What's new

toker er tilbage

Deus

Member
griner nok blad :p Det skulle jo efter sigende være misfostrene, der er de bedste ;)
Anyways, ser sku godt og grønt ud :D
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
ja det skete osse sidste gang jeg dyrkede Kali Haze.....må være noget genetisk noget.
 
K

kallenavndk

Killing Fields:
picture.php


picture.php


picture.php


picture.php




Funky Dwarf:
picture.php

picture.php


CCC
picture.php


picture.php


picture.php


Kali Haze:
picture.php


fedt med ekstra finger på....
picture.php


picture.php


jeg er ikke helt sikker på hvad jeg blomstrer men jeg kunne godt finde på at blomstre 2 x KF 1 x CCC og 1 x KH og så måske en FD utoppet i midten....hvordan lyder det?

hilsen
tom

Love it m8 Big up :yeahthats
Max griner med den Fuck finger hhehehee

Amnezia Haze x sweettooth#3
Regner med vi kunne ryge hende til film projektet :D

AmneziaHazejpg1.jpg


AmneziaHaze-1.jpg
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hej..det går fremad med dem. Jeg skal ompotte i dag og tager nye billeder...

Mmmm ser godt ud kalle.....jeg glæder mig!!

tom
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Så blev der ompottet (endlig..hehe) 2 x KF, 1 x CCC og 1 x kali haze + 2 funky dwarf som jeg blomster som "single cola" plant i midten af de 4 store(de er stadig i 3 liter)

Så nu er det ca en uge mere med (250w mh)18/6 og så over til 400w HPS (digi)12/12.

Jeg prøver også 2 nye produkter denne gang, begge fra AN. De er Carbo Load og Mother nature tea bloom.....

Jeg tog billeder dagen efter at jeg ompottede så de hanger lidt med bladene(de er sur på far..hehe)

Overview:
picture.php


Killing Fields (t.v.) og Kali Haze(t.h.)
picture.php


KH
picture.php


Funky Dwarf
picture.php


Ompotting "Icetoker" style
picture.php




Og til sidst mine fine HB tøser.......(thanks oldie;-)

picture.php



picture.php



Hilsen
tom
 
L

lalandia

Glæder mig rigtig meget til budpics...Det kan da kun blive for godt

:joint:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hehe tak drenge....

dag 3 eller 4 i blomst:
De fik lige et lille bad før sovetid(med lidt alge-mix og fish-mix)


Chocolate ChemD Chunk


Kali Haze


Killing Fields og en lille ven







...og en lidt større ven!!!


Hilsen
tom
 
Hva' tramper du ikke lige på din større ven der, hønen skulle vel ik være offer i den her case.


Flotte planter tom, men tror først jeg dukker op i tråden later når tøserne er begyndt at lave større buds ;) Go'stil og kør på vender tilbage til tråden om 4 weeks ;D
 
K

kallenavndk

Alle levende væsner har ret til at være lykkelige ...Guds fred hehehe xD.......Den C C C er da alt for nice m8 glæder mig til at høre en report og den er alt for lækker at lave nogen frø på :D
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hehe ja den store ven var fjernet fra skabet men vogter værkstedet i staden for. Ja jeg glæder mig også til at se hvad den kan kalle, har du måske noget spændende pollen til at bestøve en enkelt gren?:woohoo:
 
K

kallenavndk

Hehe ja den store ven var fjernet fra skabet men vogter værkstedet i staden for. Ja jeg glæder mig også til at se hvad den kan kalle, har du måske noget spændende pollen til at bestøve en enkelt gren?:woohoo:

Ja har lige sat en Basic kush x Banana kush til side men han er sku nok død nu..derud over ser det ud til en af mine jane does er en john doe...det er enten Amnezia Haze x Boggle gum eller Kalichacra x ww/ssh men det burde jeg få hjælp af avlerne til at hitte ud af ...ellers pt har jeg desværre ikke andet ...Jeg har selv bestøvet min Chemdog med B B Kush inden jeg satte ham væk så Slumdawg have been born :) ellers for jeg måske en ak47 ,og cores 008 han snart og sætter nok også Purple bastard x boggelgum igang men har en Swazi x Destroyer jeg også er lidt lun på at starte og snowdog eller Powerplant x Destroyer men dam it jeg ved det ikke hehe og pladsen osv jeg bliver nød til at bygge noget stort :D men der går et par uger endnu før jeg ved det... ....ellers har du da mange meget lækre gener selv m8 er der ingen hanner der ?
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hehe...helt i orden ven. Jo jeg har faktisk en CCC han som jeg kunne godt tvinge til til lidt kneb ude i udestuen......men sikker nogen spændende strains du har nævnt der..nam nam.

Jeg har bundet lidt ned i skabet.......nu begynder det at ligne noget de er på dag 11 12/12











snip snip..




Hilsen
tom
 
L

Ludo

hey hey..........er du nu igang med at prøve at sprænge skabet igen..........he he
Ser mega nice ud........!!! Glæder mig til at se de kommende uger hvad tøserne laver af fine blomster..........go karma herfra!!!!!
 
Top