What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Riva ei jaa siemeniä hamppumarssilla

C

Cannabal

On sillä paljon noita multinikkejä tuolla riva komikilla, nytkin vedättää kissacat ja ordo nimellä. Henkenä yleinen syyttely, ja trollivaino. Sairas yksilö, hoitoon vaan. Ihan säälittää jo tuo huomionkipeyden määrä.
Kattokaapa tyyliä pirruuttanne.
 
C

Cannabal

Ettei olisi vaan käynyt niin huonosti että riva olisi päässyt sinne ylläpitoon ?
Se selittäisi kyllä paljon sensuuria viestien häviämisiä ja muuta kiusaa ...ja se selittäisi myös mestan "tyhmentymisen" ja yleisen pilaantumisen..

No jotenkin se on saanut ainakin 5o multinikkiänsä ängettyä tuohon pieneen hamppusaittiin. Hamppufoorumin ainoat ylläpitäjät joita minä tiedän olevan on addic ja reijo, joista ensimmäinen omisti aivot jossakin vaiheessa. Reijo sen sijaan on tyhmempi kuin riva, joten hän on saattanut mennä lankaan niin että päpsähtää, Reijjoon kun tenhoaa sellainen teksti jossa on värikkäitä fontteja ja runsaalti hymiöukkeleita.

No mutta kuivaa on toi rivankin yrittely, ei vaan lähe kaverilta, onko vika kynässä vai kirjoittajassa, en tiedä. Mielikuvituksenpuutetta veikkaisin minä, yhdistettynä mielenvikaan ja tyhmyyteen. hohhoijjaa eihän noita apinromaaneja jaksa edes lukea. no toivottavasti sillä on kivaa keskustella keskenään siellä sikafoorumilla eikä aika tule pitkäksi yksinään höpistessä.

Etteikö olisi vaan baalin bannit johtunut käärmeen kieroilusta ? Entä Tuffarin bannit, entä muut monet mestarilliset kasvattajat joita foorumilla ei enää näe ? Rivako onkin kaiken paskan takana ollut koko ajan ?
 
C

Cannabal

Näimpäs se saattaa ollakkin, RIVA taitaakin olla kyttä, jonka tehtävä on osaltaan pitää jengi marssimassa siementen voimin, tällöin kannabis ei ikinä laillistu !

Ja siksi Rivaa haittaa kaikenlainen kilpailu ja siementen jakaminen ilman marssipakkoa.
Just no nyt alkoikin selviämään. Ihmettelinkin että mitä vittua se rivan napaa kaivaa jos minä myyn rytkun simppuja hfoorumilla, mutta tämähän se olikin. Ensin luulin että häntä vitutti vain kilipailu, mutta olikin kyse ihan muusta. Dam. Ompa suomen hamppukansaa viety kuin mätää kukkoa kuopion torilla kerrassaan.

"Eihän se voi olla poliisi, kun sehä jakaa siemeniä". No sehän onkin laillista ! Ja pirun hyvä "alibi" onkin ja vielä poliisin kannalta kivasti laillinen konsti.
 
C

Cannabal

Heitän villin veikkauksen, että kaikki jotka ovat viime aikoina mystisesti jääneet poseen, he kaikki ovat antaneet rivalle/pähkyläpyörälle kotiosoitteensa siementen lähettämistä varten ! Siinä on sitä påLiisi-tiedustelua. Kerrassaan.

Ne, joita ei ole kiinnostanut rivan pyllyreijän imailu, eli me täällä, olemme selvinneet ilman ensimmäistäkään raidia.
Siinäpä se. Case closed.
 

Kalber

Member
Joo tosiaan kannattaa miettiä kenelle kotiosoitteensa antaa. IHAN VARMASTI hamppunetissä(varmasti täälläkin) pyörii kyttiä,sossuja,kunnonkansalaisia ja muita sekopäitä jotka keräävät osoitteita ja tekevät ilmiantoja. Poste Restante ei ole turhaa kuumotusta voin kertoa
.
 

litletown

Member
No luulen nyt vain että tässä on kyse jostain ihan muusta.Eli mieli piteistä ja jos noin on niin onko kaikki jotka ovat saaneet pähkyläpyörältä siduja niin jääneet fuckiin ? Nyt tietoja ja pikaiseen.Mutta minun mielipiteeni on tässä niin että kyse on jostain lapsellisesta pelleilystä joku omistaa ja mitä? eii siitä että olisi kyttä,vaan ihan perus suomalaisuudesta meidän isä on parempi kuin teidän jos esim pähkylä pyörä olisi poliisi niin se olisi myös laiton ja lisäksi sekin on laitonta,että poliisi esiintyy muuna kuin poliisina netissä ja siitä ne onkin vitun vihaisia.Mutta en väitä että ei joku himo kyttä jaksaisi tännekin kirjautua "yksityis henkilönä" ja tehdä vaikka tausta työtä himassa vapaa ajalla.
 

Siberian

Member
Juuri näin.
Kiitos että olet olemassa, taidat olla ihan niitä ensimmäisiä joille tämä homma valkenee.
Kyllä meitä on muitakin..:woohoo:.
Jo vuosia sitten. Vaati meikän kohdalla n. 3 Rivan viestin lukemista.
Ei vaan enää jaksa tuhlata energiaansa moiseen mitättömyyteen...vetääpähän huomiota pois niistä harvoista jotka haluavat olla rauhassa, jos hyviä puolia oikein Komatsulla kaivaa..
 
C

Cannabal

No luulen nyt vain että tässä on kyse jostain ihan muusta.Eli mieli piteistä ja jos noin on niin onko kaikki jotka ovat saaneet pähkyläpyörältä siduja niin jääneet fuckiin ? Nyt tietoja ja pikaiseen.Mutta minun mielipiteeni on tässä niin että kyse on jostain lapsellisesta pelleilystä joku omistaa ja mitä? eii siitä että olisi kyttä,vaan ihan perus suomalaisuudesta meidän isä on parempi kuin teidän jos esim pähkylä pyörä olisi poliisi niin se olisi myös laiton ja lisäksi sekin on laitonta,että poliisi esiintyy muuna kuin poliisina netissä ja siitä ne onkin vitun vihaisia.Mutta en väitä että ei joku himo kyttä jaksaisi tännekin kirjautua "yksityis henkilönä" ja tehdä vaikka tausta työtä himassa vapaa ajalla.

Mutta jos poliisin palkkaama konsultti hoitaa sen osoitteiden keruun niin ei sen tarvitse sanoa olevansa poliisi kun ei se kerran ole. Siementen jaossa taas ei ole mitään laitonta.
 
C

Cannabal

Kyllä meitä on muitakin..:woohoo:.
Jo vuosia sitten. Vaati meikän kohdalla n. 3 Rivan viestin lukemista.
Ei vaan enää jaksa tuhlata energiaansa moiseen mitättömyyteen...vetääpähän huomiota pois niistä harvoista jotka haluavat olla rauhassa, jos hyviä puolia oikein Komatsulla kaivaa..

No juu totta on tämä.

Otetaanko skaba kuka hogaa eniten kiwa komikin multinikkejä ?
 
C

Cannabal

Eli lalalaa menee myös siihen listaani, jollet olisi riva tuskin vaivautuisit sekoilemaan täälllä...
Eli lalalaa oot kai hamppufoorumin ylläpitoa? Eli siis riva on kuin onkin hamppufoorumin ylläpitoa. Tämä tuli melko selväksi, ja selittää hfoorumin "erikoisia" bannailukäytäntöjä.

Kiitos lallatilaa, kerrankin sanoit jotakin. Luulin jo ettet pysty kommunikoimaan muuta kuin 2 sanaisilla lauseilla, mutta vahingossa taisi ny lipsahtaa informaatiotakin joukkoon. Kuka väittää enää ettei provokaatio toimi ? ;)

On sulla vaan perkeleesti nikkejä. Mutta sehän on juuri sitä "INFORMAATIOYLIVOIMAA" mistä keskusteltiin tuolla aiemmin kun selitin ks. käsitettä sekä puolustusvoimien osuutta asioihin. Oletko viestiupseeri ? Vai peruspollari ? Minäkin haluaisin olla nettikyybeli, voitko järkätä mullekkin duunia ?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'
Ei voi kun ihmetellä kuinka hulluja nuo penskat on kun ne ottaa vastaan siemeniä pähkyläpyörältä, tai yleensäkään keneltäkään hamppufoorumilaiselta. Riva ei ole ainoa poliisisiemenjakaja, niitä on muitakin. Basaarihan tunnetaan poliisissa keskuskannabistunnustamona. KKT.
 

-lalalaa-

Member
Nyt meni baali veikkauksesi metsään ja pahasti eli en ole riva,
mutta nauran silti aivan helvetin makeasti sun paranoiallesi. :p

Jatka aivan rauhassa vihanlietsontaasi, mä en moiseen alennu.
 
C

Cannabal

Nyt meni baali veikkauksesi metsään ja pahasti eli en ole riva,
mutta nauran silti aivan helvetin makeasti sun paranoiallesi. :p

Jatka aivan rauhassa vihanlietsontaasi, mä en moiseen alennu.

Taisit olla kuitenkin sinä joka paranoijassasi tulit syyttelemään minua multinikeistä ? Vai muistankos nyt ihan väärin ?

Ihanko pyytettömästi teit sen rivan puolesta ? Jollet ole riva niin panee se kyllä vähän ihmettelemään että miksi näet kaiken vaivan...
Kukaan ei lietso vihaa. Oikeutta lietsoo kylläkin. Silloin kun ihminen joutuu kokemaan vääryksiä, niin, toiset unohtavat, ja toiset kostavat niin kauan kunnes koston tyydytys on saavutettu, minulla se kestää noin 25 vuotta keskimäärin. Sen verran vääryyttä olen joutunut kyseisen foorumin runkkareiden takia kärsimään. Eli tulen jatkamaan, voit laskea sen varaan, ja vastahan tässä on alkuun päästy. Hauskuus on vasta alkamassa. ;)
 

purple_

New member
onpas värikästä tekstiä.. :D noh ei se mitään. sen sanon että eri meininki oli vielä vuosi pari sitten hfoorumilla. noh kaikkille kaikkea hyvää, jatkakaa.
 
C

Cannabal

onpas värikästä tekstiä.. :D noh ei se mitään. sen sanon että eri meininki oli vielä vuosi pari sitten hfoorumilla. noh kaikkille kaikkea hyvää, jatkakaa.

Niin totta, niin totta.
Ja jotenkin olen surullinenkin että joku siellä meni päin vittua. Se OLI erittäin mukava paikka ja se oli erittäin täynnä mukavia hamppareita. Nykyään siellä vilisee poliisia sun muuta zäkäässiä enemmän kuin laki edes sallisi.

Mutta kaipa tämä paikka sentään on suomen kyttien ulottumattomissa, hamppufoorumi ikävä kyllä ei ole.
 

Skull

Member
Tuntuu vähän kyllä ettei niillä possulla oo mitää sääntöjä, saavat tehdä mitä huvittaa ja paperiasiat hoidetaan jälkikäteen jos tarvii..
 

lapa

Member
ooteko muuten huomannu että hfoorumille ei pääse anonyymiservun kautta tai en ainakaan päässyt ton anonymousen kautta. Mikähän vittu siinä on? jos ei kerran tietoja kerätä niin miksi ei anonyymininä pääse sisään. Vai enkö vaan osaa mikä tietysti on hyvinkin mahdollista.
 
C

Cannabal

ooteko muuten huomannu että hfoorumille ei pääse anonyymiservun kautta tai en ainakaan päässyt ton anonymousen kautta. Mikähän vittu siinä on? jos ei kerran tietoja kerätä niin miksi ei anonyymininä pääse sisään. Vai enkö vaan osaa mikä tietysti on hyvinkin mahdollista.

Ihan tuffarilta terveisiä, että IP kyllä logataan ja IP-bannia käyttävät.
 

Latest posts

Latest posts

Top