What's new

Catch of the day

L

lalandia

A lil for the day and a lil for the night

IMG_3024.jpg


peez
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Tak skæbne NellaK

Hold da op,det ligner rugbrød ala Kondikarl,har du selv lavet det ?

ser rart ud ihvertfald,de har tilbud på Canon 1ooo forresten til 2500,men tja,de har osse en Nikon på tilbud,offtopic ja undskyld go ryger NellaK
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Det driller,så klikker man baglæns,men så tekst væk : ( nå ommer.

picture.php

prøver igen
hold da op : ) : ) den er go Eroc x DP x Deep chunk ja den sad....må være DC der gør det ? hmm
picture.php

Det en rigtig Tobaksbøtte,den er fra Lolland og kan ses på teksten.Inde i låget er der en skumgummipude,som skal være med til og holde på fugten og den er gammel men Go.Samme blå lasurfarve,som er på de Hollandske fliser,den er nemlig derfra,skrev bare forkert,det minder om hinanden : ) nå den virker og har sin helt egen smag en anelse syrlig i det.Av den god
Tak : ) ordknap
picture.php

Havde jeg skulle navngive den,hed den Tak for I aften,kun røget en halv pind,lige så godt som skunk,intet der
picture.php
 
N

NellaK

LOOOOL easy Lolland or Holland ho cares, Imo its the same :) Men er vild med den lille Beholder for det er det den er, ingen bøtte :)
Anyways da jeg købte mit gamle hus rev jeg køkken ned og tapetet under 3-4 lag andet tapet var det fedeste gamle "Hollandsk kakkel" tapet med kaffe kværn,mølle og blomster kunne ikke tage det gamle tapet af alle steder så kunne desværre ikke bruge det , det var sku ellers smukt og sådan tapet kan man fanme ikke lave længere ....

Anyways det ikke hjemmelavet hash min ven eller jo det er det egentlig men det ikke mig der har lavet det , Det er border hash Pollen og en slaske
 
L

lalandia

Ja ja mester..Holland/Lolland..Den eneste forskel er at de har coffieshops, mens vi må nøjes med basun Bertas caffeteria med pølsemix med roetoppe

peez out there
 

Mr Squizy

Active member
NellaK, ka' du godt li' smagen af Chronic ??
Ellers nice billeder fra jer alle. Lidt misundelig blir' man sgu nogle gange ;-)
Her er lidt af gårdagens ryger:
picture.php

Misty skunk og lidt ryst derfra.
picture.php

Rysten efter et lille klem :dance013:
picture.php

& godnat White Russian BHO !
 
N

NellaK

Ja det er fin røg , udemærket ikke en vinder men helt sikkert en man godt kan ryge uden at skamme sig
 

Mr Squizy

Active member
Den ser også dejlig rar ud for halsen efter lidt blad plukning ! Den chonic jeg smagte i sin tid ga' en dejlig high, men var slet ikke behagelig at ryge :-(

Lidt Norhern Light #5
picture.php
 
N

NellaK

Hvis de havde pillet flere blade af den chronic var der intet at ryge hehe så kompakt var den ikke men en high effect vil jeg give dig helt ret i....vi kan ikke de dine pics m8 du skal gøre dit album offentlig eller ivitere os som ven måske
 

Mr Squizy

Active member
hehe, Ja kan godt se at den er ret fluffy i det, men lækker ser den ud !
Hjalp det på billederne nu ??
Regner stærkt med at få lidt g13/haze senere i dag eller i morgen... Så skal jeg nok lige smide lidt billeder op !
Har desværre ikke et ordentligt cam :-( Så de er altíd bare taget med mobil telefon.


EDIT: Ville ønske at jeg kunne give jer makro billeder... Denne her skunk er simpelthen bare en vinder i alt !!
picture.php

picture.php


Fred på jorden
 
N

NellaK

Muuums god skunk ...

Basic Banana Dog :cathug:







Its have a very very strong taste,potens and smell ...This is stroooong shit u love it or hate the taste but the potens o will like.

And another dawg creation of mine :jump:
 
N

NellaK

its not mold m8 well it was not mold lol its spider web ...i forgot this branch behind a door lol so some spider web on it...plz let me belive so ;)
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Oh shit NellaK

I se it to ( : the Mold,not god for you to smoke

ahhhh det gas,nej mener,det kan blive til hash-nå god hund og gode Buds,Lørdag lad os dog blive skæve-har Lørdagsslik,som har ligget i 14 dage og avfordenoghvordensad og forsinket julegaver-ah det en god dag idag

Så bare ryg det NellaK he he sød hund iøvrigt.Bananhund hm
 
Top