What's new

Naturbilleder ?

L

Ludo

tror den er gal med iskatnerven den er hel stiv
]

hahahaha....you crack me up Nellak......godt spottet, flippet de ser ud som om den er frosset mens den gik........!

dok...... går du og fodrer de geder med køer eller heste???? Flot fisk igen.....kunne godt forestille mig den hapser til hvis man ik fjerner grabberne i tide....:covereyes:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Gad sgu fandme det var min kat som var der frossen.....den lille lort har lige skidt ind i børneværelset og min yngste søn har haft den i hånden og vist de til os konen som det var et skat han har fundet.......fy for helvede hvor ulækkert!!!!!

jeg har fået nok af de sataner......nu vil jeg hund fremover!!!!!!
 
N

NellaK

LOL Toker de sku dejlige nok de børn , Når min søn ser mine hunde skide eller en lort fra dem siger han "FAAAAR , Ad" også brækker han sig hehe det er simpelthen griner det kan han slet ikke have .....
 
N

NellaK

Btw Lalandia har nogen skide søde Hvalpe , ja hvis ikke han har fået solgt dem alle :)
 

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php
 
lidt fra i sommers..... et eller andet fyr på vestkysten.... kan ikke lige huske navnet:D

nwlqo6.jpg


50mkop.jpg


fyret var lukket af, så man måtte kravle ind igennem et lille hul, de trapper var mega sketchy at gå op ad....

2qisidl.jpg


25qvcs7.jpg


2vdk6sj.jpg
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Av for pokker de flotte-trappen måtte da være værre og gå nedad ?

Ligner den er ret stejl og kunne have brugt et trin til,men ja : )

Der godt nok flot
 
jeg var ihvertfald bange for at ryge igennem.......

søgte lige på rundt på google og det er rubjerg fyr det hedder.
her er nogel billeder (ikke nogen jeg har taget) fra 1992 som viser hvordan havet kommer tættere og tættere på og har ødelagt fyret, de huse omkring er helt væk idag......

photo1.jpg


41020004001.jpg
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja ok,så har det ikke mange år tilbage at stå i,det meget der er spist af vejr og vind

Må være fedt og drageflyve langs skrænterne,eller Kajakkere

sov vel : )
 
N

NellaK

Nice spot, smukt fyrtårn :D
Dejligt ord iøvrigt..Fyrtårn !

More Buildings

billede14.jpg


billede16.jpg


......

flowers4theladiesjpg1.jpg


revegejpg3.jpg


Rose1.jpg


bomullejpg1.jpg
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja Hr Neumann,det forstår jeg så sandelig godt,det ser godt nok flot ud og bare de fiskemuligheder og traveture wow.

NellaK har du selv taget alle de foto,s ? : ) tænker på det øverste med basserne-mægtig godt ihvertfald men det de alle.
picture.php


picture.php


picture.php

1 havemyre på en trillebør tilbage fra krigens tid uden fis.
picture.php

monsterChillummen den er Go
Gro godt :whistling:
 
N

NellaK

Hey champ , yeah de alle my own creation Easy taget ude i mine helt egen have men tak min ven .

Flere shots til jer , Også mine egne ;)

MagicKingDom.jpg


Editdone.jpg


Bumblebee2-1.jpg
 

Latest posts

Latest posts

Top