What's new

Opiskelu, työt + rakas harrastus ja hiisailu

N

neoobik

sinse kuulin tossa yheltä nipalta aikoinaan että hän pääsi vasta lappujen makuun kun oli jonkun toistasataa matkaa vetässy.. sillon osas ottaa kaiken niinku irti siitä ja vähän ehkä ittekki vaikuttaan siihen trippiin.. pitääkö paikkansa vai tuleeko jotain outo tekstiä josta ei ota selväää..
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
haisuli

haisuli

Noh noh poijaat. Alkaas taas olemaan moderaattoreilla moderoimista tän topikin kanssa :smile: :bashhead: :bashhead: :bashhead: :bashhead: :bashhead: :rasta: :rant:
 
N

neoobik

Tietääkö kukaan mitään luotettavaa saittia mist sais salviaa?
 
G

Guest

Ja takas aiheeseen.

Nyt kuukauden opiskelun jälkeen täytyy sanoa yksi kriittinen asia: Nukkumaanmenoaika
Joka ilta tulee kyllä polteltua, tai ei pitkään kun sato loppuu tänään, mutta yhtenäkään aamuna ei ole ollut vaikeata herätä.
Yksikin bisse vaikuttaa niin paljon unenlaatuun etten lähde viikolla edes iltakaljalle, kreisiä.

Nyt sukellus maaperän ihmeelliseen maailmaan.
 

Matti

Member
Mistä johtuu?
Heti kun tuli syksy, niin jengi rupee täällä puhumaan vapautuneen sekavaa läppää. Johtuuko se siitä, että syksysin kaatuu ja se hullaannuttaa koko kansan, vai ihan siitä että mä en tajua mitään. :confused:
 
P

perakko

syksy on mitä mahtavinta aikaa seota.

itellä tulee joskus semmosia valveunia tai ei oikein osaa sanoo onko hereillä vai unessa ja joku yks juttu vaan jumitta päässä loopilla. esim joku kitaraskaala tai joku biisi tai mikä vaan. ainakaan siinä ei pääse rentoutumaan kun koko ajan vaan vaihtaa asentoo ja hokee päässään sitä juttua. en tiedä sit onko tolla mitään tekemistä polttamisen kanssa, outo on unielämä muutenki...
 
N

neoobik

joo meni vähän offtopiciks.. Onko kellään ikinä semmosta oloo et ei niinku tapahdu mitään.. ei päässä ei ympärillä,kropassa.. Istuskelin tänää varmaan tunnin tietokoneen ääres ja ei niinku tapahtunu mitään. Meni aika pelottavaks ku tajusin kauan oli menny aikaa, ihan semmone transsin olonen tila. Huom en ollu käryissä tai mitään muutakaan.
Pitää viä heittää edittiä: MEITSI SAI DUUNIA, ehkä :p
 

Matti

Member
Meitsiki sai ehkä duunia, sivaripaskaa.

:badday:

Ja koneella suorastaan asun. Mikä on tylsää.
 
Last edited:

Zilka

Member
Joo koneen ääressä tässä itekkin viettäny jo vuosia :bashhead: olis se kivempi tehdä jotain "luovaa" välillä ...
 
P

perakko

voin matti kertoo että sitä se voi todellaki olla! muista pitää oikeuksistas kiinni, ne paskiaiset yrittää sortaa ja oikoo kulmia joka välissä.
 

Matti

Member
Perakko kiitos. Ratin varteen mua ollaan pestaamassa. Ei se silleen kuulosta pahalta ja asunto tulee kaupan päälle. Ilman kämppää en tee mitään, orjaks en rupee. Ja jos asunto on siellä missä luulen niin se on aikamoisessa ympäristössä, poissa kaupunnin vilskeestä.

:joint:
 
N

neoobik

Sehän on pelkkää plussaa! mitä kauempana tukareiden ympäriltä sen parempi.. ainakin mun mielest. :wave:
 

OutoPisara

Member
Mä kun kävin sivarin niin mulla on se lihas vieläkin tuossa jonka sain tiskatessani.
Mä meinasin hakea jo sairaslomaa sen takia kun laitosmies sanoi, että ei se ole tulehdus vaan lihas.
 
Top