What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Ulkokasvatus 2014

Homeen takia oli pakko käydä pari main colaa hakemassa, tässä niistä parempi. :comfort:

0vwc5xn.jpg
 

johnny depp

Member
Tänään kaatu tää yks... vähäsen piti heittää pois homeen takia mutta tulipahan jotakin
tumblr_nbwjdqqNjg1tqof7go1_1280.jpg

...kuvan pikselimössö tosin näyttää niinku koko kasvi olis homeessa
 

afgan11

Active member
Voi jummijammi pojat ja tytöt, nätin näköistä patukkaa taas valmistunut. Iloa silmille nämä syyskuun kuvat. Nauttikaa sadosta! :tiphat:
 

Robertson228

Active member
Onnea kaikille :D nauttikaa sadosta! Ens vuonna pitäis kyllä saada jostain typhoon siiduja, olis kiva kasvattaa typhoonia ens kesällä!
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ei niitä siemenkauppoja/vaihtareita/lahjoituksia tänä voorumin kautta. Noille hommille on omansa, ask around ;)
 

Robertson228

Active member
Okej BT. Voiko joku sanoa miks mä oon löytäny 2 ruskeita siemeniä mun Auto Kalashnikovan budista? Tähän asti olen vain löytäny kaksi ja ei ole lähellekkään jokaises budis siemen, olen kyllä kattonu vähän mut vain löytäny kaksi. Voinko kasvattaa nämä 2 siemenet jotka oli kalashnikovan budis?
 

afgan11

Active member
Okej BT. Voiko joku sanoa miks mä oon löytäny 2 ruskeita siemeniä mun Auto Kalashnikovan budista? Tähän asti olen vain löytäny kaksi ja ei ole lähellekkään jokaises budis siemen, olen kyllä kattonu vähän mut vain löytäny kaksi. Voinko kasvattaa nämä 2 siemenet jotka oli kalashnikovan budis?

Vahinko pölytys jäbän sormista tai jostain, tai sit vaan mehiläiset / tuuli kuljettanut. Jos muutama siemen vaan, niin en olis huolissaan. varsinkin femmatut siemenet green houselta on meikäläisellä tehny noita siemeniä aina sen 1-3 kpl / planttu.
Laita ens kesänä pihalle kasvamaan, tai talveksi sisälle.

back2topic:
Tulevana viikonloppuna kaatuu puskat. Yöllä oli vielä 13 astetta, vaan ensiviikko näyttää jo heikolta.
 
Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Selffi siementä veikkaisin, niitä aina tuppaa tulemaan pari, varsinkin isommissa puskissa. Joku selviytymisvietti tjsp, luonto keksii keinot. Kyllä niitä voi kasvattaa, aika usein niistä tulee eukkoja, mutta yleensä potenssi ei ole äiskiensä tasolla.. Saattaa jopa tulla ihan kenkäheinää, vaikka hyvältä näyttäskin. Voi tuo afgaanin ehdottamakin olla totta, mutta veikkaisin tuota selffausta.
 

Robertson228

Active member
Ok, kiitos kiitos nopeesta vastauksesta. Mä säästän ne siemenet jotka löydän ja yritän kasvattaa ne ulkona ens kesänä. :)
 

afgan11

Active member
Joo earlyissä tuntuu olevan tuota selviytymisviettiä,siemeniä löytyy jostakin enempi, jostaki vähempi.

Tuli käytyä osa earlyistä korjaamassa pois, vielä on planttuja ulkosalla, tällä viikolla hakea veks.

Tässäpä saarispotin antia 21.9.2014

,


1.) kuvassa jänöjussi tai joku pirulainen oli vetässy DR Peruvianin naamariin, toivottavasti pärähti :tiphat:
Pari viikkoa pitempään sais syksy jatkua, vaan näillä mennään mitä on annettu. Positiivista oli se, ettei hometta löytynyt näistä mistään.
4.) kuvassa pari itkutikkua (EWS x Typhoon) x DR
 
Last edited:

Tuco Ramirez

Active member
Komeeta tuuttia näyttää tulevan! Mitäs Afganilla on tuossa koivun runkojen vieressä nuo kaks?

Kyllä tää kesä alkaa mullakin olee pikkuhiljaa taputeltu. Tänään alko jo veto hippasen loppua eikä olis millään viittinyt lähtee mettään enää töiden jälkeen. Pakko se kuitenkin oli ja kävin hakee viimosesta kasvista 30% jo pois kylmien ilmojen ja sateen pelossa. Loput seuraa sit tiputellen parin viikon sisällä.

fin x, viimeinen kuva kokonaisena.
SpOLcmk.jpg

SpOLcmk.jpg


fin x, haju on justiin ku kuusen pihkalla
upD6FAz.jpg


En tiiä saatana enää kuinka nää kuvat saa suoraan. Kääntäkää päätä. :biggrin:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Vähän jäi myöhäseks tuo FINXi täälläkin, tokkopa sitä enää tulee laitettua. Kiitos Tuxulle testeistä ja fotoista, toivottavasti siitä jotaan polttoa irtoo. Rasvoja ja/tai hassiksia ainakin. :tiphat:
 

Tuco Ramirez

Active member
Vähän jäi myöhäseks tuo FINXi täälläkin, tokkopa sitä enää tulee laitettua. Kiitos Tuxulle testeistä ja fotoista, toivottavasti siitä jotaan polttoa irtoo. Rasvoja ja/tai hassiksia ainakin. :tiphat:

Kiitoksia vaan itelles! Itseasiassa muuten ajattelin ihan poltoks suurimman osan säästää tästä ja pistetään noita muita sitten voiksi. Hyväähän tää on!:bandit: Vois vaikka piruuttain laittaa ens vuonnakin pari, vähän se on myöhäinen mut kyllä tuosta yhdestäkin mukavasti toimivaa satoa tuli.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Juu, phenovaihtelua oli niissä emoissakin aika reilusti. Kaippa tuota vois johonkin autoon vielä krossailla, jos tulis vähän nopsampi ja läskimpi.
 

afgan11

Active member
Komeeta tuuttia näyttää tulevan! Mitäs Afganilla on tuossa koivun runkojen vieressä nuo kaks?

Royal Nepal f4:sta ne on, huomaa kyllä tuossakin fenovaihtelun.
Toinen haisee pihkamaisen männylle ja sativaisemman näkönen makealle kissanpissalle. Jännä nähdä miten poltossa eroavat. Butteriksi suurin osa meneepi.
 

yotonyo

Member
Aikani olen ulkona kasvattanut eri lajikkeita. Tänä kesänä uusi (STA) autolajike erottui vastustuskykyisempänä homeelle, kuin edellisinä kesinä kasvaneet eri lajin edustajat. STA:sta kasvoi selvästi kaksi eri fenoa. Toinen matalampi indica ja toinen sativamaisempi. Johtuen ymmärtettävästi siistä, että sativa on `ulkomainen` tulokas. Vastustuskyky homeelle ei ollut verrattavissa kotiutuneempaan indica-fenoon. Short term amnesian resistanssi homeelle oli kuitenkin yllättävä. Ottaen huomioon että kasvissa on sativapohjaa taustalla! Valmistumisajassa on jo lupaus pirtsakammasta poltosta. About 3kk siemenestä siemennettyyn kaatoon. Ei jummijammia niin paljon. Tämän pohjalta on hyvä lähteä ensikesälle hankittuja AF-hazen siemeniä miksaamaan STA:n sativafenoon.

Tulikko muille selvästi homeelle vastustuskykyisempiä (sativamaisempia)autoja tänä kesänä spoteilta vastaan?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ainoot autot mitkä mun mielestä on aivan paskoja homeenkestolta, on LR#1, joka muutenkin on aika onneten lajike, ja alkuperäinen Sour60. Muuten niin kyllä suurin osa autoista valmistuu ennen homeiden valtakauden alkua. Noi auto hazet on tietty luku erikseen, kun tuppaa se gugu venymään. AAK tuppaa olemaan semmonen, ettei oikein ikinä valmistu, mut muuten aika kivuttomasti noitten autojen kanssa on menny. STA on ihan kiva juu, oli 2012 sadekesänä pari planttua, ja muistaakseni ei homeita paljoa näkynyt. Molemmat oli aika puskasia indikamaisia :)
 
Eilen tuli käytyä hakemassa kolme kasvia parempaan talteen. Sää oli lievästi sanottuna kammoittava. :biggrin: Yksi oli säästynyt kiitettävästi homeilta ja pistänyt vielä parhaat päälle syksyn kunniaksi.

SlpYtvt.jpg



Ja juuri äsken tuli käytyä katsomassa kesäkuun viimeisenä päivänä testiksi istutettua omaa AF -risteytystä. Hyvin näytti jakselevan, mutta tokkopa valmiiksi kerkeää. Ensi vuonna aikaisempaan maihin. :comfort:

AccCjA4.jpg


wZ9btrx.jpg
 
Top