What's new

Semmost ja Tämmöst

P0tChef

Member
Ite diggailin pätkästä vaikken Tsadia tunnekkaan. Even better under the influence. :smoke: Pidän elokuvia taiteena enkä ota teoksia niin vakavasti jossei syytä ole. Kotimaista elokuva tarjontaa kun katsoo tällä hetkellä niin kyllä tämä hakkaa monet tekeleet mennen tullen.

Pikku pikku smootheissa tässä kastelin huonekasveja ja etsiskelin substralpurnukasta talviannostusohjetta. Eipä sitä sieltä löytynyt mutta saimpahan naurut.

Substarl VitaPlus ainutlaatuisessa koostumuksessa on arvokkaita ravinteita sekä tärkeitä hivenaineita. Erityisen hivenravinneyhdistelmän ansiosta kasvit tuottavat satoa aiempaa nopeammin ja paremmin. Substral-kasviravinne edistää kasvua, antaa lehdille täyteläisen vihreän värin ja tuottaa kauniita kukkia.

Indeed

:shooty:
 
U

unthing

Susbtralista tuli mieleen et mitenkä näin spekuloiden toimisi sisä/ulkohommiin toi biolanin pk-syyslannoite?
 

Wnbgrower

New member
juliste.jpg

Luottomies on lyhytelokuva Janista 14 v., joka asuu lähiössä äitinsä kanssa. Hän päättää pyrkiä mukaan huumebisnekseen todistaakseen kovuutensa.
Pääosissa Niklas Lindblom, Juho Milonoff, Emil Reitala, Alex Tammela

Voikohan kyseistä pätkää katsoa netistä ? Tai ladata ?
 

P0tChef

Member
Ihan toimivaa shittii pitäs ton syyslannotteen olla ainaki ulkona, miksei sisälläkin. Helppo levittää ulos rakeisen koostumuksen vuoksi. Lannoite ei hetkessä imeydy maaperään.

Täs o kova pätkä. Ladattavissa sivuilta ilmaiseksi
http://www.korkeinoikeus.com/

Saiskos sedälle olla sieniä?

:abduct:
 

Pieturänni

Member
Mulla oli joskus toi viimenen noista ja muistaakseni kesti kyl kauemmin kuin 60 vrk...
Aktiivihiili tosin vei enimmät hajut mut kyllä toi sekoitti ne jäljellejääneet niin ettei ainakaan käytävä haissu ihan jamaicalle
 
M

McCloud

En tiedä noista kyllä mitään, mutta vuosi oli 2007 ja etsin kaltaisia hajunpoistajia ja tutkin kaikkia eri vempaimia..Päädyin Bio-zonen otsonaattoriin (pienimpään malliin) ja hyvin toimii vielä tänä päivänä..
Käytän pelkästään sitä kasvatusteltan sisällä kukitusaikana jos pitää päiväsaikaan olla kuumottamatta hajuja/ääniä..muuten siellä humisee UFO :wave:
En ymöskään tiedä voiko hajunpoistossa saada halpaa ja hyvää/toimivaa mutta toi otsonaattori oli silloin n. 200€..
 

StonedGolem

Member
En tiedä noista kyllä mitään, mutta vuosi oli 2007 ja etsin kaltaisia hajunpoistajia ja tutkin kaikkia eri vempaimia..Päädyin Bio-zonen otsonaattoriin (pienimpään malliin) ja hyvin toimii vielä tänä päivänä..
Käytän pelkästään sitä kasvatusteltan sisällä kukitusaikana jos pitää päiväsaikaan olla kuumottamatta hajuja/ääniä..muuten siellä humisee UFO :wave:
En ymöskään tiedä voiko hajunpoistossa saada halpaa ja hyvää/toimivaa mutta toi otsonaattori oli silloin n. 200€..

Ilmeisesti siis tuo joku Biozone 20? Oon täs koittanu katella, mutta toistaseks mitä on löytyny on reippaasti yli 200e :( Jos löytyis edes tasan kahteehunttii jostakin, niin vois kyl ostaa.

Pistähän vinkkiä, jos tiiät mistä löytyis!
 

prowler

Member
Ha! Ei jeesus! Tarttis tosiaan hommailla biozoneen uutta UV lamppua. Hinta: 70-120€?! Ei juman...

Tulis varmaan edullisemmaks hommata joku pien aktiivi + puhallin ku uus lamppu.

:D
 

StonedGolem

Member
http://www.aif.fi/images/pdf/Per_20.pdf <-Tossa se mun malli
http://www.aif.fi/?/biozone/C10/ <-Biozonen edustajien tiedot (myyjiä)

Mistä tilasit tuon? Ja noiden edustajien kauttako pystyy tilaamaan? Budjetti olis tosiaan sen 200e. Oon tässä muitakin merkkejä katellut, muttei viittis aivan sikaa säkissä ostaa, että sinänsä ennemmin joku tuommonen Biozonen masiina, kun niitä on kehuttu.

/EDIT: Ja sellanen tuli vielä mieleen, että mitenkähän tuollanen toimii esim. 60m2 kämpässä? Jos tuo laite on kasvatuskaapin vieressä, niin estääkö se niitä hajuja pääsemästä muihin huoneisiin vai puhdistaako se ne hajut ainoastaan siitä samasta huoneesta?

/EDIT #2: Kattelin viel et tuol on ihan saman hintasia nuo Personal 15 ja Personal 14ND, jotka nimensä perusteella luulis olevan heikompia suorituskyvyiltään, mutta kuitenki tiedoissa lukee, että ne puhdistaa ilmaa reippaasti isommalta alueelta ku tuo Personal 20. Hämmentävää...
 
M

McCloud

Mä ostin aikoinan peukusta omani, se että tuon UV-lampun pitäs vaihtaa niin ja niin usein on musta vähän vedätystä.
Mun vehje on pauhannut ties kuinka monta tuntia 3 vuoden ajan ja edelleen poistaa hajut.
En kyllä osaa tuosta neliömäärästä sanoa kun omakohtaiset kokemukset on vaatehuoneen sisällä pidettynä.
Ota yhteyttä myyjään ja kysy malleista lisää?
 

StonedGolem

Member
Mä ostin aikoinan peukusta omani, se että tuon UV-lampun pitäs vaihtaa niin ja niin usein on musta vähän vedätystä.
Mun vehje on pauhannut ties kuinka monta tuntia 3 vuoden ajan ja edelleen poistaa hajut.
En kyllä osaa tuosta neliömäärästä sanoa kun omakohtaiset kokemukset on vaatehuoneen sisällä pidettynä.
Ota yhteyttä myyjään ja kysy malleista lisää?

Njoo, selasin jo tuossa aiemmin noita sivuja, eikä löytyny ainootakaan email-osoitetta :D Käsittämätöntä! Lähetin sit palautetta ja kyselin saisko sellasen jostaki :)
 
M

McCloud

Tässä oon miettiny uuden ufon hommaamista, pitäis olla hiljanen ja teholtaan sopiva 400W HPS cooltube settiin..
Törmäsin näihin: http://www.head-nature.com/seite?wg=4036 Onko nää kanavapuhaltimia vai mitä?
Vois olla aika hiljanen ku kattelin että on kunnon vaahtomuovi eristeet sisällä..

EDIT. Hitto minkä hintasia:noway:
 

prowler

Member
Miä en noista tiiä mutta äänieristetty putki on kaiken aa ja oo. Ja itse kanavapuhaltimen voi kääriä jonkun peiton/pyyhkeen tjms sisään. Jos putkesta tuleva suhina häiritsee niin se ulostuloilma pitää vaan hajauttaa isommalle alalle niin loppuu vihellys. Sellanen klassinen suomalaisen kaupan Kanavapuhallin 2-nopeus 220/360 m3/h, hormi 125 mm hiljenee äänieristetyllä putkella todella siedettävälle tasolle.
 
L

Lapplandish

Tässä oon miettiny uuden ufon hommaamista, pitäis olla hiljanen ja teholtaan sopiva 400W HPS cooltube settiin..
Törmäsin näihin: http://www.head-nature.com/seite?wg=4036 Onko nää kanavapuhaltimia vai mitä?
Vois olla aika hiljanen ku kattelin että on kunnon vaahtomuovi eristeet sisällä..

EDIT. Hitto minkä hintasia:noway:

kanavapuhaltimia ovat.. nuo tehokkaammat toimivat vähän eri tekniikalla, mutta samanlailla ne kaikki kanaviin tulevat.. :)

Täältä voit käydä tsekkaamassa tarkemmin noiden statseja

Tuolta linkistä löytyy kaavioiden muodossa jokaiselle puhaltimelle tehot yms. tiedot.. hyvät sivut kun osaa etsiä!:D

taitavat nämä Ruckin tuotteet olla todella laadukkaita, ainakin omani on toiminut täydellisesti.. ;)

PS. Sen verran kannattaa muuten ottaa selvää ainakin että missä lämmössä nuo toimivat kun kerran olet ne cooltuben jatkoksi laittamassa.. säästyy ikäviltä yllätyksiltä.. :)
 
N

nukkumatti

:)
Kannattaa aina pistää ufo puhaltamaan kuumaa päin.. Ei tule ikäviä kulumia sitten. Eikä tarvii olla kiinnostunut vaikka olisi 4 1000sta rivissä! :D
 
M

McCloud

Miä en noista tiiä mutta äänieristetty putki on kaiken aa ja oo. Ja itse kanavapuhaltimen voi kääriä jonkun peiton/pyyhkeen tjms sisään. Jos putkesta tuleva suhina häiritsee niin se ulostuloilma pitää vaan hajauttaa isommalle alalle niin loppuu vihellys. Sellanen klassinen suomalaisen kaupan Kanavapuhallin 2-nopeus 220/360 m3/h, hormi 125 mm hiljenee äänieristetyllä putkella todella siedettävälle tasolle.

Joo kävin ostamassa sitä mutta sain vikan pätkän n. 2m yhteensä, ei se ihan riittänyt cooltuben molemmille puolille ja toinen onkin tavallista putkea, en kyllä huomannu eroa.Täytyy ostaa 2m lisää ja sit viel kokeilla tota kääryleen tekemistä jollain, ehkä myös kaivaa ne vaimennusohjeet foorumien kätköistä.
 
Top