What's new

ULKOKASVATUSMUISTIO-08

N

nollatoleranssi

Underground said:
Hyvinhän nuo näytti kukkivan. Parempana kesänä olis varmaan tullut aika hyvin.
Joo, oli just uutisissakin että auringonpaistetta ollut paikoittain alle puolet normaali elokuun keskiarvosta
:badday:
tule käymään ug maistiaisilla jos tännepäi eksyt :rasta:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
JOo hienoja palloja :)

Siellä on Kanadan indikat sisällä. Aika saman näkösiä/samassa vaiheessa kun nolliksen ersb. Oli aika kuumottava autoreissu ku ne pilkisteli ikkunasta melkeen ulos, mut toisaalta oli jo niin pimiä ettei siitä niin väliä jollei poliisi ois pysäyttäny.. Eikä pysäyttäny :smile: Muutamat spider mitetkin bongasin vaikka aluksi luulin että kylmä/kostea ois ne pitäny poissa. Vaan pitää vähän kastella ja myrkyttää niin eiköhän ne saa pysymään aisoissa. Mikä on muuten spider mite suomeksi?
 

Siberian

Member
Perus vihannespunkki...Itte oon ollu huomaavinani että snadi, kurissa pysyvä kanta itseasiassa antaa hampulle lisää potkua.

Tai noh...snadi ja kurissa pysyvä..paskat...en vaan saanu niitä hävitettyä.:bashhead:

Mut noin niiku periaatteessa korkee kosteus ja mahdollisimman viilee->ei o punkeilla hauskaa.
Voi tosin olla että ^^tapauksessa ovat aikas hyvin tänä kesänä karaistuneet kestämään kumpaakin..
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ Hehe yks toinen kamu tuossa sanos että tulee paremman makusta hatsia jos on vähän punkkeja kasvissa :smile: Tiä sitten onko huhuja vaan.. Toisaalta mulla on kerran ollu niitä sillein enemmän ja se oli kyllä maukas planttu :smile:

On niitä vittumainen kyllä tappaa kukkivista plantuista kun ei oikein suihkutellakaan voi..
 

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
BadTicket said:
^ Hehe yks toinen kamu tuossa sanos että tulee paremman makusta hatsia jos on vähän punkkeja kasvissa :smile: Tiä sitten onko huhuja vaan.. Toisaalta mulla on kerran ollu niitä sillein enemmän ja se oli kyllä maukas planttu :smile:

On niitä vittumainen kyllä tappaa kukkivista plantuista kun ei oikein suihkutellakaan voi..

Jos kuku alussa ja kasvit sisuksissa, eikä ole kuin kukinnonalut, niin tehokkain tapa + 100 % orgaaninen on laittaa kasvit suihkun alle, lähtee kaikki kehitysasteet aikuisista muniin..

Se + proper ilmastointi & biozonen 3 eri ilman- & bakteerien etc. puhdistustekniikkaa käyttävä ilmanpuhdistin, ni pysyy punkit & homeet poissa;)

TIP: Teille biozonen jo omistaville, jolla punkki ongelmia, niin sijoittakaapa laite kasvatustilaan vaikka 18,tai 24 t päälle niin lähtee punkit :wink:

Tässä jotain stash macroja :D

White AKA Triangle x NL x Leopard Kush x Pure Kush :yummy:














Destroyer..


 
Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jou Herbie. Näin olen juuri tehnyt. Kahtena päivänä suihkutellu plantut suihkussa ja muutenkin oon suihkupullolla antanu enemmän vettä ku laki sallii.. Eikä niitä paljoa oo näkynykkään enää.. Ja tommosen pienimuotoisen infektion saa pysymään aisoissa kyllä kukkivissa plantuissakin pyyhkimällä ja kiroilemalla :smile:
Tietty hommaa siitä tulee, mut semmosta se on..

Hienoja kuvia btw. Hartsista mmmmm-mmm :joint:
 

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Mullahan meni tää ulkokasvatuskesä ihan penkin alle. Yhellä spotilla liian kostea maaperä monsuunikesälle, etanat söi 3 spottia, yks oli löydetty ja viimesen paikan big thc:t homehtui jo pari viikkoa sitten.

Sain sentään pelastettua yhden royal danen hukkumiselta reilu kk sitten. Juurruttuaan suorastaan räjähti kasvuun ja kukintaan vaikka oli niiiin surkean näköinen lehdetön varpu kun se meille tuotiin.






Niin, ei muuten lehtien perusteella indicaksi arvaisi. Olisiko chitral geeneillä osuutta asiaan vai löytyykö kenties ruderaalista sukupuusta..
 
Last edited:
P

perakko

jäikös kellään nyt kesältä minkäänlaista ulkopölyä talteen? meikä otti yhen pehkuruder piston tulemaan sisälle ja voisi oikeastaan siementää sen kun en jaksanu vegettää sitä kovinkaan isoks ja tuolla tuo jo kukkii... ottasin mielellään vastaan jotain pölyä jos joltakulta löytyy, yv?

viikon päästä olen itse menossa sadonkorjuuhun tonne pohjoseen ja saapa nähdä mitä siellä on tapahtunut, nyt on yli kuukaus siitä kun olen ulkokasvit viimeks nähnyt... toivotaan parasta...
 
P

perakko

ystäväni kävi tarkistamassa mestat ja sai jopa parit kuvat messiin. hyvältä näyttää nyt kun vaan pysysivät turvassa viimeset päivät! :bow:






ps. mikä on toi violetti ihanuus! tuntemattomista siiduista tullut ja toivottavasti siementynyt! mitenkähän meikä olevinaan nukkuu nämä viimeset yöt...
 
Last edited:
P

perakko

kyllä niissä pitäs olla. alkusyksystä hieroin urkkien esikukinnoista irtoamaa pölyä heti ensimmäisiin karvoihin kaikkiin kasveihin missä niitä missä niitä jo oli. sen jälkeen on luonto johtanut showta, mutta luulisin että tuo iso urkki tossa vasemmassa alakuvassa on hoitanut hommansa...
 

Stombe

Active member
Ulkokasvatus on tältä vuodelta loppu, ollu jo viikon mun osalta, tässä vielä kuva viimeisestä pikkuisesta GOD-M07 joka ei ihan kerenny kukkia loppuun. Satoa tuli yhteensä semmoinen 40g kugua kun laskee kaikki 4 kasvia yhteen (ehkä vähän hätäisesti trimmattuna) mut oon ihan tyytyväinen jos miettii miten paskat kelit ollu ja miten vähän vaivaa oon nähny näiden eteen.





Tänään onkin sit aika laittaa 600 käyntiin sekä tehdä multa / kookos sekoitukset valmiit ja siirtää 4pv vanhat CH9 Jack budit ja Green budit uuteen kotiin. Pistän jotain kuvantynkää ku oon valmis.

Fin420:


 

Yellowmoon

Active member
Täälläkin on ulkojutut ohi. Lopulta satoa tuli parista RD:stä, joku 30g nukkaista pudia. Aurinko ei vaan kunnolla näyttäytyny tänä kesänä joten tällä "setupilla" sato on mitä on. Ak47 x lr2 tuli muhkeat pari pesällistä. RD pärjää todella hyvin pohjoisempanakin ja sitkeää on, jos olisin kylvänyt kaikki pavut olis varmasti kivat niittopuuhat tiedossa,





 
Last edited:

SovietFinland

Active member
(Lowryder x Stuporsonic) x Stuporsonic IX3 tuotti jonkin verran ulkokukkaa ja siemeniä heikosta kesästä huolimatta. Risteytys saisi vain olla nopeampikasvuisempi niin ehtisi tuottamaan enemmänkin satoa kesässä. Onneksi kukinnoista sentään löytyy ihan kivasti potkua.


 
Last edited:
P

perakko

täälläkin sadonkorjuut suoritettu onnistuneesti. pienemmillä spoteilla oli jänikset pitäneet hauskaa vielä loppusyksystä mutta ainoastaan olivat syöneet noita huonommin edistyviä kasveja.

pääspotti säästyi kokonaan ja tuotti ihan kivasti budia sekä siementä. tarkemman inventaarion näkee kuhan on saanu kaiken kuivaks, mutta kypsää siementä tuli sadoittain. pari kuvaa vielä myöhemmin...

onnea kaikille ensi vuodelle, toivottavasti saadaan parempaa keliä!
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
great stuff dudes! love these, what are they?
24226IMG_9041.jpg
 
P

perakko

hi esbe!

those are my Pehkuruder f2´s (a cross made by finnish grower). the cross is Pekin Pehku which is, could i say oldskool finnish outdoorstrain consisting mainly jeppis pearl crossed to doubleruder male (ruderalis indica x lowryder).

got a nice harvest of f3 seeds along with some slightly raw bud. these could do great in the nordic summer, on a little better year!

i'll drop a few more pics and words later, gotta get back home now...
 

Siberian

Member
Jeppis Pearl = Jeppis Girl x Early Pearl

Jeppis Girl = Haze / Ruderalis / unknown / Early Girl

Very impressive job Perakko...

Oot sä nyt Hämees?
 

Latest posts

Latest posts

Top