What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Riva ei jaa siemeniä hamppumarssilla

C

Cannabal

Kuulin vähän huhua hamppufoorumilta että tänä vuonna ei ole luvassa rivan siemeniä, näin hän oli lupaillut eräässä topikissa basaarissa, missä hänen elämäntehtävänä on valvoa ettei fin420 jyviä myydä. Saa nähdä piutääkö lupaukset vai onko tämä taas tuota rivalle niin tyypillistä höyrypääsekoilua. Tämmöstä:

vesitän kyllä
mutta aivan toisella tapaa..
..ja en ehkä näiden siemenien myyntiä..
parempi olla antamatta siemeniä
jos se luo tällaista.
joten
tämän vuoden marssilla
ei nähdä siemeniäni.
pääseepähän helpommalla. :)
siis ei enää minulta vanhoja
saati uusia geenejä. :)
ei rahalla tai rahatta. :)

vastustan kaikkien siemenien myyntiä
jotka pohjautuvat risteytyksiini
mm. ovela olema jne.

Eipä teidän sinne marssille kannata toki silti muutenkaan mennä itseänne vaivaamaan, ei siitä ole mitään hyötyä kenellekkään paitsi poliisille.
Minun vinkkini on että unohtakaa se hamppumarssi ihan kokonaan.

Tässä hamppumarssijoille: :moon: Olette tampioita koko lauma. imekää fagottia.
 
C

Cannabal

Kannabisasia ei taatusti mene eteenpäin sillä tavalla että aletaan vahtaileen tyyliin tää on mun jyvä ja tää on sun jyvä ja aletaan puuttumaan aikuisten ihmisten välisiin kauppoihin poliisin tyylillä. ei ei. Tuo on se kaikkein huonoin tapa levittää hamppukulttuuria tuommoinen itku ja hammastenkiristelymeininki. Riidanhalu haisee 4 kilsan päähän.
 
C

Cannabal

Mutta, kuten sanottua,

laitan boikottiin koko lafkan, ja laitan boikottiin hamppumarssin ja SKY:n, näin.
Riidelkööt penskat papanoistansa siellä keskenään, täältä olisi tullut rytkyt ja rojalit ilmaiseksi kuitenkin ilman mitään vaatimuksia. Voisinkin tehdä niin päin että lahjoitan kesän jyvät niille ilmaiseksi jotka eivät mene marssille. :)

Haittaatte kannabiksen laillistumista typerillä marsseillanne, käsittäkää edes se ääliöt. Pitäskin tulla helsingin marssille dokaamaan ja riehumaan ja potkimaan teittiä perseille.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Taas on jossain höyrypää sekoilua? Ja lopetat hamppufoorumilla käymisen? Taas? Jos se mesta ahdistaa sua noin paljon, ni varmaan kannattas ihan oikeesti pysyä sieltä pois.
 

love?

Member
Mutta jos sinne menee muitakin kuin tampioita ja ääliöitä niin ehkei enää haittaakkaan vaan hyödyttää?

Yrittää pitää ainakin joten marssilla nähdään. Sitten kun potkit mua dokatessa riehuessas niin älä niin kovaa että jää jälkiä.
 
C

Cannabal

Kiitos, en ole menossa marsille, joten Royalit kiinnostaa ;)

Yksityisviestinä tiedot ja pyynnöt kun tääl ei sais kait tehä mitään myyntejä vaihtoja, jaa no mutta tämähän onkin ihan muuta, lääkkeen jakamista esim.
Mut kuitenkin. Niin että saat. Mut ei sit mitään marsseja. Se haittaa hampun laillistumista lääkekäyttäjille.
 
C

Cannabal

Mutta jos sinne menee muitakin kuin tampioita ja ääliöitä niin ehkei enää haittaakkaan vaan hyödyttää?

Yrittää pitää ainakin joten marssilla nähdään. Sitten kun potkit mua dokatessa riehuessas niin älä niin kovaa että jää jälkiä.

En tule sinne karvapäiden joukkoon todellakaan, luulevat vielä hamppufoorumilaiseksi. Ja kuten sanottua pyörätuolipotilaat harvemmin ketään potkivat.
 
C

Cannabal

Taas on jossain höyrypää sekoilua? Ja lopetat hamppufoorumilla käymisen? Taas? Jos se mesta ahdistaa sua noin paljon, ni varmaan kannattas ihan oikeesti pysyä sieltä pois.

Niinhän mä oon pysynytkin, huhut vain kertoivat rivan höyrypää höyryilyistä. Mitä sää sekoilet ?

Eihän sua vaan suinkaan ota yhtään kupoliin ? :)
 
P

perakko

sama juttu, yyveet kuntoon ja viestiä. yhdessä voimme korjata tämän suuren vääryyden!
 
C

Cannabal

Mahtavaa Pera !

Sen verran täytyy kehua rivaa, että on sen pää huomattavasti parempi nyt kun muutama vuosi sitten, ennen se vahti muidenkin siemenpankkienkin jyvien myyntiä siellä pasaarissa, mutta nyt se vahtaa enää omien ristetyksiensä myyntiä. Vaikka polyhybridejä ne kait on eikä lajikkeita, vaikka mistä minä niistä rivan virityksistä mitään tiedä. Mutta että kehitystä on tapahtunut.
 
C

Cannabal

Niin ja vaikka riva nimimerkki on esillä tässä ketjussa, niin hamppufoorumin fikuimmasta päästä on kuitenkin. Hamppufoorumilla on ihan aitoja oikeita pystymetsästä revittyjä kyrpiä ylläpidossa ja ne on tyhmiä kun vasemman jalan saappaat(growguide), ja rumiakin, retardeja koko sakki(ylläpidon paskaläjät). Sori vaan jos osaatte lukea ja eksytte tänne mutta ette te varmaankaan voi mitään että kätilö tiputti teidät pää edellä lavuaariin. Bannailette ihmisiä ilman perusteluja senkin arvottomat rakkikoirat. Pelkuruuttanne bannailette ihmisiä ja pelkuruuttanne jätätte sen perustelematta. Vitun paskat. Hävetkää saatanan lehmät. Vasikkafoorumin poliisin pikku apurit siellä niin. Juuri te pienet nyhveröt siellä pienten sielujenne kanssa !
 

ganjamavn

Member
Yksityisviestinä tiedot ja pyynnöt kun tääl ei sais kait tehä mitään myyntejä vaihtoja, jaa no mutta tämähän onkin ihan muuta, lääkkeen jakamista esim.
Mut kuitenkin. Niin että saat. Mut ei sit mitään marsseja. Se haittaa hampun laillistumista lääkekäyttäjille.
Okei, täytyy hoitaa postcount kuntoon. Palaan astialle silloin :woohoo:
 

Doped

New member
Pakko myöntää että tuo hamppu.net on ihan spede foorumi ja tuo Riva varsinkin. Vittu jäbä yrittää estää jotain kaveria myymästä kolme vuotta jalostamiaan hamppukasvin siemeniä. Kohtalaisen naurettavaa toimintaa nimenomaan.
Voisit säkin Cannabaali tietysti vähän kuitenki rauhottua...:joint:
 
C

Cannabal

Pakko myöntää että tuo hamppu.net on ihan spede foorumi ja tuo Riva varsinkin. Vittu jäbä yrittää estää jotain kaveria myymästä kolme vuotta jalostamiaan hamppukasvin siemeniä. Kohtalaisen naurettavaa toimintaa nimenomaan.
Voisit säkin Cannabaali tietysti vähän kuitenki rauhottua...:joint:

No mutta minähän olen varsin rauhallinen, jos tästä vielä kovin paljon enemmän rauhottuu, niin se menee sitten jo nukkumisen puolelle.

Nythän tuol rivatulumikipamaijakarisma ei kuulemma enää järjestä jatkossa enää edes kuvakilipailua. Kun kuulemma "palkintojen" jakajat ovat lopettaneet. "He" olivat ilmeisesti myös riva itse. Niin paljon vauva raivoistui kun vähä joku myi jyviä. Kannataisi tuon rivan hakeutua oikeasti ihan psykiatriseen hoitoon noiden keskari vastauksiensa kanssa....ei toi osaa edes keskustella niin kuin normaalit ihmiset tekevät. Huomasin kyllä jo monta vuotta sitten että tällä kakaralla ei potki ihan täysillä. Ja nyt vasta muut alkavat huomaamaan saman asian. Kaippa siinä on jujua että se mitä ensivaikutelma sanoo, usein sitten pitää paikkansa.
 

ganjamavn

Member
Pakko myöntää että tuo hamppu.net on ihan spede foorumi ja tuo Riva varsinkin. Vittu jäbä yrittää estää jotain kaveria myymästä kolme vuotta jalostamiaan hamppukasvin siemeniä. Kohtalaisen naurettavaa toimintaa nimenomaan.
Voisit säkin Cannabaali tietysti vähän kuitenki rauhottua...:joint:
Kyllä mä tavallaan ymmärrän riva komik:ia, mutta nuo kuvat mitä se tuolla laittoi alkoi jo mennä vähän yli mielestäni. Ja tosiaan, ihme touhua foorumilla ollut jo pidemmän aikaa. Oi niitä ezboardin aikoja...
 
C

Cannabal

No eihän sen horinoissa ole järjen häivääkään jos ihan suoraan puhutaan. Kyllä täs on jo porukalla vuosia ihmetelty oikein ääneen.
Jos mie ostan fin420jyvii jostakii ja teen niistä kopsuja myydäkseni, niin ei se vaan kuulu kellekkään pillukarvan vertaa, se on ostajan ja myyjän välinen kahdenkeskinen asia. Se on ostajan ja myyjän välinen asia. Voitte muuten tarkistaa ihan finlexistä, jollette usko.

Vai ootteko kuullu jonkun kansainvälisen siemenpankin kieltävän siementensä kopioinnin/jatkokehityksen ? Sitä ei voi kieltää mitä ei voi valvoa, tätä eivät poliisit ja lainsäätäjät saa mahdutettua kapeisiin kalloihinsa jostain kummallisesta syystä.

Kuitenkin se fin420 ja olevaolema sisältää muiden breedaamia geenejä, eikä heidän breedauksiinkaan rivalla ole valtaa. Sairas kuvitelma kokonaisuutena, ja sairas tyyppi, noiden kuviensa kanssa, Hyi vittu, kärmes.

Ylläpito on samaa kusipääsakkia jos minulta kysytään. Ne petaavat itselleen siellä paikkoja siltä varalta jos hamppu joskus laillistuisi. See ? Mahtavatko edes kasvattaa vai ovatko jo luopuneet hampustakin ?
Käärmeitä käärmeitä. Ruohikossa sihisee.

Nostelkaa niitä kärmeksiä !
 

ganjamavn

Member
...
Vai ootteko kuullu jonkun kansainvälisen siemenpankin kieltävän siementensä kopioinnin/jatkokehityksen ? Sitä ei voi kieltää mitä ei voi valvoa, tätä eivät poliisit ja lainsäätäjät saa mahdutettua kapeisiin kalloihinsa jostain kummallisesta syystä.

Kuitenkin se fin420 ja olevaolema sisältää muiden breedaamia geenejä, eikä heidän breedauksiinkaan rivalla ole valtaa.
No tottahan tuo on juu.
 

Kalber

Member
Joo eli riva on ostanut/saanut siemeniä joita hän sitten on käyttänyt lajikkeiden(=geenisekamelska?) jalostukseen. Mutta sitten kun joku toinen ostaa rivan geenejä joita sitten jalostaa itse, niin ei saakkaan myydä ostamiaan ja itse jalostamiaan geenejä eteenpäin???
 
C

Cannabal

Joo eli riva on ostanut/saanut siemeniä joita hän sitten on käyttänyt lajikkeiden(=geenisekamelska?) jalostukseen. Mutta sitten kun joku toinen ostaa rivan geenejä joita sitten jalostaa itse, niin ei saakkaan myydä ostamiaan ja itse jalostamiaan geenejä eteenpäin???

Juuri näin.
Kiitos että olet olemassa, taidat olla ihan niitä ensimmäisiä joille tämä homma valkenee vaikka olenhan jo 5 vuotta yrittänyt selkeyttää näkemyksiäni.
 
Top