What's new

Brokkassen

GDK

High Class Grass
Veteran
De digitale er slet ikke stabile nok endnu. Jeg holder mig til analog.

Stay Safe
 

Ludo

Member
tak for repons..........jeg er da lidt træt af at ha investeret i 3 nye lumatech.....jeg er skam glad nok for dem, men 10-15% er jo også værd at have med i overvejelserne...........food for thought......men tak igen for svarene på mit 'brok'....hehe......:abduct:må lyset skinne kraftigt i jeres grow.......!!!!!
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
En mild omgang nattefrost skader ikke planten.
Køligere temperatur kombineret med lavere luftfugtighed bremser mugudviklingen i mange sent blomstrende sorter. Men på denne årstid skal man helst følge budsene hver dag. Og evt høste dele af planten.
Der er ikke megen vækst/maturing når temperaturen er så lav.
Men mulighed for et godt billede når nattefrosten har bidt


P :smoke:
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Jeg har sjældent brug for at brokke mig over folk eller fæ....og slet ikke over Canna-guderne.

Men lige nu har jeg altså brug for at brokke mig.

Vores to dejlige hunde har forladt os pga alvorlige sygdomme med kun 1½ måneds mellemrum. Øv øv øv øv øv øv

picture.php




P :smoke:
 
L

lalandia

Sq lort paddi..har selv lige måtte aflive en af vores. Det er aldrig sjovt
 
S

SelfCatering

Yep, jeg måtte også af med en tidligere på året ..To oven i hinanden må være et hårdt slag, Føler med jer . . Os dig lala :)
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Tak gode venner :)

Jeg ved, at I ved, at det er slemt. Første gang for mig. :cry:



Vi mødte vores nye fantastiske chef-vagt forleden dag.
Hun er snart klar til at stå på egne ben - vi glæder os til hun flytter ind :cool:

picture.php





picture.php





picture.php



P :smoke:
 
L

lalandia

Så er jeg sq nød til at brokke mig.....Nu skal vi spare på kulturen..alt i mens at de skide c4 tog har kostet os danskere flere milliarder. Den gang jeg var murermester fik jeg sq kun mine penge, hvis den opgave jeg lavede var i orden når der var afleverings forretning. Jeg harmes over den blødsødenhed som de skiftende regeringer har udvist. EU fucker lort igen igen.

Og den skide finanskrise som de påstår vi har..hvem fanden har skabt den...Mig? på førtidspension..Åbentbart...jeg skal da i hvertilfælde betale for det. Men hvad fanden, måske er det bare mig der ryger for meget..Jeg burde da kunne indse, at når de rige leger med deres penge, og det så går galt, jamen så skal vi da alle stå i samme båd.

Conspiracy eller ej...Finanskrisen er en opfindelse der var nødvændig for at få arbejderklassen ned på et plan, hvor de er næmmere at håndterer så de dyre drenge stadig kan lege videre på andres bekostning...og ikke en skid andet.

Ja jeg ved det...lala er sur idag

- in peace
 

FatcatInc

Member
Så er jeg sq nød til at brokke mig.....Nu skal vi spare på kulturen..alt i mens at de skide c4 tog har kostet os danskere flere milliarder. Den gang jeg var murermester fik jeg sq kun mine penge, hvis den opgave jeg lavede var i orden når der var afleverings forretning. Jeg harmes over den blødsødenhed som de skiftende regeringer har udvist. EU fucker lort igen igen.

Og den skide finanskrise som de påstår vi har..hvem fanden har skabt den...Mig? på førtidspension..Åbentbart...jeg skal da i hvertilfælde betale for det. Men hvad fanden, måske er det bare mig der ryger for meget..Jeg burde da kunne indse, at når de rige leger med deres penge, og det så går galt, jamen så skal vi da alle stå i samme båd.

Conspiracy eller ej...Finanskrisen er en opfindelse der var nødvændig for at få arbejderklassen ned på et plan, hvor de er næmmere at håndterer så de dyre drenge stadig kan lege videre på andres bekostning...og ikke en skid andet.

Ja jeg ved det...lala er sur idag

- in peace


Ingen tvivl om at konkurs rytterne har en stor del af finanskrisen. Det er har lukket en del banke efterhånden udelukkende pga. dem.
Er total uforståelig over at enkle personer kan låne adskellige millarder af kroner i adskellige banker. Var der ikk en enkel person der havde et lån på 1 eller flere mia. kr i Max Banken?

Det er desværre lovgivning, det er sindssygt nemt at lave samme stun hvis man havde samvitigheden til det.

At EU er skyld i en del problemer, kan vi blive helt enige om. Lad os komme ud af det kulsejlede projekt. Føj for helvede :moon:
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Det sgu ikke en finanskrise-det en gældskrise og bestemt ikke skabt af de "rige" men netop fordi de,som ikke har penge nok til at indgå i Eu borgen skal have hjælpepakker og gældsfraskrives.Der er osse massere af førstgangskøbere,der køber hus og skal låne i huset til op over ørerne og alt det ypperste skal indgå med det samme og helst to biler-en mister job-eller man går fra hinanden af og en står alene med det helle pludseligt og det,må vi alle osse betale for i sidste ende-selv om jeg osse er på førtidspension..
Hvornår er man "rig" rig på kontanter eller likviditeter såsom hus-biler-både osv osv-som alligevel er til låns ..hvis ikke der var nogen der ville forsøge på og blive "rige",så gik udviklingen helt i stå..blot et eksempel-mærsk mc.kini og et hav af ander direktører,har skabt arbejdspladser i deres forsøg på og blive "rige"....tror sgu ikke på de har det nemmere eller sjovere end os..nu må Baron Otto Redstoft sætte store tunge jernporte op,for ikke få stjålet inventar.Så kan King ikke komme ud og gå aftenstur..men uck det..

Vi er så små,at vi ikke har råd til stå udenfor EU-det ville skade vores export ganske enkelt-tror jeg altså.Synes slet ikke EU skulle været opstået-minder mig om frimurerlogen i pæn figur dog.Ja DSB det en fadæse uden lige-så vil de lave betalingsring-folk ud af byerne-eller betale dyrt,for komme på job ? eller over i offenlig transport,der kører af helvede til..nej det ikke altid logik der trykker dem fladfodet....
Gid de alle så i det mindste talte,som hende Simon Emil ramitzbøl-pænt sjov og høre på.stemme lige som sangen-hvem vil ha en rød ballon.
Op med humøret Lolli-vi kan ikke gøre noget ved det alligevel.."De" meget klogere end os.
Fred være med "Dem"
 

Latest posts

Latest posts

Top