What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

bonsai-forsøg

blackone

Active member
Veteran
Maxe-Igen said:
jo jo Deus.. der skal nok komme en 7g ud af den haha

8adsizs.jpg
Hvis den bare havde fået en uges veg til at komme sig tror jeg det havde set meget anderledes ud:) Men spændende forsøg.
 

blackone

Active member
Veteran
Cannabis er jo en sejlivet plante - så længe der er levedygtige småskud på en gren skal de nok finde ud af at skyde:)
 
M

Maxe-Igen

ok Brightshadow.. et par nærbilleder selvom jeg ikk er meget for det fra planter der ikk har haft et optimalt livsforløb... allesammen blege jeps pga. nytårs-svigt :D

den lille PB fra før
2kftpj.jpg


DC x ukendt skunk
of3djn.jpg


Sensi Star
65o194.jpg


Lemon Thai
10fc4us.jpg
 
M

Maxe-Igen

blackone > ja men ikk ren citron.. mere ovre i citron-rengøringsmidler. Bliver spændende i næste omgang med lidt flere planter der giver et bredere indtryk af smag/duft/potens.

eb > er bange for det bliver i en anden tråd. De planter jeg har vist her ryger sandsynligvis snart pga. pladsmangel i blomsterrummet.
 
Top