What's new

toker er tilbage

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Nu er jeg tilbage og skal i gang med mit hobby :jump:

Kjæft jeg er glad at være igang igen....og glad at se hvor aktive i er herinde!!!!!!!! sweet.

mvh
tom

whish i had some of this......nå så er det at gå i gang med at lave det
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Tak mine venner...

Det er dejlig at være tilbage på banen........the high lane!!!!

Tom
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Tak cdd og flash. Det bliver nok en ommer med herijuana og killing fields. Nu må vi se hvis ik jeg kan få fat i den sativa kf. :) Nu skal jeg dog i gang med at se hvad er interessant på nettet af frø, jeg har jo ikke været online siden i juni....øvvv

hilsen
tom
 

Deus

Member
Ah velkommen tilbage på banen igen toker :D
Er selv i gang med en omgang KF, fra satyr drengen af :) Kan lige opdatere lidt senere med en omgang billeder og status.
 

Smeden

Active member
Du har været savnet m8.

Du kan jo "kig forbi" hvis du, som du... skrev i #1.

Mi casa su casa (eller noget) hehe

Fedt at du er "back on track"
 

satyr

Member
Hej igen Toker........længe siden.....Har ledt efter din gamle tråd for at se lidt på hvordan den ektrempotente K F så ud, men der censureres jo en del her på icmag så den er nok væk nu...

Jeg har selv en # 7 eller #8 igang den amme som deus, men jeg har en anden en med små ekstremt hårde buds der sejler i harpiks, men ellers er meget sativa agtig at se på.... kan du vise et billede af din superpotente model ?
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
ja jeg skal lige søge efter dem dahjemme. Sidder nu op i skolen og laver project. Ja den havde små hårde buds den der som var røde i farven.



hov fandt lige en....



og en mere

og tusind tak for velkomsten. Its good to be back :jump:
 
Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Og jeg kommer garanteret på besøg snart smeden.......det er alt for langt siden sidst!!
 

Dhor

Member
Hey Toker.. Fede tråde du har haft kørende førhen. Har altid fulgt med. Så fyr bare løs med picsne igen ;)
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Tak D. Det er godt nok ikke særlig meget til at fotografere lige nu men det kommer. Jeg er bare i gang med at spire nogen frø, herijuana og Killing Fields fra ****** seeds, Kali Haze fra white label og c.c.c (chocolate chemD Chunk) og Funky Dwarf fra Karma Genetics. De ligger bare i jiffy´s og hygger under et lystoffrør og vernter efter 250w HPI(MH).

have a nice one
tom
 
K

kenned

Jeg ved det ikke helt, toker.
Jeg er heller ikke sikker på man må vise billleder af hans planter..

Hvorfor har du været væk så længe?

mvh
 
Top