What's new

Opiskelu, työt + rakas harrastus ja hiisailu

N

neoobik

Joo elikkä meikäläistä kiinnostais et miten jengil hoituu toi opiskelu ja työt samalla ku kasvattaa ja polttelee siin samal.. kasvattamisessa en näe mitään ongelmaa (samalla siinä tulee väkisinkin poltettua ku on harvestannu)mut mulla ainaki toi opiskelu tökkii ku illalla lussuttanu ja aamulla ihan jumissa pitäs muka jaksaa mennä kouluun ynm ynm..viikonloppu poltteluna en osaa sitä pitää :p
Sitten eräs asia minkä oon kans huomannu niin ku lopetan hiisaamisen joksikin aikaa ( nyt ollut noin6kk kasvatus mahdollisuuksien hupenemisen takia ) hirvee masennus iskee ja ei mikään huvita..tuntuu kyl et noissa puheissa et hamppu passivoi voi olla perääkin..hmm... tuakin kyllä varmaan aikalailla henk.kohtasta Kokemuksia ja kommentteja kiiitoos.
:wave: :pimp3:
 
Last edited:

lennokki

New member
Itsellä ei ole tuosta opiskelusta vielä ole kokemuksia, mutta työelämää polttelu on enemmänkin auttanut kuin haitannut. Esim. aamuvuoroa edeltävänä iltana saa paljon paremmin unta, tosin aamulla on sitten pari tuntia pienet jumit, mutta ei sen enempää kuin kuuden aikaan aamusta yleensäkään. Iltavuorosta kotiin palatessa taas on uskomattoman hienoa polttaa pienet (no okei, suuret) ja väsätä kunnon safkat ja joku hyvä leffa pyörimään vielä niin kyllä unohtuvat duuni ja huolet! Yövuoropäivinä ei kyllä tule poltettua.. Näin minulla, mites muilla?
 

OutoPisara

Member
Jep, itse lähinnä viikonloppuna sauhuttelen, tai sitten jos viikolla niin ihan myöhään illalla. Mua alkaa vituttamaan jos huomaan homman menevän liikaa jumittamisen puolelle.
 

Zilka

Member
Viikonloppuihin keskittyy hiisailut, joskus viikolla.. Täyspäiväsesti töissä ja iltalinjalla AMK:ssa opiskellen. harrastuksena tämä viherpeukalona olo :) eipä ongelmia ollut toistaiseksi.

Tuossa aiemmin vielä ulkomaan eläjänä hiisailu oli sitten päivittäisempää kuin tääl koto suomes monestakin syystä, takasin muuttaessa loppu kuin seinään ~4kk ajaksi, ei masennusta tai passivoitumista silleen ilmenny (voipi johtua siitä ettei päässy vötkyileen työttömänä paria päivää pidempään)
 

OutoPisara

Member
Siellä ulkona on niin rauhaisaa että. Kuu paistaa ja tähdet näkyy ja ukostaa :nono: Sigamageita salaman leimahdukset yöllä! Ja vittu se aavemainen usva joka hiipii...ja ja Lepakot sukeltavat otsalamppuusi!

Lepakot sukeltavat otsalamppuusi!
 

OutoPisara

Member
Niin siis tietoisesti tuntuu olevan aika vaikea ohjailla tuota kulutustaan, mulla ainakin nuo viikkojen sauhutauot lipsuu melko mallikkaasti välillä, mutta sitten joskus ne voi pitääkin. Asiaan ei varmaan kannata kiinittää liiallista huomiota.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
koitin joskus opiskella utta huomasin ostavani pilveä kaikilla opintolainolla jne ja sit siitä se lähti, ja meikähän on tunettu siitä etten varmasti nosta persettä penkistä ellei ole sitä aamugrammaa, se nyt vaan on niin pirun hyvän makuista tuo yrtti että siitä tykkää nautiskella, nih. Mussukat. :smile: Koko kesä tatteja ja happoa, alkaa nuppi olla kunnossa jepjep. Nii tuleepa kohta 10v päivittäistä bajauttelua täyteen ja siitä 7v kasvattanut omani, jee. Työt hoituu helvetin hyvin ja koko tämän 10v aikana oon ehkä sen kuukauden yhteensä ollut hiisaamatta, 10pvää jenkeissä olosuhteiden pakosta ja loput jaksoittain täällä kun on ollut nihkeetä, mikään ei oo ollut vaikeeta vaan päinvastoin helpompaa ja minut tuo hatsi aktivoi ennemmin kuin passivoi, toimii ku piri teinille edelleenkin, yöt menee askarrellessa ja aamut nukkuessa, onneksi on tuo työkin tuollainen että just kun on 5 vailla 12 oven takana niin hyvin ehtii avaa paikat, jeh.. :D
 
Last edited:

Yellowmoon

Active member
Jaa en tiedä opiskelisinko yhtään enempää jos en käyttäis, luultavasti en. Oon aina opiskelu sekä työasioissa tavannu mennä sieltä missä se aita on matalin. Tosin koskapa tuet alkaa loppumaan täytyy nyt koittaa ahkeroitua. Töissä en oo koskaan pilvessä...

wake 'n bake.... just nyt :joint:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Elämä on kovaa ku ei saa mitään aikaseks aamulossejen jälkeen.. Eikä ilman aamulosseja saa mitään aikaan.

..ei o ihme että koulut kesken jäi.. :bashhead:

Huh kolme reissua kyttikselle tänään uuden passin toivossa. Siinon koko milleniumin käynnit sitte toivottavasti :nono:
 

Matti

Member
On kyll jotenki lohduttavaa lukea farmerjonin kommentti. :p En ole yksin.
Vaikka tuntu kyll tässä lähiaikoina aika passivoituneelta, losauttanu usein ja ulkokukka on tylsän jumittavaa. Emmä tiiä koulusta ja töistä kiinnostunu muutenkaan. :redface:



 
Last edited:
N

neoobik

millenium speccuja.. en ikinä kuullutkaan moisista. no enpä ole kyllä perehtynytkään.
 

OutoPisara

Member
sinsemilla said:
Tätä omille kintuille kusemista ei voi ymmärtää ja
tää on oikeesti joku päänlevittäjä, jos jollain kokemuksia mitä kemikaaleja noissa sit on ollut??

jos tulee vastaan millenium speccuja, aitoja päältä mut totuus on toinen!!

maistoin hapanta & kemikaalimaista heti alussa. hajuttomia kyllä oli ja oikeis arkissakin mut mit vittua?????
no aitoja feikkejä kerran meni läpi ja tässä ollaan.
taju ei lähe veke milllään. :bashhead:
kokeiltu jo tuokin. :D

Katos katos. Miten kävi?

Mulla on yhden kaverin antamia lappuja, joita samaisia se oli onneksi itse testannut. Mulla on myös eräitä toisia joiden alkuperä on vähintäänkin epämääräinen, taidan jättää ne ottamatta.
 
N

neoobik

mä en pahemmin kemikaaleista diggaa.. Nipsuihin kyllä ei voi olla rakastumatta. Onko jäbien huudeilla liikkunu mitään hyviä niittejä.. tääl oli ihan syötäviä niittejä noi bondit joku aika sit .
 
Top