasmer men jeg drikker det fandeme ikke Nej jeg gør ej....Ryger også hellere en pind end jeg sutter gren. (Thank god its friday)
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja ja Nelliegal....min kone får også sprøjteorgasmer men jeg drikker det fandeme ikke Nej jeg gør ej....Ryger også hellere en pind end jeg sutter gren. (Thank god its friday)

LOL...heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehehehehh:dance013::dance013: du er for sjov lala. Det kender jeg godt...det med friday og sprøjte-kone. heheheheheh
 
N

NellaK

lol oldguys glæder mig ikke til jeg runder 30 hvis der kun er action om fredagen :moon: Pussy juice er hverdags kost :thank you:
 
N

NellaK

Men jeg er jo en god pige så smider da lige lidt øjengodter til de kedelige resterende dage hehehe

trailer park cutie :)

 
tænkte jeg også på superpedro, hvad er det for en mystisk erotisk form den har? lol :D

men sejt lavet toker... hvis smagen er til at holde ud kan det vel ik være bedre
 
R

ranneG

Lidt bubble guf SSSDH + lidt nuller
picture.php
 

superpedro

Member
Veteran
tænkte jeg også på superpedro, hvad er det for en mystisk erotisk form den har? lol :D

men sejt lavet toker... hvis smagen er til at holde ud kan det vel ik være bedre

Yup :D
En total stealth anal dispenser, hun får et lille pift hver gang man sætter sig hårdt ned. :laughing:

Ser lækkert ud RanneG
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja mums mums ranne:dance013:

Pedro: Du har fattet det.....den er total stealth og kan anvendes orally og anally:moon:

Angående smag er den overraskende god, ikke så stærk (pga at en del af alkoholet er dampet væk) og smager slet ikke klorofyl agtig men intenst af stjerne-anis, kardimomme og en anelse kanel....og selvfølgelig chocolope.

picture.php


picture.php


go weekend gang

toker
 
R

ranneG

Toker den ser god ud den bryg. Samme krydderi som chai bare erstat mælk med sprut........FARLIGT :D
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Yebb ranneg.....handle with care!!! Jeg elsker chai også...mums!!

Da jeg var alt for skæv i går bliver der "kun" røget i dag...heheheh

min "stash" krukke....man kan jo ikke gå runt hele tiden og åbne curing krukkerne. det ville tørre dem for hurtig ud.

picture.php


picture.php


picture.php


og bud-head min ven:
picture.php


peace:tiphat:

icetoker
 
Top